Artikuj dhe lajme mbi temën eMarketingu i përmbajtjes

7 strategji të përmbajtjes që rrisin shitjet e tregtisë elektronike deri në 42%
13 min. duke lexuar

7 strategji të përmbajtjes që rrisin shitjet e tregtisë elektronike deri në 42%

Shumica e markave të tregtisë elektronike hedhin para në reklama dhe pyesin veten pse rrafshnaltohen shitjet. Ja çfarë u mungon: 84% e njerëzve blejnë pasi shikojnë një video produkti dhe markat që përdorin përmbajtje strategjike shohin 6 herë më shumë konvertime sesa ato që mbështeten vetëm në reklama. Pasi ndihmuam 200+ marka të tregtisë elektronike […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Roli i personalizimit në marketingun e përmbajtjes
13 min. duke lexuar

Roli i personalizimit në marketingun e përmbajtjes

Personalizimi në marketingun e përmbajtjes së tregtisë elektronike është shfaqur si një strategji e fuqishme për të tërhequr vëmendjen, nxitjen e angazhimit dhe nxitjen e besnikërisë. Por përtej përfitimeve të tij praktike, personalizimi prek thellë në psikologjinë e konsumatorit, duke shfrytëzuar sjelljen njerëzore dhe paragjykimet njohëse për të krijuar përvoja kuptimplota që konvertohen.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Strategjitë e lokalizimit të përmbajtjes për tregtinë elektronike globale
34 min. duke lexuar

Strategjitë e lokalizimit të përmbajtjes për tregtinë elektronike globale

Lokalizimi i përmbajtjes i bën kompanitë 3x më të prirura të rrisin shitjet globale, bazuar në një studim të vitit 2024 nga Common Sense Advisory. Ne do t’ju tregojmë pesë metoda praktike lokalizimi që punojnë në tregtinë elektronike globale tani. Këto metoda fokusohen në cilësinë e përkthimit, përshtatjen kulturore dhe SEO specifike të tregut – […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Copywriting vs. Content Writing
4 min. duke lexuar

Copywriting vs. Content Writing

Çdo kompani e-commerce duhet të kuptojë dallimet midis shkrimit të kopjeve dhe shkrimit të përmbajtjes. Edhe pse kanë përdorime të ndryshme dhe aplikojnë strategji të ndryshme, të dyja janë thelbësore në vizatimin dhe përfshirjen e klientëve. Ky artikull shpjegon dallimet midis këtyre stileve të shkrimit për t’ju ndihmuar të merrni vendime më të mira marketingu.

Pse përditësimi i përmbajtjes së vjetër është arma juaj sekrete SEO
3 min. duke lexuar

Pse përditësimi i përmbajtjes së vjetër është arma juaj sekrete SEO

Le të flasim për një strategji SEO që ndryshon lojën që ka fluturuar nën radar: optimizim historik. Jo, nuk ka të bëjë me gërmimin e artefakteve të lashta – por për t’i dhënë përmbajtjes suaj të vjetër një pallto të freskët të bojës dixhitale.

Fuqia e leximit të provës në krijimin e teksteve cilësore
4 min. duke lexuar

Fuqia e leximit të provës në krijimin e teksteve cilësore

Leximi i provës është një nga fazat më të rëndësishme në krijimin e teksteve cilësore për forma të ndryshme komunikimi. Nuk bëhet fjalë vetëm për heqjen e gabimeve gramatikore dhe drejtshkrimore nga faqet e internetit dhe bloget, por vlen edhe për materialet promovuese të shtypura dhe madje edhe librat. Leximi i provës e bën tekstin […]

Pse është e rëndësishme të citosh ekspertë kur shkruan bloge?
2 min. duke lexuar

Pse është e rëndësishme të citosh ekspertë kur shkruan bloge?

Gjendja aktuale e tregut nuk është më rozë falë përdorimit të IA për kopjuesit. Çdo kompani do të mendojë dy herë nëse ia vlen të investosh në kopje cilësore nga një ekspert apo nëse do të mjaftojë kopja e gjeneruar nga IA.