Koha më e shpejtë e checkout-it tërheq edhe më pak interes; Vetëm 25% e të anketuarve janë gati të japin adresën e tyre të e-mailit për këtë avantazh dhe 52% refuzojnë fuqishëm të ndajnë çdo të dhënë personale.
Ndryshimi i demografisë së konsumatorit dhe preferencat e blerjeve
Në këtë ekuacion privatësie-kundër-përfitimeve, një ndarje brez pas brezi rezulton. Ndërsa kolegët e tyre më të vjetër mbeten më të ruajtur, edhe me stimuj, konsumatorët më të rinj tregojnë më shumë hapje ndaj ndarjes së informacionit personal duke përfshirë numrat e telefonit në këmbim të përfitimeve.
Kjo prirje nënkupton se dyqanet duhet të rregullojnë me kujdes strategjinë e tyre për të balancuar avantazhet tërheqëse me veprimet e ndërtimit të besimit midis disa grupeve demografike.
Industria ushqimore ofron një ilustrim veçanërisht interesant të ndryshimit të shijeve të konsumatorëve.
Edhe pse midis marsit 2020 dhe verës 2021 epidemia nxiti një rritje të blerjeve ushqimore online, blerjet në dyqane tërheqin 36% të konsumatorëve. Çmimi është ende faktori kryesor për klientët në dyqan, pasuar nga komoditeti (59%), pastaj disponueshmëria e produktit (53%).
Përvoja ushqimore online ndryshon; Komoditeti kryeson në 49%, pasuar në mënyrë të barabartë nga çmimi dhe përvoja e dorëzimit me 46%. Konsumatorët tregojnë se ulja e tarifave të dorëzimit (40%), përmirësimi i marrëveshjeve online (34%), dhe heqjar e kërkesave minimale të blerjes (28%) do të inkurajonte blerjet më të shpeshta në internet.
Pavarësisht shqetësimeve të vazhdueshme për privatësinë, programet e besnikërisë vazhdojnë të demonstrojnë rolin e tyre jetik në strategjinë e shitjes me pakicë, veçanërisht në tregun e Mbretërisë së Bashkuar.
Statistikat janë bindëse: 82% e konsumatorëve britanikë zotërojnë karta besnikërie, me 77% mbresëlënëse që i përdorin ato gjatë çdo udhëtimi pazari, duke theksuar kultivimin e suksesshëm të besnikërisë së klientëve nga supermarketet.