Konsumatorët gjermanë ngurrojnë të përqafojnë blerjet e drejtpërdrejta
Siç informon Ecommerce News , se ky lloj pazari në Gjermani po përjeton një tërheqje graduale në adoptim. Vetëm 8% e konsumatorëve gjermanë e kanë provuar atë, gjë që përfshin blerjen e produkteve online gjatë demonstratave në kohë reale. Kjo shifër përbën një rritje të dyfishtë nga 4% në vitin 2021, duke treguar një rritje të ngadaltë, por të qëndrueshme të popullaritetit të blerjeve live në Gjermani. Megjithatë, pavarësisht nga kjo rritje, norma e pranimit të përgjithshëm mbetet e ulët, duke sugjeruar se ky lloj blerjeje në Gjermani vazhdon të hasë pengesa për t’u bërë një prirje kryesore e tregtisë elektronike.
Për shembull, shërbimi Streaming i Zarës sapo u vu në dispozicion në disa vende evropiane. Edhe pse kanë parë më shumë blerje live, shumica e klientëve gjermanë ende ngurrojnë ta provojnë.
Duke parë përpara, vetëm 21% e gjermanëve mund ta shohin veten duke shkuar në një event blerjesh live në të ardhmen. Njerëzit nga mosha 18 deri në 29 vjeç janë pak më të interesuar (34% janë të hapur për idenë). Megjithatë, dy të tretat e të rinjve gjermanë ende nuk kanë në plan të përdorin këtë mënyrë blerjeje.
Gjermania dalëngadalë po fillon të përdorë blerjet live, gjë që është shumë e ndryshme nga Azia, veçanërisht Kina, ku është shumë e zakonshme. Atje, qindra milionë njerëz shikojnë mijëra përrenj çdo ditë, duke treguar se tregu gjerman ka vend për t’u rritur.
Pyetjet e shpeshta
Pse blerjet e gjalla janë më të përhapura në Azi sesa në Gjermani?
Kontrasti i thellë midis popullaritetit të blerjeve live në Azi dhe pritjes së tij të vakët në Gjermani mund t’i atribuohet dallimeve kulturore, integrimit të platformës, sjelljes së konsumatorëve dhe pjekurisë së tregut. Që blerjet live të fitojnë tërheqje në Gjermani, shitësit mund të kenë nevojë të zgjerojnë aspektin e angazhimit emocional dhe të krijojnë përvoja më bindëse dhe zbavitëse që kanë jehonë në preferencat e konsumatorëve për frymëzim dhe ndërveprim.
Roli i TikTok në zgjerimin e blerjeve live
Thuhet se zgjedhja e TikTok për të vonuar lançimin e TikTok Shop në Evropën kontinentale u ndikua nga fakti se sa keq është pritur blerja në versionin live atje. Edhe pse kompania nuk e ka thënë me siguri, Spanja ka gjasa të jetë vendi i parë në Evropë që hap TikTok Shop përpara fundit të vitit. Vende të tjera evropiane do të pasojnë.
Ndërsa blerjet live rriten ngadalë në popullaritet në Gjermani, dyqanet dhe platformat do të duhet të përshtaten me nevojat dhe dëshirat specifike të klientëve gjermanë në mënyrë që të bëjnë që më shumë njerëz të lidhen dhe të ndjekin këtë prirje të re të e-commerce.