Fjalori i tregtisë elektronike

Fjalori i termave të dobishëm të tregtisë elektronike.

Fjalor

Rezultatet e kërkimit për 🔍 anuloni

G

Gen Z

Gjenerata Z (Gen Z) u referohet njerëzve të lindur afërsisht midis viteve 1997 dhe 2012. Ato janë kohorti demografik që pason Mijëvjeçarin. Gen Z është i njohur për të qenë vendas dixhitalë, duke u rritur me smartphone dhe media sociale. Ata vlerësojnë vërtetësinë, diversitetin dhe shkaqet sociale, dhe shpesh përshkruhen si pragmatikë dhe financiarisht të […]

Me shumë informacion

Gjenerimi i kërkesës

Gjenerimi i kërkesës është një proces strategjik për të ngjallur interes në produktet apo shërbimet tuaja. Ai përdor taktika të ndryshme për të gjeneruar dhe konvertuar interesin e blerësit, duke përfshirë: 1. Marketingu i përmbajtjes 2. SEO 3. Fushatat e email-it 4. Reklama PPC 5. Mediat sociale 6. Automatizimi i marketingut 7. Partneritetet Qëllimi është […]

Me shumë informacion

Google Bot

Softueri i zvarritjes së uebit i përdorur nga Google për të zbuluar dhe indeksuar faqet e internetit për motorin e saj të kërkimit. Googlebot shfleton sistematikisht World Wide Web, duke ndjekur lidhjet midis faqeve për të gjetur përmbajtje të reja dhe të përditësuara. Ai analizon përmbajtjen e faqeve, strukturën dhe marrëdhëniet me faqe të tjera, […]

Me shumë informacion

Google Discover

Google Discover është një veçori mobile që u ofron përdoruesve një feed të kuruar artikujsh, lajmesh dhe përmbajtjesh të tjera bazuar në interesat e tyre dhe historinë e kërkimit. Ajo shfaqet në faqen hyrëse të aplikacionit Google në pajisjet mobile dhe në faqen Google.com të internetit në pajisjet Android. Discover përdor algoritme të mësimit të […]

Me shumë informacion

Google Merchant Center

Google Merchant Center shërben si një platformë e centralizuar për bizneset e e-commerce për të menaxhuar praninë e tyre dixhitale në të gjithë suitën e Google të produkteve të lidhura me blerjet. Ky mjet i fuqishëm u mundëson kompanive të kontrollojnë dhe përditësojnë në mënyrë efikase listimet e tyre të produkteve online. Qëllimi kryesor i […]

Me shumë informacion
M

Markat Direct-to-Consumer (DTC)

Markat direct-to-Consumer (DTC) janë kompani që prodhojnë dhe shesin produktet e tyre drejtpërdrejt tek konsumatorët, duke anashkaluar ndërmjetësit tradicionalë si grosistët, shpërndarësit dhe shitësit. Këto marka zakonisht operojnë nëpërmjet platformave të tyre të e-commerce, faqeve të internetit, dhe ndonjëherë dyqaneve fizike, duke ruajtur kontrollin e plotë mbi zhvillimin e tyre të produktit, marketingun, shitjet, dhe […]

Me shumë informacion

Marketing ndër-kanalesh

Marketingu i integruar në të gjitha platformat e shumta është një strategji që synon të krijojë një përvojë të qetë për klientët potencialë gjatë gjithë udhëtimit të tyre të blerjes. Kjo metodë përfshin koordinimin e kanaleve të ndryshme të marketingut për të dhënë një mesazh të qëndrueshëm dhe të ndërlidhur. Duke bashkëvepruar me konsumatorët në […]

Me shumë informacion

Mbushje me fjalë kyçe

Mbushje me fjalë kyçe është një teknikë e optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO) që përfshin mbipërdorimin e fjalëve kyçe ose frazave specifike në një faqe web në përpjekje për të manipuluar renditjen e motorëve të kërkimit. Kjo praktikë në përgjithësi konsiderohet jo etike dhe në fakt mund të dëmtojë performancën e motorit të kërkimit […]

Me shumë informacion

Meta Tag

Një meta tag në HTML ofron metadata rreth një faqeje interneti, e cila nuk është e dukshme për përdoruesit, por është thelbësore për shfletuesit dhe motorët e kërkimit. Tags Meta janë vendosur brenda seksionit ‘<kokë>’ të një dokumenti HTML dhe shërbejnë për qëllime të ndryshme, si përcaktimi i setit të karaktereve, autorit, përshkrimit, fjalëve kyçe, […]

Me shumë informacion
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+