
Futja e TikTok Shop në Evropë është një hap logjik, pasi platforma po përjeton një rritje të madhe në tregtinë elektronike. Gjatë të premtes së zezë të vitit të kaluar dhe Cyber Monday, shitjet u rritën me 165% krahasuar me vitin e mëparshëm dhe të ardhurat për një ditë të vetme i kaluan 100 milionë dollarë.
Hashtagët #tiktokshopblackfriday dhe #tiktokshopcybermonday arritur në gati 8 miliardë shikime në vitin 2024, duke treguar se përdoruesit në TikTok janë të akorduar aktivisht për të bërë pazar.
TikTok Shop tashmë po provon të jetë një konkurrent i fortë i platformave si Shein dhe Temu.
Mundësi të reja për shitësit
Një risi e rëndësishme është futja e shërbimit Fulfilled by TikTok (FBT) në Gjermani, i cili thjeshton ndjeshëm logjistikën për shitësit. Ky model tashmë është duke funksionuar me sukses në Mbretërinë e Bashkuar dhe siguron ruajtjen, paketimin, dhe dorëzimin e mallrave direkt nën ByteDance, pronari i TikTok. Kjo lejon markat dhe shitësit të përqëndrohen në shitjet dhe marketingun në vend që të merren me logjistikën.
Rritja dinamike falë krijuesve të përmbajtjes
Një nga faktorët kryesorë pas suksesit të TikTok Shop është lidhja e shitjeve me krijuesit e përmbajtjes. Blerjet live në platformë kanë regjistruar më shumë se 500,000 sesione blerjesh me një gjatësi totale prej mbi 660,000 orësh. Për shembull, ngjarja live e Canvas Beauty Brand gjatë të premtes së zezë gjeneroi të ardhura prej 2 milionë dollarësh.
TikTok po bëhet kështu jo vetëm një rrjet social por edhe një lojtar kyç në tregtinë sociale. Markat që duan të ndjekin ritmin e zakoneve të reja të blerjes nuk duhet të injorojnë TikTok Shop – ajo ofron një lidhje të drejtpërdrejtë me klientët dhe krijon një komunitet të gatshëm për të bërë pazar direkt në aplikacion.