4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
Burimi: Canva Pro License

Një panel për t’i rregulluar të gjitha

Bizneset tani mund të krijojnë dhe menaxhojnë marketingun nëpër WhatsApp, Facebook dhe Instagram direkt në Ads Manager. E njëjta përmbajtje krijuese, i njëjti buxhet, i njëjti proces konfigurimi.

Ngarkoni listën tuaj të abonentëve, zgjidhni WhatsApp si një vendosje shtesë ose lërini sistemet e tyre të AI të kuptojnë optimizimin e buxhetit në të gjitha platformat. Nuk ka më kërcim midis ndërfaqeve të ndryshme për të menaxhuar marketingun tuaj të mediave sociale.

Integrimi Advantage+ është veçanërisht i zgjuar. Në vend që të vendosin manualisht se ku të shpenzoni buxhetin tuaj, AI e tyre do të zhvendosë automatikisht paratë në çfarëdo platforme që funksionon më mirë për audiencën tuaj specifike.

AI që në fakt tingëllon e dobishme

WhatsApp po teston Business AI që shkon përtej chatbot-eve bazë. Ky sistem mund të bëjë rekomandime të personalizuara për produktet në faqen tuaj të internetit, pastaj të ndjekë klientët përmes bisedës WhatsApp për t’iu përgjigjur pyetjeve ose për të ofruar përditësime.

Mendoni për atë udhëtim të klientit – dikush shfleton faqen tuaj, merr sugjerime për produkte të fuqizuara nga AI, pastaj merr mbështetje të vazhdueshme përmes WhatsApp pa ndërruar platforma.

Ata po e zgjerojnë këtë në më shumë biznese në Meksikë së pari, gjë që ka kuptim për testimin në një treg ku adoptimi i WhatsApp është tashmë masiv.

Mbështetja zanore dhe video më në fund mbërrin

Platforma po shton veçori thirrjesh që duhet të kishin ekzistuar vite më parë. Bizneset më të mëdha që përdorin WhatsApp Business Platform së shpejti do të jenë në gjendje të marrin telefonata nga klientët që duan mbështetje të drejtpërdrejtë ose t’i telefonojnë drejtpërdrejt kur kanë kërkuar kontakt.

Mesazhet zanore dhe video-thirrjet po vijnë gjithashtu. Mbështetja e videove hap mundësi për:

  • Takimet teleshëndetësore
  • Demonstrimet e produkteve
  • Zgjidhja e problemeve teknike që është e pamundur përmes tekstit

Kjo duket sikur WhatsApp po arrin aty ku duhet të ishte komunikimi i biznesit gjatë gjithë kohës. Shumica e problemeve të klientëve zgjidhen më shpejt me zë sesa shkëmbimet e pafundme të tekstit.

Or shorter:"WhatsApp Business interface showing new calling and voice features with travel company example, displaying active call screen and voice message capabilities.

Source: about.fb.com/news

Pse kjo në të vërtetë ka rëndësi

WhatsApp ka 2 miliardë përdorues në mbarë botën, por adoptimi i biznesit ka qenë zhgënjyes i kufizuar në krahasim me rajone si Amerika Latine dhe Azia. Këto përditësime adresojnë pengesat reale që i penguan kompanitë të përqafojnë plotësisht platformën.

Integrimi i unifikuar i Menaxherit të Reklamave heq fërkimet për bizneset që tashmë drejtojnë fushata në Facebook dhe Instagram. Në vend që të mësojnë mjete të reja, ata mund të zgjerojnë fushatat ekzistuese në WhatsApp.

Veçoritë zanore dhe thirrjesh e bëjnë WhatsApp të zbatueshëm për industritë që kanë nevojë për komunikim në kohë reale, shërbim ndaj klientit, kujdes shëndetësor, mbështetje teknike dhe shitje.

Çfarë duhet të marrin parasysh bizneset

Nëse tashmë jeni duke reklamuar në Facebook ose Instagram, testimi i WhatsApp si një vendosje shtesë duket si një lëvizje e dukshme. I njëjti buxhet, potencialisht arritje e audiencës së re.

Karakteristikat e AI ka të ngjarë të funksionojnë më mirë për bizneset me katalogë të qartë produktesh dhe flukse pune të vendosura të shërbimit ndaj klientit. Mos prisni magji – ju ende keni nevojë për procese të mira themelore.

Karakteristikat e zërit dhe thirrjeve kanë më shumë rëndësi për bizneset me shërbim të rëndë. Nëse klientët tuaj shpesh kanë nevojë për mbështetje që është e vështirë për t’u trajtuar përmes tekstit, kjo mund të jetë e rëndësishme.

Për bizneset që kërkojnë të diversifikohen përtej reklamave tradicionale të mediave sociale, këto përditësime e bëjnë WhatsApp të vlefshëm për një vështrim tjetër. Sidomos nëse klientët tuaj tashmë e përdorin atë për komunikim personal.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU