3 min. duke lexuar

Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik

Duke filluar nga qershori 2026, çdo shitës me pakicë në internet në Gjermani duhet të përfshijë një buton të spikatur "Anulo kontratën" që funksionon me vetëm një klikim. Ministria gjermane e Drejtësisë e quan mbrojtjen e konsumatorit – por bizneset e tregtisë elektronike po e quajnë burokraci të panevojshme.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik
Burimi: ChatGPT
Ministrja federale Stefanie Hubig njoftoi mandatin këtë javë në Berlin, duke deklaruar se “anulimi duhet të jetë po aq i thjeshtë sa porositja online”. Ligji i ri kërkon që funksioni i anulimit të etiketohet qartë, vazhdimisht i disponueshëm gjatë periudhës së tërheqjes dhe të shfaqet dukshëm në çdo ndërfaqe online.

Çfarë ndryshon për konsumatorët

Butoni i tërheqjes synon të eliminojë labirintin aktual të proceseve të anulimit që shpesh përfshijnë formularë kontakti të fshehur, telefonata gjatë orarit të punës ose adresa emaili të varrosura. Blerësit gjermanë do të fitojnë fuqinë për të dalë nga kontratat e padëshiruara me të njëjtën lehtësi që i kanë hyrë ato.

Megjithatë, qeveria po shtrëngon rregullat në favor të shitësve me pakicë. Periudha aktuale e tërheqjes së pacaktuar kufizohet në maksimumi 12 muaj e 14 ditë, edhe kur bizneset nuk japin informacionin e duhur ligjor. Për më tepër, kompanive nuk do t’u kërkohet më të dërgojnë kushtet e kontratës në letër kur kërkohet.

Pse bizneset po shtyjnë

Grupet evropiane të mbrojtjes së shitjes me pakicë argumentojnë se nuk ka asnjë provë të një problemi të përhapur që justifikon butonat e detyrueshëm të tërheqjes. Shoqata gjermane e tregtisë elektronike bevh pretendon se rregullorja krijon “vetëm humbës” dhe shton kompleksitetin teknik të panevojshëm në dyqanet online.

Tensioni pasqyron një debat më të gjerë në mbarë BE-në rreth të drejtave dixhitale të konsumatorëve kundrejt lirisë operacionale të biznesit. Ndërsa Gjermania udhëheq akuzën me detaje specifike të zbatimit, direktiva themelore e BE-së prek të gjitha shtetet anëtare.

Çfarë duhet të përgatisin shitësit me pakicë

Dyqanet online kanë afërsisht 18 muaj për të integruar funksionalitetin e anulimit në platformat e tyre. Butoni duhet të përdorë gjuhë të qartë si “Anulo kontratën” dhe të mbetet i aksesueshëm gjatë gjithë periudhës së tërheqjes. Specifikimet teknike dhe kërkesat e sakta të vendosjes janë ende duke u finalizuar.

Ligji përfaqëson interpretimin e Gjermanisë për rregulloret më të gjera të BE-së të tregtisë dixhitale, duke sugjeruar se masa të ngjashme mund të përhapen në tregjet evropiane. Për shitësit ndërkombëtarë që shesin në Gjermani, pajtueshmëria bëhet e detyrueshme pavarësisht nga rregullat e vendit të tyre.

Konsumatorët gjermanë fitojnë fuqi të paprecedentë anulum, ndërsa bizneset përballen me kërkesa të reja teknike dhe ndikime të mundshme të të ardhurave nga kthimi më i lehtë i porosive.

Bazuar në raportimin e EcommerceNews.eu

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU