Për të qëndruar në qendër të vëmendjes, profesioni ka nevojë për një superstrukturë në formën e diçkaje që IA nuk mund ta sigurojë ende. Çfarë është ajo? Janë citate të sinqerta të ekspertëve të respektuar të fushës që i japin tekstit një vulë besueshmërie dhe e ngrenë atë mbi masat e blogeve konvencionale të dritës.
A ju është kërkuar të shkruani një pjesë interesante të kopjes?
Shkrimi i një deklarate të gjatë për çdo temë nuk është problem për IA. Por krijimi i një blogu rreth lodrave, për shembull, që nuk është vetëm një seri e keqe e linjave për të mbushur hapësirën, mund të jetë interesante. Lidhu me një psikolog, një edukatore dhe një mama specifike dhe vër në botë informacione që janë autentike, të sinqerta dhe që kanë një mesazh specifik.
Po shkruan një blog për një kompani që shet panele fotovoltaike? Lidhuni me një eko-aktivist ose një ekspert të energjisë në mënyrë që të mund të flisni drejtpërdrejt jo vetëm me shitësin, por me një klient specifik të kënaqur. Sigurisht, kjo do të kërkojë më shumë kohë dhe përpjekje. Por kjo është një taksë mbi cilësinë për t’u llogaritur. Llogaritja e thatë e IA-së për përfitimet e instalimit të paneleve fotovoltaike do të jetë papritur e papërshtatshme në krahasim me tekstin tuaj.
Duket sikur e tashmja mezi pret një kthim në gazetarinë e ndershme, kur redaktori doli në terren, ndërveproi personalisht me të anketuarit dhe mori informacionin e tij vetë, jo nga Google. Teksti i dritës do t’i lihet inteligjencës artificiale, por deklaratat ‘live’ do të jenë ende domeni ynë, të paktën për një kohë.