Artikuj dhe lajme mbi temën eE-commerce marketing

Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg
6 min. duke lexuar

Shitësit hungarezë po humbasin mijëra në këto gabime në treg

Zgjerimi në tregjet ndërkombëtare mund të duket dërrmues për shitësit hungarezë. Me dhjetëra platforma, rregullore të ndryshme dhe dallime kulturore, shumë biznese i përmbahen asaj që dinë. Attila Benes nga Base.com ndan njohuri praktike se cilat tregje funksionojnë në të vërtetë për shitësit hungarezë – dhe gabimet e zakonshme që u kushtojnë bizneseve mijëra në […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme
4 min. duke lexuar

Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme

Sipasf rance24.com, Franca sapo i dha shuplakë gjigantit të modës së shpejtë Shein me një gjobë rekord prej 40 milionë eurosh për mashtrimin e klientëve në lidhje me zbritjet dhe pretendimet mjedisore. Hetimi zbuloi se kompania po manipulonte çmimet për t’i bërë shitjet e rreme të dukeshin si marrëveshje të vërteta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
H&M lëshon imazhet e para të modelit të AI
4 min. duke lexuar

H&M lëshon imazhet e para të modelit të AI

H&M sapo postoi fotot e saj të para të modelit të gjeneruara nga AI në Instagram. Kjo vjen muaj pas njoftimit të planeve për të krijuar binjakë dixhitalë të modeleve reale. Shitësi suedez po ecën përpara pavarësisht shqetësimeve të vazhdueshme për zhvendosjen e punës në modë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Sekretet e shitësve elektronikë më të suksesshëm të EQL-së
9 min. duke lexuar

Sekretet e shitësve elektronikë më të suksesshëm të EQL-së

Shitësit elektronikë të EQL-së po tejkalojnë në heshtje tregun ndërsa gjigantët globalë si Temu dhe Shein vërshojnë tregjet evropiane me produkte të lira. 50 kompanitë kryesore në rajon kanë gjetur mënyra për t’u rritur vazhdimisht, edhe pse bumi pas pandemisë u zbeh dhe inflacioni goditi shpenzimet konsumatore. Ja çfarë po bëjnë ndryshe.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Dyqanet e vogla elektronike përballen me rënie të të ardhurave ndërsa tregu rritet
5 min. duke lexuar

Dyqanet e vogla elektronike përballen me rënie të të ardhurave ndërsa tregu rritet

Tregu më i gjerë i tregtisë elektronike po feston rritjen, por dyqanet e vogla online po luftojnë në heshtje. Të dhënat e reja nga Uptain tregojnë se dyqanet më të vogla po kenë performancën e tyre më të keqe të shitjeve në tremujorët e fundit, edhe pse titujt e industrisë janë plot me histori suksesi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Optimizimi i imazhit të Amazon: Pse pamjet kanë rëndësi në Amazon
9 min. duke lexuar

Optimizimi i imazhit të Amazon: Pse pamjet kanë rëndësi në Amazon

Le ta pranojmë, kur jeni duke blerë në internet, nuk lexoni çdo fjalë. Ju lëvizni, shikoni dhe klikoni në atë që ju tërheq vëmendjen. Kjo është pikërisht mënyra se si sillen blerësit në Amazon, kjo është arsyeja pse Amazon Image Optimization nuk është vetëm i rëndësishëm – është gjithçka. Por nuk ka të bëjë vetëm […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit
34 min. duke lexuar

Personalizimi i klientit të tregtisë elektronike: Si të nxisni angazhimin e klientit

Imagjinoni të hyni në dyqanin tuaj të preferuar lokal dhe pronari ju përshëndet me emër, tashmë duke e ditur se çfarë mund t’ju pëlqejë. Ata kujtojnë blerjen tuaj të fundit dhe ju tregojnë për një artikull të ri që e plotëson atë në mënyrë të përsosur. Kjo lloj prekjeje personale ju bën të ndiheni të […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025
7 min. duke lexuar

Tendencat e abonimit të tregtisë elektronike 2025

Bazuar në Raportin e Trendeve të Abonimit Q1 2025 nga Subscrybe, ky artikull eksploron pesë tendenca që riformojnë ekonominë e abonimit. Në vend që thjesht të përmbledhin gjetjet, njohuritë përshtaten me kujdes për bizneset e tregtisë elektronike duke ruajtur pikat origjinale të të dhënave dhe shembujt e botës reale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Si ofertat e lidhura me kartat transformojnë besnikërinë
17 min. duke lexuar

Si ofertat e lidhura me kartat transformojnë besnikërinë

Për shumë vite, shlyerja e një kuponi në dyqan për të fituar një zbritje ose shpërblim ishte një udhëtim i ngathët i klientit. Kuponët mund të kenë ekzistuar për aq kohë sa vetë dyqanet, por ardhja e celularit solli me vete kuponë celularë dhe mundësinë e drejtimit të fushatave të besnikërisë ‘me shumë kanale’, ku […]

Rob Downes Rob Downes
Commercial Director UK/IE/ES, Snipp