Artikuj dhe lajme mbi temën eBrand dhe brandbuilding

Pse shumë logo ngatërrojnë klientët (studime të vërteta të rasteve)
12 min. duke lexuar

Pse shumë logo ngatërrojnë klientët (studime të vërteta të rasteve)

Imagjinoni këtë: Ju jeni duke dizajnuar ftesa për partnerët tuaj më të mëdhenj me shumicë dhe duhet të shtrydhni 12 logo të ndryshme në një dizajn. Tingëllon kompleks? Ky ishte realiteti im në një markë të madhe të modës – derisa zbuluam se si shumë logo ngatërrojnë klientët dhe dëmtojnë njohjen e markës. Pas 20+ […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Si të ndërtojmë ndërgjegjësimin e markës?
5 min. duke lexuar

Si të ndërtojmë ndërgjegjësimin e markës?

Strategjitë efektive të ndërgjegjësimit të markës mund të ndikojnë ndjeshëm në rritjen e kompanisë suaj, besnikërinë e klientëve dhe suksesin e përgjithshëm. Duke rritur shikueshmërinë e markës suaj, ju jo vetëm që tërhiqni klientë të rinj, por edhe përforconi pozicionin tuaj në mendjen e atyre ekzistuese. Që nga shfrytëzimi i platformave dixhitale e deri te […]

Rritja e markave të drejtpërdrejta te konsumatori (DTC) në Evropë
5 min. duke lexuar

Rritja e markave të drejtpërdrejta te konsumatori (DTC) në Evropë

Vitet e fundit, markat Direct-to-Consumer (DTC) kanë fituar një tërheqje të konsiderueshme në Evropë. Ky model biznesi, i cili përfshin markat që shesin drejtpërdrejt tek klientët nëpërmjet kanaleve të tyre online, anashkalon në mënyrë efektive ndërmjetësit tradicionalë të shitjes me pakicë, si dyqanet e departamenteve apo sheshet. Si pasojë, markat DTC kanë riformatuar rrënjësisht peizazhin […]

Ndikimi i PDP në normën e konvertimit të e-commerce
3 min. duke lexuar

Ndikimi i PDP në normën e konvertimit të e-commerce

PDP formon shtyllën e taktikave të shitjes online në tregun dixhital modern. Shpesh të referuara si faqet e detajeve të produktit (PDP), këto faqe janë ku konsumatorët vendosin se çfarë të blejnë më e rëndësishmja. Maksimizimi i të ardhurave në platformat desktop dhe mobile varet së pari nga optimizimi i këtyre faqeve për markat dhe […]

Cili është çelësi i besnikërisë së markës?
2 min. duke lexuar

Cili është çelësi i besnikërisë së markës?

Në botën në zhvillim të tregtisë elektronike, ku çdo klikim ka rëndësi, të kuptuarit e kompleksitetit të sjelljes së konsumatorit është thelbësor. Raporti i thelluar i Intuit, Shkenca e Besnikërisë, gërmon thellë në mentalitetin e konsumatorit dhe zbulon se çfarë fshihet pas besnikërisë së markës.