Përveç zgjedhjes së temës së duhur, është e rëndësishme të kemi një strategji dhe një plan. Kush është audienca juaj e synuar? A ka interes për temën tuaj të zgjedhur? Si mund ta shesësh kursin tënd? Si mund ta përmirësosh dhe ta çosh në nivelin tjetër? Nëse dëshironi të dini më shumë, lexoni këtë artikull tani.
Mos hezitoni të krijoni kursin tuaj online
Zakonisht nuk keni nevojë për një çertifikatë, licencë apo diplomë për të krijuar një kurs online. Por varet nga fusha jote. Shumica e kurseve online janë krijuar nga njerëz që kanë fituar njohuritë e tyre nëpërmjet mësimit joformal dhe vetë-edukimit. Sigurisht, nëse doni të shtoni një “pullë” të ekspertizës në kursin tuaj, për shembull me një çertifikatë ose dokument tjetër, kjo mund të jetë një avantazh për ju.
Para se të filloni të punoni në kursin tuaj online, përgjigjuni pyetjeve të mëposhtme:
- A kam njohuri që mund të jenë të dobishme për të tjerët?
- A mund t’u ofroj njerëzve diçka që mund të duan ta provojnë?
- A ka njerëz të tjerë të interesuar për këtë temë?
- A kam një aftësi që shumica e njerëzve nuk e kanë?
Nëse i përgjigjesh po ndonjërës prej këtyre pyetjeve, fillo të krijosh kursin tënd online. Ndoshta ke diçka për t’i ofruar botës.
1. Një temë që jo vetëm ju intereson, por edhe audiencës suaj
Zgjidhni një temë kursi që e njihni ose e shijoni. A jeni mësues anglishteje apo programues? Krijoni një kurs online anglishteje ose programimi.
Në të njëjtën kohë, mos harroni ta bëni temën interesante për audiencën tuaj. Duhet të mendosh se tema jote e zgjedhur do t’u bëjë jehonë. Kjo është e vetmja mënyrë që ju mund ta bëni atë mjaft interesante për të mbajtur njerëzit të interesuar. Nëse zgjidhni një temë që nuk “rrëmben” vëmendjen tuaj, ajo do të tregojë në rezultatin e përgjithshëm. Gjithashtu, me siguri do të mërzitesh shpejt me të.
Ndani njohuritë tuaja në një temë që ju përshtatet
Mendo për përvojën, aftësitë dhe talentet e tua. Të pëlqen të gatuash? Filloni një klasë gatimi online. Nuk është e nevojshme të jeni ekspert në lëndën që zgjidhni për kursin tuaj online. E rëndësishme është që t’ia dalësh mbanë. Në fund të fundit, subjektet më të suksesshme zakonisht janë ato që konsiderohen si hobi.
Mos harroni, nëse ju pëlqen tema, jeni të mirë në të, keni përvojë në të, dhe ajo gjithashtu plotëson një nevojë për dikë tjetër, ju jeni në pozicionin më të mirë për të monetizuar ekspertizën tuaj;
Flisni për atë që është në trend
Kursi juaj online nuk ka pse të jetë në lidhje me hobin tuaj. Ju mund të zgjidhni një temë që po rezonon në shoqëri. Përsëri, ju duhet të jeni të ditur në fushë dhe, më e rëndësishmja, të ndiqni prirjet. Zbuloni se për çfarë janë të interesuar njerëzit, çfarë kërkojnë dhe çfarë mungojnë. Ndajini njohuritë tuaja me ta.
Ky fokus nuk mund të arrihet pa kërkime të thelluara në burimet që lidhen me temën. Duhet të gërmosh thellë, ta kuptosh dhe të jesh në gjendje ta komunikosh, ndërkohë që ke mendimin ose përvojën tënde.
Dëshiron t’ia dalësh mbanë? Ja çfarë duhet të dish
Cilado qoftë tema që zgjidhni, përvojat dhe historitë tuaja personale do të jenë një pasuri për kursin. Njohuritë dhe aftësitë tuaja në këtë fushë janë gjithashtu të rëndësishme. Paraqitja si ekspert do t’i shtojë besueshmëri kursit.
Për ta bërë kursin tuaj tërheqës, ia vlen patjetër të dalësh me një titull tërheqës. Titulli duhet ta bëjë sa më të qartë se për kë është kursi dhe çfarë do të mësojnë. Sa më konciz të jetë titulli, aq më shumë ka të ngjarë që njerëzit që janë të interesuar për temën të regjistrohen për kursin.
2. A ofroni një kurs?
Kur zgjidhni një temë për një kurs online, kontrolloni se ka interes për të. Asgjë nuk do t’ju zhgënjejë më shumë sesa të zbuloni se keni kaluar orë të tëra duke përgatitur një kurs që askush nuk do ta ndjekë.
Para se të filloni, bëni disa kërkime tregu për të parë nëse ka një kërkesë për subjektin tuaj. Bëjini vetes 3 pyetje bazë dhe gjeni përgjigjet:
- A është tema juaj në kërkesë? A janë të interesuar njerëzit për këtë? – Përdorni mjete të ndryshme për të zbuluar se sa popullore dhe në kërkesë është tema juaj, eksploroni mediat sociale dhe zbuloni se çfarë po bëjnë njerëzit më të lidhur me temën tuaj.
- A mund të mbushë kursi juaj online një boshllëk në treg? – Hulumtoni konkurrencën në fushën tuaj. Çfarë kanë mundur të mësojnë njerëzit dhe çfarë mund t’u ofrosh?
- A do të jenë të gatshëm njerëzit të paguajnë për kursin tuaj? – Zbuloni nëse zgjidhja e problemit që ofroni në kursin tuaj është mjaft tërheqëse që njerëzit të paguajnë për të. Gjithashtu, provoni një formë të para-shitjes së kursit tuaj për të parë nëse ia vlen të krijoni një kurs fare. Mos harro të shikosh konkurrencën. Nëse njerëzit janë të gatshëm t’i paguajnë, shanset janë se do të të paguajnë.
Mos e nënvlerësoni konkurrencën
Para se të nisni kursin tuaj fantastik online në botën online, zbuloni se çfarë po bën konkurrenca. Zbuloni se çfarë u ofrojnë klientëve, çfarë vlerësojnë klientët dhe çfarë u mungon, formatin dhe strukturën e kursit apo audiencën e synuar që ata synojnë. Mos e varni kokën nëse gjeni se industria juaj është shumë konkurruese.
Përpiquni të gjeni një zonë që të tjerët në industri nuk e mbulojnë. Ky do të jetë ‘grepi’ juaj për studentët potencialë. Bëjeni këtë zonë fokusin e kursit tuaj. Ju patjetër do të jeni në gjendje të shisni trajnime që u japin njerëzve diçka shtesë, në vend se një kurs që është i njëjtë me dhjetëra apo qindra të tjerë.
3. Kush është audienca juaj e synuar?
Njohja e audiencës suaj të synuar është çelësi i suksesit tuaj. Duhet të jeni të vetëdijshëm se kush është grupi juaj i njerëzve që mund të blejnë kursin tuaj online.
Nëse e dini se për kë po përgatitni kursin, do të jetë shumë më e lehtë ta përgatitni atë. Pse?
- Ju do të dini se çfarë i motivon ata për të blerë.
- Ju do të dini se çfarë problemesh duan të zgjidhin.
Është e rëndësishme të njihni audiencën apo grupin tuaj të synuar sa më shumë që të mundeni. Kjo njohuri do ta bëjë më të lehtë të mendosh jo vetëm për përmbajtjen, por edhe për formatin e kursit, si ta promovojmë atë, audiencën e synuar, gjuhën e komunikimit, etj…
Çfarë duhet të dini për audiencën tuaj të synuar?
- Çfarë kanalesh komunikimi përdorin ata (mediat sociale, TV, radio, print)?
