
Të gjithë jemi duke u ngutur për të krijuar përmbajtje të reja, apo jo? Po sikur t’ju thoshim se miniera e arit që po kërkoni është tashmë në vendin tuaj, vetëm duke pritur të lëmohet?
Motorët e seearch janë si ai miku turshi që gjithmonë dëshiron thashethemet më të fundit. Ata dëshirojnë përmbajtje të freskët dhe të rëndësishme. Ja ku është përdredhja, megjithatë:- ju nuk keni gjithmonë nevojë për të filluar nga zero. Hyni në optimizimin historik.
Pra, cila është ideja e madhe?
Është e thjeshtë. Merrni postimet tuaja të vjetra në blog, përshkrimet e produkteve, apo guidat që më parë performonin mirë, dhe u jepni atyre një makeover 2024. Përditësoni këto statistika, hidhni disa fjalë kyçe trendy, ndoshta shtoni një infografik snazzy ose dy. Voila! Keni përmbajtje “të reja” që motorët e kërkimit do ta hanë.
Pse shqetësoheni?
1. Është një kohë-shpëtuese. Përditësimi i gjërave të vjetra? Shumë më shpejt.
2. SEO boost. Përmbajtja e freskët = motorët e kërkimit të lumtur = renditje më të mirë. Është si alkimia dixhitale.
3. Klientët tuaj do t’ju falënderojnë. Askush nuk dëshiron të lexojë informacione të vjetëruara.

Source: Depositphotos
Si ta gozhdojmë:
1. Gërmoni përmes analitikës suaj. Gjej ato postimet e vjetra që dikur ishin superyje. Ata janë kandidatët e tu kryesorë.
2. Kontrolli i fakteve dhe azhornimi. 2020 thirrur, ajo dëshiron të dhënat e saj përsëri. Sigurohuni që çdo gjë të jetë aktuale.
3. Koha e kërkimit të fjalëve kyçe. Çfarë është e nxehtë në industrinë tuaj tani? Thurini këto terma në mënyrë të natyrshme.
4. Vizualet kanë rëndësi. Hidhni disa imazhe të reja, ndoshta një video. Njerëzit i duan këto gjëra.
5. Mendo multi-platformë. A mund të bëhet ky postim i përditësuar në blog një karusel vrasës i Instagramit? Jepi!
Këto gjëra funksionojnë. Vetëm pyet njerëzit në HubSpot. Ata kanë parë probleme të mëdha në trafik dhe konvertime.
Në botën e e-commerce, të qëndrosh përpara do të thotë të punosh më i zgjuar, jo vetëm më i vështirë. Optimizimi historik është arma juaj sekrete për vitin 2024. Gjithçka ka të bëjë me përfitimin në maksimum të asaj që keni, mbajtjen e përmbajtjes suaj të freskët dhe dhënien e atyre motorëve të kërkimit (dhe klientëve tuaj) pikërisht atë që kërkojnë.
Pra, çfarë po pret? Koha për t’u zhytur në atë arkiv të përmbajtjes dhe për të filluar lustrimin e këtyre diamanteve dixhitale. SEO-ja juaj do t’ju falënderojë, e po kështu edhe përfundimi juaj. Le t’i bëjmë ato faqe të vjetra të shkëlqejnë përsëri!