Përkufizimi AI Virtual Influenceers
Influencuesit virtualë të inteligjencës artificiale (IA) janë karaktere dixhitale të prodhuara me imazhe të gjeneruara nga kompjuteri (CGI), teknologji deepfake dhe modelim tredimensional. Ata mund të përditësojnë ndjekësit e tyre dhe të angazhohen me ta në rrjetet sociale. Një nga flukset virtuale më të njohura të IA është Lil Miquela (@lilmiquela). ose supermodelja e parë e IA Shudu (@shudu.gram). Lil Miquela u krijua nga një kompani start-up e specializuar në robotikë, inteligjencë artificiale dhe aplikimin e tyre në kompanitë e medias.
Rritja e influencuesve virtualë të IA
Influencer Marketing Factory vlerëson se 58% e klientëve amerikanë 18 vjeç e lart ndjekin të paktën një influencues virtual të IA në mediat sociale. Këta influencues virtualë ndiqen në Facebook, Instagram, TikTok, YouTube dhe mes faqeve të tjera. Krijimi i influencuesve të rinj të IA është bërë më i lehtë falë teknologjisë së re IA. Ato tani mund të krijohen në disa hapa të thjeshtë.
Ja një listë e disa influencuesve të IA në Instagram
- Lil Miquela – @lilmiquela
- Imma – @imma.gram
- Qai Qai – @realqaiqai
- Shudu Gram – @shudu.gram
- Bermuda është Bae – @bermudaisbae
- Rozy Gram – @rozy.gram
- Milla Sofia – @millasofiafin
- Giorgina Aleman – @gioaleman
- Lu do Magalu – @magazineluiza
Avantazhet dhe disavantazhet e përdorimit të influencuesve virtualë:
Pluses:
- Influencuesit virtualë të AI ofrojnë një përfaqësim të qëndrueshëm të markës, duke eleminuar shqetësimet rreth polemikave të kaluara apo lajmeve negative
- Markat mund të negociojnë bashkëpunime pa u shqetësuar për oraret konfliktuale, pasi influencuesit virtualë nuk kanë kufizime fizike
- Influencuesit virtualë të IA-së janë të pëlqyer nga Brezi Z dhe Mijëvjeçari. Kjo i bën ato një opsion tërheqës për markat që kërkojnë të arrijnë këto demografi
- Fushatat mund të jenë më unike dhe më të paharrueshme
- Influencuesit virtualë të IA mund të prodhojnë fushata më efektive
Minuset:
- Një mungesë autenticiteti që mund të zvogëlojë besimin e klientëve
- Ata mund të portretizojnë standarde jorealiste të jetesës
- Influencuesit e AL nuk mund të ndërveprojnë fizikisht me produktin
- Markat mund të rrezikojnë polemika të mundshme
- Hardware dhe software janë shumë të shtrenjta kur ndërtojnë një influencues virtual AI
- Ndërtimi i një influencuesi virtual AI ka nevojë për një fazë të gjatë përgatitore
Si t’i nxjerrësh sa më mirë dobitë e njerëzve realë si influencues?
- Rritja e ndërveprimit: Influencuesit njerëzorë që identifikojnë tema që janë me interes për audiencën e tyre mund të nxisin ndërveprimin
- Përdorni përvoja unike: Influencuesit njerëzorë mund të përdorin përvojat e tyre, duke përfshirë testimin real të produkteve
- Shkoni në ngjarje live: Për të rritur krijimtarinë e tyre, influencuesit njerëzorë duhet të marrin pjesë në veprimtari të gjalla
Perspektivat e inteligjencës artificiale
Argëtimi, bankat dhe kujdesi shëndetësor janë vetëm disa nga sektorët që parashikohet të transformohen plotësisht nga integrimi i teknologjisë IA. Që nga organizimi i rrjedhave të drejtpërdrejta e deri te ofrimi i bizneseve, influencuesit virtualë me inteligjencë artificiale kanë një sërë përdorimesh.
Ka pro dhe kundra për të punuar me influencuesit virtualë të IA që markat duhet t’i konsiderojnë ndërsa skena e marketingut influencues evoluon. Duke përdorur konsulencën e influencuesve falas dhe shërbimet e vlerësimit të projekteve të disponueshme në disa platforma, markat mund të zgjedhin të punojnë me agjencitë dixhitale të ditura.