2 min. duke lexuar

Pse është e rëndësishme të citosh ekspertë kur shkruan bloge?

Gjendja aktuale e tregut nuk është më rozë falë përdorimit të IA për kopjuesit. Çdo kompani do të mendojë dy herë nëse ia vlen të investosh në kopje cilësore nga një ekspert apo nëse do të mjaftojë kopja e gjeneruar nga IA.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Pse është e rëndësishme të citosh ekspertë kur shkruan bloge?
Burimi: Depositphotos

Për të qëndruar në qendër të vëmendjes, profesioni ka nevojë për një superstrukturë në formën e diçkaje që IA nuk mund ta sigurojë ende. Çfarë është ajo? Janë citate të sinqerta të ekspertëve të respektuar të fushës që i japin tekstit një vulë besueshmërie dhe e ngrenë atë mbi masat e blogeve konvencionale të dritës.

A ju është kërkuar të shkruani një pjesë interesante të kopjes?

Shkrimi i një deklarate të gjatë për çdo temë nuk është problem për IA. Por krijimi i një blogu rreth lodrave, për shembull, që nuk është vetëm një seri e keqe e linjave për të mbushur hapësirën, mund të jetë interesante. Lidhu me një psikolog, një edukatore dhe një mama specifike dhe vër në botë informacione që janë autentike, të sinqerta dhe që kanë një mesazh specifik.

Po shkruan një blog për një kompani që shet panele fotovoltaike? Lidhuni me një eko-aktivist ose një ekspert të energjisë në mënyrë që të mund të flisni drejtpërdrejt jo vetëm me shitësin, por me një klient specifik të kënaqur. Sigurisht, kjo do të kërkojë më shumë kohë dhe përpjekje. Por kjo është një taksë mbi cilësinë për t’u llogaritur. Llogaritja e thatë e IA-së për përfitimet e instalimit të paneleve fotovoltaike do të jetë papritur e papërshtatshme në krahasim me tekstin tuaj.

Duket sikur e tashmja mezi pret një kthim në gazetarinë e ndershme, kur redaktori doli në terren, ndërveproi personalisht me të anketuarit dhe mori informacionin e tij vetë, jo nga Google. Teksti i dritës do t’i lihet inteligjencës artificiale, por deklaratat ‘live’ do të jenë ende domeni ynë, të paktën për një kohë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Ndikimi i qëndrueshmërisë me pakicë: Gen Z nxit ndryshimin e FMCG
3 min. duke lexuar

Ndikimi i qëndrueshmërisë me pakicë: Gen Z nxit ndryshimin e FMCG

Qëndrueshmëria e shitjes me pakicë është bërë një shqetësim kritik për sektorin FMCG , ndërsa Gen Z del si një grup kryesor i konsumatorëve. Hyrja e Gen Z në fuqinë punëtore, me bindjet e tyre të forta mjedisore, po ushtron presion mbi shitësit dhe kompanitë FMCG për të kuptuar më mirë implikimet e ndryshimeve klimatike […]

Lexoni artikullin
Rritja e markave të drejtpërdrejta te konsumatori (DTC) në Evropë
5 min. duke lexuar

Rritja e markave të drejtpërdrejta te konsumatori (DTC) në Evropë

Vitet e fundit, markat Direct-to-Consumer (DTC) kanë fituar një tërheqje të konsiderueshme në Evropë. Ky model biznesi, i cili përfshin markat që shesin drejtpërdrejt tek klientët nëpërmjet kanaleve të tyre online, anashkalon në mënyrë efektive ndërmjetësit tradicionalë të shitjes me pakicë, si dyqanet e departamenteve apo sheshet. Si pasojë, markat DTC kanë riformatuar rrënjësisht peizazhin […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+