3 min. duke lexuar

Blerjet e drejtpërdrejta në Gjermani shohin adoptim të ngadalshëm

Një sondazh i kohëve të fundit nga ECC Köln zbulon se blerjet e drejtpërdrejta në Gjermani, të njohura edhe si "blerjet në rrjedhë", po fitojnë njohje. Gjashtë nga dhjetë konsumatorë gjermanë tani e kuptojnë konceptin, duke dyfishuar nivelin e ndërgjegjësimit nga tre vjet më parë. Megjithatë, norma e adoptimit të blerjeve live në Gjermani mbetet e ulët.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Blerjet e drejtpërdrejta në Gjermani shohin adoptim të ngadalshëm
Burimi: Depositphotos

Konsumatorët gjermanë ngurrojnë të përqafojnë blerjet e drejtpërdrejta

Siç informon Ecommerce News , se ky lloj pazari në Gjermani po përjeton një tërheqje graduale në adoptim. Vetëm 8% e konsumatorëve gjermanë e kanë provuar atë, gjë që përfshin blerjen e produkteve online gjatë demonstratave në kohë reale. Kjo shifër përbën një rritje të dyfishtë nga 4% në vitin 2021, duke treguar një rritje të ngadaltë, por të qëndrueshme të popullaritetit të blerjeve live në Gjermani. Megjithatë, pavarësisht nga kjo rritje, norma e pranimit të përgjithshëm mbetet e ulët, duke sugjeruar se ky lloj blerjeje në Gjermani vazhdon të hasë pengesa për t’u bërë një prirje kryesore e tregtisë elektronike.

Për shembull, shërbimi Streaming i Zarës sapo u vu në dispozicion në disa vende evropiane. Edhe pse kanë parë më shumë blerje live, shumica e klientëve gjermanë ende ngurrojnë ta provojnë.

Duke parë përpara, vetëm 21% e gjermanëve mund ta shohin veten duke shkuar në një event blerjesh live në të ardhmen. Njerëzit nga mosha 18 deri në 29 vjeç janë pak më të interesuar (34% janë të hapur për idenë). Megjithatë, dy të tretat e të rinjve gjermanë ende nuk kanë në plan të përdorin këtë mënyrë blerjeje.

Gjermania dalëngadalë po fillon të përdorë blerjet live, gjë që është shumë e ndryshme nga Azia, veçanërisht Kina, ku është shumë e zakonshme. Atje, qindra milionë njerëz shikojnë mijëra përrenj çdo ditë, duke treguar se tregu gjerman ka vend për t’u rritur.

Pyetjet e shpeshta

Pse blerjet e gjalla janë më të përhapura në Azi sesa në Gjermani?

Kontrasti i thellë midis popullaritetit të blerjeve live në Azi dhe pritjes së tij të vakët në Gjermani mund t’i atribuohet dallimeve kulturore, integrimit të platformës, sjelljes së konsumatorëve dhe pjekurisë së tregut. Që blerjet live të fitojnë tërheqje në Gjermani, shitësit mund të kenë nevojë të zgjerojnë aspektin e angazhimit emocional dhe të krijojnë përvoja më bindëse dhe zbavitëse që kanë jehonë në preferencat e konsumatorëve për frymëzim dhe ndërveprim.

Roli i TikTok në zgjerimin e blerjeve live

Thuhet se zgjedhja e TikTok për të vonuar lançimin e TikTok ShopEvropën kontinentale u ndikua nga fakti se sa keq është pritur blerja në versionin live atje. Edhe pse kompania nuk e ka thënë me siguri, Spanja ka gjasa të jetë vendi i parë në Evropë që hap TikTok Shop përpara fundit të vitit. Vende të tjera evropiane do të pasojnë.

Ndërsa blerjet live rriten ngadalë në popullaritet në Gjermani, dyqanet dhe platformat do të duhet të përshtaten me nevojat dhe dëshirat specifike të klientëve gjermanë në mënyrë që të bëjnë që më shumë njerëz të lidhen dhe të ndjekin këtë prirje të re të e-commerce.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU