Artikuj dhe lajme mbi temën eMarketingu i influencuesve

Influencuesit duan paga të drejtë dhe kontroll krijues, jo famë të markës
6 min. duke lexuar

Influencuesit duan paga të drejtë dhe kontroll krijues, jo famë të markës

Markat që ndjekin partneritetet me ndikim po e humbasin plotësisht pikën. Hulumtimet e reja tregojnë se ndikuesit kujdesen shumë më shumë për vlerat e përbashkëta dhe pagesën e qartë sesa për të punuar me markat e njohura. Dhe ata duan kontribut krijues që shumica e kompanive nuk do t’u japin atyre.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit në fushatat me ndikim: Pse është një ndryshim i lojës për markat e tregtisë elektronike
6 min. duke lexuar

Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit në fushatat me ndikim: Pse është një ndryshim i lojës për markat e tregtisë elektronike

Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit (UGC) dhe marketingu me ndikim janë dy nga mjetet më të fuqishme në marketingun dixhital sot, por a janë e njëjta gjë? Jo me të vërtetë. Si themelues i një agjencie që punon me mbi 1600 krijues të përmbajtjes dhe ka drejtuar fushata për marka si Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Pse është i rëndësishëm marketingu me ndikim?
4 min. duke lexuar

Pse është i rëndësishëm marketingu me ndikim?

Për t’u lidhur me audiencën e synuar dhe për t’u dalluar nga turma, markat janë vazhdimisht në kërkim të trukeve të reja. Marketingu me ndikim është një strategji dinamike që po transformon mënyrën se si kompanitë komunikojnë me klientët e tyre.

Rriten influencuesit virtualë të IA- së: A duhet t’i kushtojnë vëmendje bizneset?
4 min. duke lexuar

Rriten influencuesit virtualë të IA- së: A duhet t’i kushtojnë vëmendje bizneset?

Ka pasur një ndryshim të madh në skenën e marketingut të influencuesve brenda viteve të fundit, pasi influencuesit virtualë të IA u bënë të njohur. Markat janë dëshmitare të kësaj ngjitjeje të shpejtë dhe pyesin veten nëse duhet të bashkëpunojnë me këto entitete dixhitale apo të mbeten me influencues njerëzorë më konvencionalë. Ndërsa popullariteti i […]