3 min. duke lexuar

Dyqani TikTok zgjerohet në Evropë dhe vende të tjera

TikTok Shop po zgjerohet gradualisht nga Kina në Evropë dhe rajone të tjera kyçe. Kjo konfirmon angazhimin e saj për zhvillimin e tregtisë sociale në nivel global. Pasi të vendoset me sukses në Mbretërinë e Bashkuar dhe SHBA, platforma do të zgjerohet në Itali, Gjermani, Francë, dhe më vonë në Japoni dhe Brazil në muajt e ardhshëm. TikTok tashmë po synon aktivisht shitësit kinezë për t'i përgatitur ata për hyrjen në këto tregje të reja.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Dyqani TikTok zgjerohet në Evropë dhe vende të tjera
Burimi: Depositphotos

Futja e TikTok Shop në Evropë është një hap logjik, pasi platforma po përjeton një rritje të madhe në tregtinë elektronike. Gjatë të premtes së zezë të vitit të kaluar dhe Cyber Monday, shitjet u rritën me 165% krahasuar me vitin e mëparshëm dhe të ardhurat për një ditë të vetme i kaluan 100 milionë dollarë.

Hashtagët #tiktokshopblackfriday dhe #tiktokshopcybermonday arritur në gati 8 miliardë shikime në vitin 2024, duke treguar se përdoruesit në TikTok janë të akorduar aktivisht për të bërë pazar.

TikTok Shop tashmë po provon të jetë një konkurrent i fortë i platformave si Shein dhe Temu.

Mundësi të reja për shitësit

Një risi e rëndësishme është futja e shërbimit Fulfilled by TikTok (FBT) në Gjermani, i cili thjeshton ndjeshëm logjistikën për shitësit. Ky model tashmë është duke funksionuar me sukses në Mbretërinë e Bashkuar dhe siguron ruajtjen, paketimin, dhe dorëzimin e mallrave direkt nën ByteDance, pronari i TikTok. Kjo lejon markat dhe shitësit të përqëndrohen në shitjet dhe marketingun në vend që të merren me logjistikën.

Rritja dinamike falë krijuesve të përmbajtjes

Një nga faktorët kryesorë pas suksesit të TikTok Shop është lidhja e shitjeve me krijuesit e përmbajtjes. Blerjet live në platformë kanë regjistruar më shumë se 500,000 sesione blerjesh me një gjatësi totale prej mbi 660,000 orësh. Për shembull, ngjarja live e Canvas Beauty Brand gjatë të premtes së zezë gjeneroi të ardhura prej 2 milionë dollarësh.

TikTok po bëhet kështu jo vetëm një rrjet social por edhe një lojtar kyç në tregtinë sociale. Markat që duan të ndjekin ritmin e zakoneve të reja të blerjes nuk duhet të injorojnë TikTok Shop – ajo ofron një lidhje të drejtpërdrejtë me klientët dhe krijon një komunitet të gatshëm për të bërë pazar direkt në aplikacion.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU