4 min. duke lexuar

X prezanton modelin e çmimeve të reklamave të bazuara në madhësi

Reklamat tuaja X në ekran të plotë do të bëhen të shtrenjta. Elon Musk sapo njoftoi se pamjet më të mëdha do të kushtojnë më shumë për t'u shfaqur, duke ndryshuar rrënjësisht mënyrën se si tregtarët i qasen strategjisë krijuese në platformë.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
X prezanton modelin e çmimeve të reklamave të bazuara në madhësi
Burimi: Depositphotos: Photo by kovop58@gmail.com (edited in Canva Pro)

Koha për të rregulluar buxhetet. X Ads përballen me ndryshime çmimesh bazuar në madhësi

Platforma X po përgatit një tjetër ndryshim të rëndësishëm në reklama. Pas ndalimit të fundit të hashtags në postimet e promovuara, Elon Musk njoftoi se së shpejti do të hyjë në fuqi një parim i ri: sa më i madh të jetë pamja e reklamës, aq më i lartë është çmimi për shfaqjen e saj.

Elon Musk deklaroi se qëllimi është të mbahet ushqimi i pastër dhe i organizuar. Aktualisht, formatet e reklamimit me imazhe ose video më të mëdha mund të zënë praktikisht të gjithë ekranin e përdoruesit. Ndërsa kjo rrit dukshmërinë e tyre, sipas Musk, përkeqëson përvojën e përdoruesit.

“X po kalon në karikimin e reklamave bazuar në madhësinë e tyre vertikale – kështu që një reklamë që zë ekranin e plotë do të kushtojë më shumë se një që zë vetëm një të katërtën. Përndryshe, reklamuesit do të stimuloheshin të krijonin reklama të mëdha që dëmtojnë UX.”

Ndryshimi është ende në rrugën e tij dhe nuk do të gjendet ende në çmimin zyrtar të X Ads. Megjithatë, është konfirmuar dhe duhet të merret parasysh në buxhete.

Si do të ndikojnë ndryshimet e çmimeve të reklamave të X në zgjedhjen e formatit dhe planifikimin e buxhetit

Lartësia vizuale mund të duket si një detaj, por mund të ndikojë rrënjësisht si në buxhet ashtu edhe në pamjen e fushatës. Nëse dyqanet elektronike kanë përdorur pamje të mëdha të stilit të jetesës ose video vertikale për të maksimizuar hapësirën dhe vëmendjen, ata do të paguajnë më shumë për të nën sistemin e ri.

Nëse diferenca e çmimit rritet ndjeshëm, formatet e reklamave mund të fillojnë të tkurren. Fushatat e performancës mund të vuajnë më shumë, ku çdo cent ka rëndësi. Megjithatë, nëse ndryshimi nuk është dramatik, markat mund t’i përmbahen formateve të tyre origjinale.

Ka të ngjarë të shohim një rivlerësim të strategjive krijuese. Gjetja e ekuilibrit midis madhësisë vizuale, kostos së ekranit dhe ndikimit real të performancës së fushatës do të jetë vendimtare.

Nga ana tjetër, çmimi i reklamave të bazuara në madhësi nuk është i pazakontë në dixhital. Parime të ngjashme përdoren nga platforma dhe media të tjera.

Dallimi është se X e kornizon këtë hap si përmirësim të përvojës së përdoruesit, jo si optimizim të të ardhurave.

Kjo është arsyeja pse do të jetë e rëndësishme të monitorohet se si saktësisht rregullat e reja përkthehen në praktikë – dhe nëse ato gjithashtu mund të ndikojnë në shtrirjen organike të pamjeve më të mëdha.

  • Nëse marka ose klienti juaj reklamon në mënyrë aktive në X, përgatituni për ndryshime në çmimin e dukshmërisë.
  • Testoni formate të ndryshme paraprakisht – banderola më të vogla kundrejt videove me ekran të plotë – dhe monitoroni performancën e tyre përpara se ndryshimet të dalin drejtpërdrejt.
  • Faktorizoni metrikën e re në planifikimin e buxhetit dhe optimizimin e fushatës.
  • Vlen të gjurmohet kur dhe si X publikon çmimin e ri. Mund të ndikojë në planifikimin e buxhetit dhe medias.
Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU