4 min. duke lexuar

Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme

Sipasf rance24.com, Franca sapo i dha shuplakë gjigantit të modës së shpejtë Shein me një gjobë rekord prej 40 milionë eurosh për mashtrimin e klientëve në lidhje me zbritjet dhe pretendimet mjedisore. Hetimi zbuloi se kompania po manipulonte çmimet për t'i bërë shitjet e rreme të dukeshin si marrëveshje të vërteta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Franca godet Shein me gjobë prej 40 milionë eurosh për çmime të rreme
Burimi: Depositphotos: Photo by MingPhoto(edited in Canva Pro)

Skema e manipulimit të çmimeve

Agjencia e konkurrencës në Francë kaloi gati një vit duke hetuar praktikat e çmimeve të Shein dhe gjeti disa prova mjaft dënuese. Kompania po rritte çmimet pak para se t’i shkurtonte ato për të krijuar iluzionin e zbritjeve masive.

Numrat tregojnë historinë. Nga të gjitha zbritjet e reklamuara të kontrolluara, 11% ishin në fakt rritje çmimesh. Në 57% të rasteve, “promovimet” e Shein nuk ofruan asnjë ulje çmimi. 19% të tjerë kishin rënie çmimesh që ishin shumë më të vogla se sa reklamoheshin.

“Këto praktika të çmimeve me zbritje të madhe dhe promovimeve të përhershme u japin konsumatorëve përshtypjen se po marrin një marrëveshje të madhe,” tha zyra e konkurrencës DGCCRF e Francës.

Shitësi me pakicë i themeluar në Kinë nuk e luftoi penalitetin, duke pranuar gjobën prej 40 milionë eurosh me mbështetjen e zyrës së prokurorit të Parisit. Shein tha se zbatoi masa korrigjuese brenda dy muajve pasi mësoi për hetimin e marsit 2024.

Kompania pretendoi se i merr detyrimet ligjore në Francë “shumë seriozisht” dhe mbetet e përkushtuar ndaj transparencës.

Pavarësisht polemikave të vazhdueshme, Shein ka parë rritje shpërthyese në Francë që nga lançimi atje në 2015. Pjesa e tregut të kompanisë në veshje dhe këpucë vendase u rrit nga 2% në 2021 në 3% vitin e kaluar – rritje e konsiderueshme në një treg të fragmentuar.

Kjo rritje vjen edhe pse Shein përballet me kritika për ndotjen e mjedisit, konkurrencën e pandershme dhe kushtet e këqija të punës në të gjithë zinxhirin e saj të furnizimit.

Gjoba përfaqëson lëvizjen e fundit të Francës kundër praktikave të modës së shpejtë. Senati francez kohët e fundit miratoi legjislacionin që synon posaçërisht industrinë e modës së shpejtë, duke treguar se rregullatorët po marrin një linjë më të ashpër për modelet e biznesit të “modës ultra të shpejtë”.

Shein është bërë një rrufe për kritikat ndaj të gjithë sektorit ultra të modës ultra të shpejtë, i cili prodhon veshje të lira me shpejtësi dhe shkallë të paparë.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike

Kjo dënim dërgon një mesazh të qartë se rregullatorët evropianë nuk do të tolerojnë praktikat mashtruese të çmimeve, madje edhe nga platformat kryesore ndërkombëtare. Gjoba prej 40 milionë eurosh është mjaft e konsiderueshme për të tërhequr vëmendjen e kompanive të tjera të tregtisë elektronike që operojnë në Francë.

Gjetjet e hetimit në lidhje me zbritjet e rreme mund të ndikojnë në mënyrën se si shitësit e tjerë me pakicë strukturojnë strategjitë e tyre promovuese. Nëse 11% e zbritjeve të reklamuara janë në të vërtetë rritje çmimesh, kjo sugjeron manipulim sistematik dhe jo incidente të izoluara.

Për konsumatorët, hetimi vërteton shqetësimet nëse ato “marrëveshje të mahnitshme” janë në të vërtetë marrëveshje. Praktika e rritjes së çmimeve para shitjeve për të krijuar zbritje artificiale nuk është e re, por rregullatorët po e marrin atë më seriozisht.

Gjoba prej 40 milionë eurosh mund të jetë e konsiderueshme për dërgimin e një mesazhi, por është e paqartë nëse do të ndryshojë në mënyrë domethënëse praktikat e biznesit të Shein apo do të ngadalësojë zgjerimin e saj evropian. Rritja e kompanisë sugjeron që konsumatorët mbeten të tërhequr nga çmimet e ulëta, edhe mes polemikave të vazhdueshme.

Autoritetet franceze kanë treguar se janë të gatshme të marrin përsipër platformat kryesore ndërkombëtare të tregtisë elektronike mbi praktikat mashtruese. Rregullatorët e tjerë evropianë mund të ndjekin shembullin ndërsa moda e shpejtë vazhdon të rritet pavarësisht shqetësimeve mjedisore dhe etike.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz
Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni
7 min. duke lexuar

Fillimi i një dyqani online? Është më e lehtë nga sa mendoni

Disa vite më parë, hapja e një dyqani online nënkuptonte të kalosh një muaj me një zhvillues dhe të bësh disa mijëra dollarë paraprakisht. Sot? Ju mund të keni një dyqan pune në një pasdite dhe në thelb nuk do t’ju kushtojë asgjë për të filluar. Nëse keni menduar të filloni biznesin tuaj në internet, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?
4 min. duke lexuar

Tregtia elektronike globale kalon 5 trilionë dollarë. Çfarë po ndryshon në 2026?

Blerja në internet ka bërë histori – për herë të parë, ajo ka kaluar shifrën vjetore prej 5 trilionë dollarësh, sipas ECDB. Ndërsa rritja po ngadalësohet në një 8.6% të qëndrueshme, harta e fituesve dhe humbësve po zhvendoset në mënyrë dramatike. Shein dhe Temu po humbasin avullin, ndërsa tregtia elektronike ushqimore po përparon me ritme […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU