Artikuj dhe lajme mbi temën eMarketing Dixhital & Online

A do ta transformojnë reklamat pauzë tregtinë elektronike?
3 min. duke lexuar

A do ta transformojnë reklamat pauzë tregtinë elektronike?

Reklamat dixhitale vazhdimisht evoluojnë dhe përshtaten me sjelljen e konsumatorit. Trendi më i fundit që modelon marketingun online në platformat streaming është reklamat pauzë. Ky është një format i ri reklamash që shfaqet kur shikuesit ndalojnë përmbajtjen që po shikojnë.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Strategjitë më të mira të marketingut dixhital për bizneset e vogla në vitin 2025
28 min. duke lexuar

Strategjitë më të mira të marketingut dixhital për bizneset e vogla në vitin 2025

Përvoja me shumë e-shops tregon se si teknologjia dhe marrëdhëniet nxisin rritjen. Për vitin 2025, strategjitë e provuara përfshijnë SEO, IA, marketingun e përmbajtjes, PPC, dhe ndërtimin e komunitetit – shumica kërkojnë vetëm kohë dhe përpjekje, jo buxhete të mëdha. Me IA tani thelbësore për të qëndruar konkurrues, le të eksplorojmë qasjet më efektive nga […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale
3 min. duke lexuar

58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale

Shitësit po zbulojnë se ndërsa klientët adhurojnë zbritjet, ata janë gjithashtu të shqetësuar për privatësinë e tyre kur ndajnë informacione personale. Sipas një studimi të fundit nga konsulenca e transformimit dixhital Daemon, ofertat promocionale dhe emaili për zbritje mbeten një tërheqje e fortë ndër breza; Mijëvjeçarët kryesojnë në 67%, pasuar nga Baby Boomers me 65% […]

Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë
5 min. duke lexuar

Portofoli dixhital kalon: Rritni shitjet e ekommerce me kuponat celularë

Që nga lejet bazë të hipjes deri te mjetet efektive të marketingut, kalimet e portofolit dixhital kanë pësuar një zhvillim të rëndësishëm. Brenda aplikacioneve të portofolit mobil si Apple Wallet, Google Pay, dhe Samsung Pay, këto përfaqësime dixhitale mund të mbajnë çdo gjë nga biletat e hipnotizimit dhe biletat deri te kartat e anëtarësimit, kartat […]

88% e blerësve duan omnichannel: 5 strategji kyçe për suksesin modern të shitjes me pakicë
6 min. duke lexuar

88% e blerësve duan omnichannel: 5 strategji kyçe për suksesin modern të shitjes me pakicë

Raporti më i fundit vjetor i Indeksit të Përvojës së Blerësve të Pazarit (SEI) sjell njohuri të reja se ku po shkojnë shpresat e blerësve aktualë. Sondazhi u krye mbi një mostër prej më shumë se 8,000 klientësh nga vende si SHBA, Britania e Madhe, Franca, Gjermania, Kanadaja, Australia dhe India. Pse omnichannel është kryefjala […]

A jeni duke bërë një podcast pa video? Po humbet shikuesit
5 min. duke lexuar

A jeni duke bërë një podcast pa video? Po humbet shikuesit

Podcastet janë bërë një formë dominuese e argëtimit. Ju mund të mos prisni që ata kanë qenë me ne për më shumë se dy dekada. Në ditët e tyre të hershme, ata njiheshin si audioblogging – skedarë të thjeshtë audio të ndarë në internet. Nga një medium i specializuar për entuziastët e teknologjisë, ata kanë […]

Çfarë është Immersive Shopping?
5 min. duke lexuar

Çfarë është Immersive Shopping?

Immersive shopping është një strategji e shitjes me pakicë që kombinon novacionin dixhital me aspektet angazhuese dhe tactile të shitjes tradicionale. Ajo kombinon botën dixhitale dhe fizike për të krijuar përvoja të paharrueshme dhe magjepsëse nëpërmjet përdorimit të teknologjive të fundit si realiteti virtual (VR), realiteti i shtuar (AR), dhe blerjet live.

A janë baby boomers mundësi e neglizhuar e-commerce?
4 min. duke lexuar

A janë baby boomers mundësi e neglizhuar e-commerce?

Çfarë i pëlqen Gen Z? Ku e gjejmë Gen Z? Si t’i drejtohemi Gen Z? Shumë artikuj dhe leksione e përqendrojnë vëmendjen te të rinjtë e rritur. Megjithatë, një raport i ri zbulon një prirje befasuese që mund të ndikojë në strategjitë e marketingut. Baby Boomers, brezi i lindur midis viteve 1946 dhe 1964, po […]

PayPal Nis reklamat PayPal
4 min. duke lexuar

PayPal Nis reklamat PayPal

PayPal ka nisur zyrtarisht shërbimin e saj të ri reklamues, PayPal Ads. Kompania përfiton nga aftësia e saj për të ndjekur dhe vlerësuar të gjithë procesin e blerjes që nga momenti kur një përdorues sheh një reklamë deri në përfundimin e transaksionit – të gjitha brenda platformës së vet. Hyrja e firmës në hapësirën e […]