
Rezulton se njerëzit në të vërtetë po blejnë sende ushqimore ndërsa lëvizin nëpër videot e kërcimit. Dhe tani çdo supermarket i madh po i kushton vëmendje. Shitjet ushqimore të TikTok janë rritur me 120% nga viti në vit, me të paktën një artikull supermarketi që shitet çdo minutë në platformë. Ne nuk po flasim vetëm për ushqime në modë – TikTok është bërë një nga shitësit më të mëdhenj të letrës higjienike në Mbretërinë e Bashkuar. Po, letër higjienike…
Çfarë është edhe FMCG dhe pse ka rëndësi në TikTok?
FMCG qëndron për Mallrat e Konsumit me Lëvizje të Shpejtë – në thelb të gjitha gjërat e përditshme që blini rregullisht pa u menduar shumë për të. Mendoni pastën e dhëmbëve, shampon, ushqimet, produktet e pastrimit dhe po, letrën higjienike. Këto janë produktet që tradicionalisht jetonin në korridoret e supermarketeve, jo në burimet e mediave sociale.
Por TikTok ndryshoi lojën. Kur dikush bën një video me recetë virale, njerëzit nuk shikojnë dhe vazhdojnë më. Ata në fakt blejnë përbërësit.
Pse Gen Z po udhëheq revolucionin e ushqimeve
Kjo nuk ka të bëjë vetëm me komoditetin – ka të bëjë me mënyrën se si Gen Z blen ndryshe. Ata zbulojnë produkte përmes përmbajtjes, jo reklamave. Kur shohin dikë që përdor një maskë fytyre ose gatuajnë me një përbërës specifik, ata duan ta blejnë atë menjëherë, jo ta shënojnë për më vonë.
Markat tradicionale të tregtisë elektronike po përpiqen të kuptojnë rrugën e tyre. Ndërsa ata kanë përsosur rrjedhat e arkave dhe faqet e produkteve, Gen Z ka blerë gjëra nga videot 15-sekondëshe. I gjithë procesi “shtoni në shportë, rishikoni porosinë, futni informacionin e transportit” ndihet i lashtë kur mund të prekni një herë dhe të dorëzoni diçka.
Çfarë do të thotë kjo për markat e tregtisë elektronike
Nëse jeni duke shitur produkte të përditshme dhe nuk jeni ende në TikTok Shop, po humbisni një mundësi masive. Por këtu është gjëja – nuk mund të kopjoni-ngjitni strategjinë tuaj të Amazon. Tregtia TikTok funksionon ndryshe.
Përmbajtja vjen e para, produktet e dyta. Njerëzit blejnë nga krijues që u besojnë, jo nga listat e përsosura të produkteve. “Reklama” juaj me performancën më të mirë mund të jetë dikush që përdor vërtet produktin tuaj në rutinën e tij të përditshme, jo një reklamë e lëmuar.
Chris Pearce nga agjencia dixhitale Greenpark tha për Retail Gazette se disa “kasapët, bukëpjekësit dhe fermat e qumështit të gjithë pretendojnë jo vetëm suksesin, por përmendin dyqanin TikTok si çelësin e mbijetesës në shumë raste”.
Tani për tani, TikTok Shop mund të mos zëvendësojë plotësisht blerjet tradicionale ushqimore. Por siç thotë Fanshawe, bëhet fjalë për “aktivizime strategjike të konsideruara kundrejt përpjekjes për të nxjerrë gama të tëra produktesh”. Supermarketet kanë fuqinë e shpërndarjes për të furnizuar artikuj me trend viral në vëllime më të larta se shitësit tipikë të TikTok.
Nëse të gjithë do të mbushim frigoriferët tanë nga TikTok, mbetet për t’u parë. Por me shitjet ushqimore në rritje 180% nga viti në vit dhe shitësit e mëdhenj me pakicë që marrin parasysh, është e qartë se tregtia sociale nuk është vetëm një modë – po bëhet një pjesë legjitime e mënyrës se si njerëzit blejnë artikuj të përditshëm.