3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
Burimi: Canva Pro License

Reddit po prezanton veçori të reja në menaxherin e tij të reklamave që synojnë të ndihmojnë reklamuesit të konfigurojnë dhe optimizojnë më mirë fushatat. Themeli i këtij ndryshimi është një qendër rekomandimi algoritmike që vlerëson llogarinë tuaj reklamuese dhe ofron këshilla të personalizuara për përmirësim.

Nëse jeni duke përdorur reklama në Reddit ose thjesht po e konsideroni atë, veçoria e re është një rezultat optimizimi, i ngjashëm me atë që dini nga Google Ads. Ai tregon se sa mirë është konfiguruar llogaria juaj sipas rekomandimeve të brendshme të Reddit. Çdo përmirësim (p.sh. targetimi, buxheti, formati i reklamës) kontribuon në një rezultat deri në 100 pikë. Nëse rezultati është nën 80, platforma do t’ju paralajmërojë se ku ka mangësi dhe do t’ju ofrojë hapa specifikë për korrigjim.

Kjo risi është veçanërisht interesante për markat që reklamojnë ndërkombëtarisht dhe kërkojnë mundësi të reja përtej platformave të zakonshme si Google ose Meta.

Për markat që operojnë globalisht ose në komunitete specifike (p.sh., lojëra, teknologji, kripto), Reddit mund të jetë një kanal interesant dhe i nënvlerësuar. Rekomandimet e reja dhe rezultatet e optimizimit mund t’i ndihmojnë këta reklamues të menaxhojnë fushatat më lehtë dhe të vlerësojnë më mirë investimet në këtë platformë.

Reddit Ads Manager recommendations interface displaying 56% optimization score with actionable suggestions for campaign improvements and budget optimization.

Source: Reddit

Pse kjo duhet t’ju interesojë

Për dyqanet elektronike dhe markat që eksperimentojnë me Reddit si burim trafiku ose shitjesh, ky është një përmirësim praktik. Reddit më parë ka mbetur prapa Google ose Meta për sa i përket transparencës dhe mjeteve, por ky hap ndihmon në uljen e barrierës së hyrjes – veçanërisht për ekipet më të vogla pa specialistë të medias.

Do të gjeni rekomandime jo vetëm në pasqyrën e re qendrore, por edhe drejtpërdrejt kur konfiguroni fushata – në panel, gjatë modifikimeve masive dhe në hapat individualë të krijimit të reklamave.

Kujdes nga konteksti dhe qëllimet tuaja

Ka të bëjë ende me atë që vetë Reddit e konsideron “të optimizuar”. Rekomandimet automatike duhet të merren me kujdes – veçanërisht nëse qëllimet tuaja ose metodat e vlerësimit të fushatës nuk përputhen me cilësimet standarde të platformës. Megjithatë, mund të jetë një mjet i dobishëm.

Nëse Reddit është pjesë e përzierjes suaj të reklamave, ose po konsideroni komunikim të synuar për komunitete specifike, ky ndryshim do t’ju ndihmojë të lundroni më mirë në platformë. Rekomandimet, struktura më e qartë dhe më pak përshtypje të humbura mund ta bëjnë Reddit Ads një mjet më interesant edhe për segmentin e tregtisë elektronike.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU