Temat

UX dhe UI design: What’s The Difference?
20 min. duke lexuar

UX dhe UI design: What’s The Difference?

UX dhe UI janë akronime që përdoren shpesh së bashku. Si rezultat, disa njerëz mendojnë se i referohen fushave të njëjta ose të ngjashme të projektimit. Kjo nuk është e vërtetë. Ndërsa UX dhe UI janë plotësuese, ato ndryshojnë në shumë mënyra. Pra, çfarë do të thonë ata dhe ku përshtatet përdorshmëria?

Lexoni artikullin
Cilat janë përfitimet e përdorimit të marketingut të videove?
18 min. duke lexuar

Cilat janë përfitimet e përdorimit të marketingut të videove?

Përmbajtja e videove është shumë popullore këto ditë. Si brezat e rinj, ashtu edhe ata më të vjetër e duan atë, sepse mund të japë informacionin që u nevojitet në një mënyrë të luajtshme dhe interesante në pak sekonda. Megjithatë, që një video të jetë vërtet e suksesshme dhe të bëhet puna, ju duhet të […]

Lexoni artikullin
Çfarë është Affiliate Marketing?
12 min. duke lexuar

Çfarë është Affiliate Marketing?

A keni një strategji efektive SEO, marketing e-mail në vend, fushata PPC që funksionojnë dhe rrjetet tuaja sociale në zhvillim e sipër? Pastaj, është koha për të shtuar marketing affiliate në përzierjen tuaj të marketingut.

Lexoni artikullin
Portat e pagesave: Si funksionojnë?
23 min. duke lexuar

Portat e pagesave: Si funksionojnë?

Portat e pagesave janë një pjesë thelbësore e çdo dyqani online. Roli i tyre është ta bëjnë transaksionin të shpejtë dhe të sigurt në mënyrë që klienti të mos ketë pse të shqetësohet për keqpërdorimin e të dhënave apo rreziqe të tjera. Sot në treg ka disa porta pagesash dhe ofruesit e tyre. Nëse doni […]

Lexoni artikullin
Çfarë është SEO?
24 min. duke lexuar

Çfarë është SEO?

SEO është një akronim i përdorur zakonisht, veçanërisht në marketing. Ju mund ta keni hasur atë kur krijoni përmbajtje apo edhe vetë faqen e internetit. Por, çfarë do të thotë dhe pse është kaq e rëndësishme për kaq shumë profesionistë?

Lexoni artikullin
Zgjerimi i e-commerce: Si ta bëjmë atë?
23 min. duke lexuar

Zgjerimi i e-commerce: Si ta bëjmë atë?

A shitni produkte apo shërbime dhe dëshironi t’ua ofroni klientëve të huaj? Zgjerimi i e-shop është një proces i vështirë dhe i gjatë, por mund të sjellë shumë mundësi të reja dhe interesante. E rëndësishme është ta mendojmë dhe të shmangim vendimet e nxituara që mund të çojnë në dështim. Si mund të zgjeroheni jashtë […]

Lexoni artikullin
Si të arrihet logjistika dhe magazinimi i efektshëm?
23 min. duke lexuar

Si të arrihet logjistika dhe magazinimi i efektshëm?

Logjistika dhe magazinimi janë fusha të rëndësishme që asnjë kompani nuk mund t’i përballojë t’i injorojë. Ato ndikojnë ndjeshëm në funksionimin e saj dhe suksesin e përgjithshëm. Nëse nuk mendohet ose nuk zgjidhet gabimisht, logjistika mund të çojë në probleme të ndryshme të panevojshme që rezultojnë në humbje financiare ose në kohë. Por, çfarë do […]

Lexoni artikullin
Gjenerata e plumbit – Si të ndërtojmë një bazë të dhënash të kontakteve
21 min. duke lexuar

Gjenerata e plumbit – Si të ndërtojmë një bazë të dhënash të kontakteve

Çfarë është një PLUMB dhe çfarë është LEAD Generation? Në marketing, një plumb është një klient potencial që ka shprehur interes për produktin apo shërbimin tuaj. Nëse jemi më specifikë, zakonisht janë detajet e tyre specifike (shpesh personale), si emri i parë , mbiemri, emaili apo numri i telefonit, që ata vullnetarisht ju japin, në përputhje […]

Lexoni artikullin
Marketing Dixhital & Online
23 min. duke lexuar

Marketing Dixhital & Online

Marketingu online ose në internet është një term i gjerë që i referohet një sërë aktivitetesh për të promovuar një markë dhe për të komunikuar me klientët. Shumë njerëz shpesh e ngatërrojnë atë me marketingun dixhital ose e përdorin atë si një sinonim, i cili është i pasaktë. Çfarë është marketingu online dhe si ndryshon […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+