- Çfarë bëjnë ata për të jetuar?
- Për çfarë janë të interesuar?
- Cila është mosha e tyre?
- Cilat janë të ardhurat mesatare të tyre?
- Pse zgjodhën kursin tënd?
- Sa do të ishin të përgatitur të paguanin për një kurs të tillë?
4. Si mund ta shisni kursin tuaj online?
Nëse kursi juaj online nuk do të jetë falas, por ju vendosni ta shisni atë, ju duhet të zgjidhni një platformë shitjeje që i përshtatet nevojave tuaja dhe është e lehtë dhe miqësore për klientët tuaj.
Platforma e duhur e shitjes mund ta bëjë shitjen e kurseve tuaja online shumë më të lehta. Si duhet të duket një platformë e thjeshtë dhe efektive për shitjen e kurseve online?
- Është e lehtë për t’u përdorur – jo vetëm për ju, por edhe për klientët tuaj. Ajo ju lejon të vendosni proceset që ju duhet të shisni.
- Ajo nuk merr para nga xhepi juaj në mënyrë të panevojshme – ju paguani një shumë të arsyeshme për të drejtuar atë. Nëse nuk e shet kursin, nuk paguan asgjë. Nëse shet, komisioni është i arsyeshëm.
- Punon me mjete të tjera biznesi – mund të lidhet me bankën tuaj, sistemin e faturimit, mjetet e emailingut, etj.
- Ajo ka mbështetje të besueshme ndaj klientit – nëse nuk jeni të sigurt për diçka, platforma ka mbështetjen e klientit për të zgjidhur çështjen tuaj në kohën më të shkurtër të mundshme dhe në një gjuhë që kuptoni.
5. Na tregoni për projektin tuaj dhe zbuloni se si po shkon
A nuk do të ishte turp të kaloje orë të tëra duke u përgatitur dhe pastaj të humbasësh fitimet sepse nuk e promovove sa duhet kursin tënd online? Mos harroni të promovoni projektin tuaj siç duhet. Kjo është arsyeja pse paguan për të kuptuar peizazhin e marketingut. Marketingu është ajo që e merr produktin tuaj para audiencës suaj të synuar.
Si mund ta promovoni kursin tuaj?
- Bëjini të ditur për këtë me një fushatë marketingu me email.
- Promovojeni në rrjetet sociale.
- Bëni hapësirë për të në faqen tuaj të internetit ose blog.
- Merrni influencuesit e duhur të përfshirë në promovimin tuaj.
- Ofroje në një komunitet që bashkon audiencën tënde të synuar.
Promovimi më i efektshëm është ai që përputhet me audiencën tuaj të synuar. Mendoni për kanalet promovuese që u bëjnë thirrje, llojin e trajtimit që preferojnë (grafikat, videot, artikujt, tregimet etj.), gjuhën që flasin, rrjetet sociale në të cilat ndodhen, etj. Nëse keni buxhetin, mund të paguani për reklama në Facebook ose Google search, për shembull.
Feedback – ndihmë e madhe
Nëse doni të dini se si jeni duke bërë me kursin tuaj online, atë që po bëni mirë dhe atë që studentët tuaj po humbasin, ia vlen të merrni disa komente. Në këtë mënyrë ju do të jeni në gjendje të përdorni të dhënat për të përmirësuar kursin tuaj dhe për t’i çuar ato në nivelin tjetër.
Ju mund të merrni feedback gjatë kursit, por edhe pas kursit. Si dhe pyetësorët online, ju gjithashtu mund të përdorni mjete për të mbledhur të dhëna nga fushatat e marketingut, për shembull. Këto përfshijnë Google Analytics, Facebook Insights dhe më shumë.
Mos harroni se një kurs i suksesshëm online varet jo vetëm nga njohuritë dhe aftësitë tuaja, por edhe nga lënda e duhur, njohuritë e audiencës së synuar, promovimi i nevojshëm dhe njohuritë nga feedback-u.