Rritja rekord: Performanca e të premtes së zezë të TikTok Shop
Të dhënat nga platforma tregojnë se krahasuar me vitin e mëparshëm, pati një rritje të ndjeshme prej 165% në pjesëmarrjen e blerësve gjatë fundjavës së të premtes së zezë/Cyber të hënën.
Me #tiktokshopcybermonday që morën 3.5 miliardë shikime dhe #tiktokshopblackfriday morën mbi 4 miliardë shikime, metriket e platformës treguan se sa të pasionuar ishin përdoruesit në lidhje me blerjet.
Shitjet e të premtes së zezë në TikTok Shop arritën mbi 100 milionë dollarë në një ditë të vetme, tre herë më shumë se totali i vitit të mëparshëm. Kjo piketë ishte veçanërisht domethënëse.
Një gamë e ndryshme shitësish morën pjesë në fushatën e zgjeruar të blerjeve të festave, e cila u zhvillua nga 13 nëntori deri më 2 dhjetor. TikTok raporton se bizneset e vogla dhe të mesme bënë një të tretën e të gjitha blerjeve gjatë kësaj periudhe.
Histori të shquara suksesi përfshinin marka të njohura si Crocs, Rhino USA, dhe Fenty Beauty, si dhe biznese të reja të lindura në TikTok si EZ Bombs dhe Little ELF Products, Inc.
Ndërtimi i suksesit të krijuesit nëpërmjet dyqanit TikTok
Preferencat e konsumatorëve treguan një interes të madh në një numër kategorish gjatë fushatës, me një theks të veçantë në mallrat e shtëpisë, kozmetikë dhe pajisjet e ushtrimeve.
Analitika e platformës tregoi se produktet e kujdesit të lëkurës, makijazhi, aromat dhe pajisjet e kuzhinës ishin produktet më të njohura.
Veçoria e blerjeve LIVE e TikTok ishte veçanërisht e suksesshme, pasi platforma raportoi pothuajse 500,000 sesione blerjesh live që arrinin në mbi 660,000 orë. U vendosën shumë regjistrime të rëndësishme, duke përfshirë:
- Gjatë sesionit Pink Friday Nails LIVE të Nicki Minaj , 172 milionë njerëz panë dhe 115 milionë e pëlqyen atë
- 102,000 dollarë u bënë gjatë sesionit të parë LIVE të krijuesit @kaansanity, i cili zgjati dhjetë orë
- Një ngjarje e Të Premtes së Zezë LIVE solli 2 milion dollarë për CEO-n e Markës së Bukurisë Canvas Stormi Steele (@iamstormisteele)
Nico Le Bourgeois, Kreu i Operacioneve të SHBA, theksoi rolin e TikTok në blerjet e festave duke vënë në dukje mbulimin e gjerë të platformës për gjithçka, që nga recetat sezonale e deri tek tutorialet e bukurisë.
Krijuesit e përmbajtjes kanë ende mundësinë të ndërtojnë biznese afatgjata dhe të përfitojnë nga ndikimi i tyre nëpërmjet programit affiliate të platformës.