
Përditësimet kryesore
- Qasja e zgjeruar në reklamat e gjithanshme për të mbështetur shitjet në internet dhe në dyqane me tulla dhe llaç
- Aplikacione të reja të AI gjeneruese për shitje me pakicë, duke përfshirë provën virtuale dhe gjenerimin e sfondit për reklamat e katalogut
- Testimi i një eksperience të thjeshtuar të arkëtimit për reklamat e dyqaneve në SHBA dhe tregje të zgjedhura ndërkombëtare
- Futja e reklamave në njoftimet e Facebook
Reklama të gjithanshme për të gjithë
Meta po zgjeron globalisht aksesin në reklamat e gjithanshme , të cilat do të jenë të disponueshme këtë verë. Këto reklama i lejojnë reklamuesit të udhëheqin klientët në dyqanet më të afërta me produkte të disponueshme dhe të nxjerrin në pah zbritjet që motivojnë vizitat në dyqane fizike. Sipas të dhënave të Meta, reklamuesit që përdorin reklama të gjithanshme panë 15% kosto më të ulëta të blerjes së klientëve (CPA) dhe 12% kthim më të lartë të shpenzimeve të reklamave (ROAS).
Craig Brommer, CMO i American Eagle, deklaroi: “Reklamat janë një pjesë kritike e strategjisë sonë të marketingut për të arritur audiencën më të re dhe për të nxitur shitjet në internet dhe në 800 dyqanet tona. Me reklamat e gjithanshme ne ishim në gjendje të arrijmë një kthim 48% më të lartë të gjithanshëm të shpenzimeve të reklamave me audiencën tonë kryesore – blerësit 18-24-vjeçarë.”
Meta prezanton mjete të reja: Përmirësime për tregtinë elektronike
Meta po prezanton gjithashtu përditësime për mjetet për shitjet online:
- Përvoja e thjeshtuar e arkës për reklamat e dyqaneve – testimi do të fillojë këtë vit, duke i lejuar klientët të përfundojnë blerjen e tyre në faqen e internetit të reklamuesit pasi të ndërtojnë karrocën e tyre në një dyqan. Testimi do të fillojë në Australi dhe Tajvan.
- Kombinimi i reklamave të partneritetit dhe reklamave të katalogut Advantage+ – mundëson përdorimin e përmbajtjes së krijuesit në reklamat e katalogut.
- Optimizim i ri për shfaqjen e produkteve shtesë – sistemi i reklamave mund të tregojë produkte të tjera përkatëse nga katalogu. Në teste, reklamuesit panë një rritje mesatare prej 14% në ROAS. Shitësi britanik me pakicë Boden arriti një rritje prej 23% në ROAS dhe Dexter në Amerikën Latine pa një rënie prej 25% në kostot e konvertimit.

Source: Socialmediatoday.com
Mundësi të reja me AI gjeneruese
Meta po zgjeron përdorimin e AI gjeneruese për shitje me pakicë:
- Provë virtuale e veshjeve në modele dixhitale
- Gjenerimi i sfondit për reklamat e katalogut
- Gjenerimi më i personalizuar i tekstit për kopjen e reklamës
Formate dhe vendosje të reja
Këtë pranverë, Meta do të fillojë të testojë reklamat në njoftimet e Facebook, duke u ofruar reklamuesve një hapësirë të re për të arritur klientët dhe për të inkurajuar vizitat e përsëritura.
Përditësimet shtesë përfshijnë:
- Aftësia për të kërkuar një email përpara se të ndani kodet promocionale në reklama
- Disponueshmëria globale e lidhjeve të faqeve në reklama në Instagram
Nissan testoi lidhjet e faqeve për t’i drejtuar klientët në informacionin e automjeteve në Evropë dhe regjistroi një rritje prej 39% në shikimet e faqeve të uljes dhe një rritje prej 19% në vizitat e kualifikuara në faqet e internetit.