Artikuj dhe lajme mbi temën ePPC

Roli i kërkimit të fjalëve kyçe në PPC
23 min. duke lexuar

Roli i kërkimit të fjalëve kyçe në PPC

Në mjedisin aktual konkurrues të marketingut dixhital, hulumtimi i fjalëve kyçe PPC është një aspekt thelbësor i drejtimit të fushatave efektive të Google Ads. Kryerja e një analize gjithëpërfshirëse të fjalëve kyçe mundëson identifikimin e termave të kërkimit më me ndikim dhe rafinon taktikat e ofertave për të rritur kthimin e investimit (ROI). Në këtë […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Zhvillimi i një strategjie PPC
7 min. duke lexuar

Zhvillimi i një strategjie PPC

A jeni të interesuar, në hartimin e një plani PPC për kompaninë tuaj? Ky udhëzues i hollësishëm përshkruan fazat për ngritjen dhe mbikëqyrjen e nismave të marketingut me pagesë nëpër kanale të ndryshme. Që nga përcaktimi i qëllimeve e deri te rafinimi i taktikave të ofertave, zbuloni se si të rrisni kthimin tuaj mbi investimin […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale
18 min. duke lexuar

Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale

Reklamat e paguara në rrjetet sociale janë shfaqur si një mjet i fuqishëm për bizneset që synojnë të rrisin praninë e tyre online dhe të angazhohen me audiencën e tyre të synuar në mënyrë efektive. Ndryshe nga postimet organike, reklamat e paguara u lejojnë markave të shfrytëzojnë shtrirjen e gjerë të platformave të mediave sociale […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale
18 min. duke lexuar

Të kuptuarit e reklamave të paguara në rrjetet sociale

Reklamat e paguara në rrjetet sociale janë shfaqur si një mjet i fuqishëm për bizneset që synojnë të rrisin praninë e tyre online dhe të angazhohen me audiencën e tyre të synuar në mënyrë efektive. Ndryshe nga postimet organike, reklamat e paguara u lejojnë markave të shfrytëzojnë shtrirjen e gjerë të platformave të mediave sociale […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Si të bëheni specialist PPC
19 min. duke lexuar

Si të bëheni specialist PPC

Nëse jeni të interesuar për marketing, si numrat dhe ju pëlqen t’i përktheni ato në diçka që mund të japë rezultate për dikë dhe t’ju bëjë para, atëherë një punë si specialist PPC mund të jetë e duhura për ju. Megjithatë, ka një numër kurthesh dhe vështirësish gjatë rrugës, dhe mund të jetë një ide […]