Artikuj

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Treguesit kryesorë të performancës në marketingun e performancës
10 min. duke lexuar

Treguesit kryesorë të performancës në marketingun e performancës

A keni hasur në shkurtesën KPI? Nëse punoni në marketingun e performancës, termi Key Performance Indicators është diçka që nuk mund ta shmangni. Për këdo që dëshiron të vlerësojë biznesin e tyre online bazuar në të dhëna dhe jo në intuitë, këtu është një udhëzues metrik gjithëpërfshirës. Çfarë do të thotë saktësisht KPIs, cilat duhet […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Kuptimi i SEO teknike: Komponentët kryesorë për suksesin e faqes së internetit
14 min. duke lexuar

Kuptimi i SEO teknike: Komponentët kryesorë për suksesin e faqes së internetit

Është një ditë normale dhe po kërkon diçka online. Ju shkruani disa fjalë në një motor kërkimi, dhe menjëherë shfaqen rezultatet. Ju klikoni një link dhe ngarkesat e faqes. E thjeshtë, apo jo? Por pas kësaj përvoje të qetë qëndron një proces kompleks. Me miliona faqe interneti që konkurrojnë për vëmendje, si e di një […]

Pavol Stipka Pavol Stipka
Account Manager, SEOLINE
Lexoni artikullin
Strategjia e ekosistemit të tregtisë elektronike të Zalandos ushqen rritjen e përshpejtuar për vitin 2025
4 min. duke lexuar

Strategjia e ekosistemit të tregtisë elektronike të Zalandos ushqen rritjen e përshpejtuar për vitin 2025

Javën e kaluar, drejtuesit më të lartë të Zalando dolën përpara medias dhe ndanë optimizmin e tyre rreth strategjisë së tyre të ekosistemit të e-commerce për vitin e ri. Pavarësisht sfidave ekonomike mbizotëruese në disa rajone të Evropës, shitësi i modës pati një performancë të shkëlqyer në vitin 2024 dhe parashikoi performancë edhe më të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transformimi i përvojës së klientit me IA biseduese dhe automatizimin
15 min. duke lexuar

Transformimi i përvojës së klientit me IA biseduese dhe automatizimin

A ju duket e njohur inteligjenca artificiale biseduese, apo preferoni ende të bashkëveproni me agjentët njerëzorë? A ka ardhur koha që ne, klientët, të angazhohemi në biseda me mbështetjen e klientit të IA-së si njeriu? Imagjinoni një ekip të mirëstrukturuar ku agjentët e IA-së eliminojnë në mënyrë efikase kohën e pritjes, veprojnë vazhdimisht pa kompromentuar […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+