Artikuj dhe lajme mbi temën eRrjetet sociale

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Mjetet dhe strategjitë kryesore të marketingut të mediave sociale për bizneset e vogla
9 min. duke lexuar

Mjetet dhe strategjitë kryesore të marketingut të mediave sociale për bizneset e vogla

Bizneset e vogla duhet të krijojnë një plan strategjik që përputhet me mjetet dhe platformat e përshtatshme me formatet e duhura të përmbajtjes për të arritur audiencën e tyre dhe për të rritur shitjet. Ky udhëzues ofron informacion praktik rreth mjeteve jetike të marketingut të mediave sociale së bashku me strategjitë e testuara dhe shembuj […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale
18 min. duke lexuar

Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale

Reklamat e paguara në rrjetet sociale janë shfaqur si një mjet i fuqishëm për bizneset që synojnë të rrisin praninë e tyre online dhe të angazhohen me audiencën e tyre të synuar në mënyrë efektive. Ndryshe nga postimet organike, reklamat e paguara u lejojnë markave të shfrytëzojnë shtrirjen e gjerë të platformave të mediave sociale […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale
18 min. duke lexuar

Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale

Reklamat e paguara në rrjetet sociale janë shfaqur si një mjet i fuqishëm për bizneset që synojnë të rrisin praninë e tyre online dhe të angazhohen me audiencën e tyre të synuar në mënyrë efektive. Ndryshe nga postimet organike, reklamat e paguara u lejojnë markave të shfrytëzojnë shtrirjen e gjerë të platformave të mediave sociale […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Q5: Potenciali i pashfrytëzuar i marketingut të sezonit pas festave
3 min. duke lexuar

Q5: Potenciali i pashfrytëzuar i marketingut të sezonit pas festave

Periudha midis 26 dhjetorit dhe mesit të janarit, e njohur në qarqet e marketingut si Q5, përbën një minierë ari shpesh të neglizhuar të mundësive për markat. Ndërsa shumë biznese përfundojnë përpjekjet e tyre të marketingut pas nxitimit të pushimeve, ky “tremujor i fshehur” ofron avantazhe unike për ata që e kuptojnë potencialin e tij.

Snapchat 2024: 850M Përdoruesit ngasin angazhimin 5X AR
5 min. duke lexuar

Snapchat 2024: 850M Përdoruesit ngasin angazhimin 5X AR

Sipas Newsroom të Snapchat, me më shumë se 850 milionë përdorues aktivë në muaj, komuniteti i lulëzuar i Snapchat ka formësuar edhe një vit tjetër të pabesueshëm të lidhjes sociale dhe inovacionit dixhital, ndërsa vitit 2024 i vjen fundi. Tani le të shqyrtojmë temat dhe ngjarjet kryesore që formësuan Snapchat në vitin 2024.

Parashikimi i prirjes për vitin 2025 i Pinterestit: 20 parashikime që duhet të dinë
3 min. duke lexuar

Parashikimi i prirjes për vitin 2025 i Pinterestit: 20 parashikime që duhet të dinë

Parashikimi i trendit 2025 i Pinterest i sapopublikuar tregon një të ardhme të shprehjes së guximshme dhe maksimalizmit, mbështetur nga njohuritë e më shumë se gjysmë miliardi përdorues në muaj dhe një normë saktësie prej 80%. Nga destinacionet e majës së malit që zëvendësojnë pushimet e qytetit deri te gjithçka me temë qershie dhe tortat […]