
Ky studim i fundit nga raporti Why We Watch 2.0 i YouTube, zbuloi se 96% e të anketuarve i konsiderojnë shënuesit emotive thelbësore për përmbajtje të cilësisë së lartë. Shikuesit dëshirojnë shumë video që tërheqin vëmendjen, tregojnë histori bindëse dhe ofrojnë këndvështrime unike. Çuditërisht, më pak se 1% e shikuesve përqëndrohen vetëm në aspektet teknike.

Source: EMEA – Why we watch
Dallimet e bazuara në moshë u shfaqën në preferencat emocionale. Ndërsa të gjitha grupmoshat kanë prioritet përmbajtjen e tregimit që tërheq vëmendjen ose emocionalisht, shikuesit mbi 35 vjeç e vlerësojnë besueshmërinë, ndërsa audienca më e re kërkon kreativitet dhe rëndësi personale.
Besueshmëria është bërë një faktor kritik, me 82% të të anketuarve që presin që përmbajtja e cilësisë së lartë të jetë e besueshme. YouTube u rendit shumë për besueshmërinë, veçanërisht midis shikuesve më të rinj, duke tejkaluar mediat tradicionale të transmetimit.

Source: EMEA – Why we watch
Kjo zhvendosje pasqyron një prirje më të gjerë në konsumin e medias, ku audienca kërkon:
- Autenticiteti
- Lidhje më të thella
Që nga tutorialet e grimit të famshëm e deri te dokumentarët e vërtetë të krimit, krijuesit e përmbajtjes po përshtaten për të përmbushur këto shpresa të reja, duke përzier aftësitë teknike me rezonancën emocionale për të robëruar shikuesit në epokën dixhitale.