2 min. duke lexuar

Çfarë është tregtia sociale?

Tregtia sociale i referohet praktikës së blerjes dhe shitjes së produkteve apo shërbimeve direkt brenda platformave të mediave sociale. Ja një shpjegim konciz: Social Commerce është integrimi i funksionalitetit të e-commerce në platformat e mediave sociale, duke u lejuar përdoruesve të përfundojnë të gjithë procesin e blerjes – nga zbulimi i produktit në blerje – […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Tregtia sociale i referohet praktikës së blerjes dhe shitjes së produkteve apo shërbimeve direkt brenda platformave të mediave sociale. Ja një shpjegim konciz:

Social Commerce është integrimi i funksionalitetit të e-commerce në platformat e mediave sociale, duke u lejuar përdoruesve të përfundojnë të gjithë procesin e blerjes – nga zbulimi i produktit në blerje – pa lënë aplikacionin e tyre të preferuar të mediave sociale. Kjo metodë shfrytëzon angazhimin dhe lidhshmërinë e përdoruesve të rrjeteve sociale për të krijuar një përvojë blerjeje më interaktive dhe më transparente.

Karakteristikat kryesore të Tregtisë Sociale shpesh përfshijnë:

1. Postimet ose reklamat e lëvizshme
2. Proceset e kontrollit në app
3. Rekomandimet e produktit bazuar në interesat e përdoruesve dhe lidhjet sociale
4. Përmbajtjet e gjeneruara nga përdoruesit si shqyrtimet dhe fotot
5. Mesazhet e drejtpërdrejta midis blerësve dhe shitësve

Platformat popullore për Tregtinë Sociale përfshijnë Facebook, Instagram, Pinterest dhe TikTok. Ndërsa Facebook kryeson Tregtinë Sociale në shumë tregje perëndimore, norma e adoptimit ndryshon në të gjitha rajonet dhe demografitë e ndryshme.

Tregtia sociale synon të zvogëlojë fërkimet në udhëtimin e blerjeve online duke përfituar nga zakonet ekzistuese të përdoruesve në mediat sociale dhe rrjetet e besuara.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz