4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
Burimi: Depositphotos

Përditësimet kryesore

  • Qasja e zgjeruar në reklamat e gjithanshme për të mbështetur shitjet në internet dhe në dyqane me tulla dhe llaç
  • Aplikacione të reja të AI gjeneruese për shitje me pakicë, duke përfshirë provën virtuale dhe gjenerimin e sfondit për reklamat e katalogut
  • Testimi i një eksperience të thjeshtuar të arkëtimit për reklamat e dyqaneve në SHBA dhe tregje të zgjedhura ndërkombëtare
  • Futja e reklamave në njoftimet e Facebook

Reklama të gjithanshme për të gjithë

Meta po zgjeron globalisht aksesin në reklamat e gjithanshme , të cilat do të jenë të disponueshme këtë verë. Këto reklama i lejojnë reklamuesit të udhëheqin klientët në dyqanet më të afërta me produkte të disponueshme dhe të nxjerrin në pah zbritjet që motivojnë vizitat në dyqane fizike. Sipas të dhënave të Meta, reklamuesit që përdorin reklama të gjithanshme panë 15% kosto më të ulëta të blerjes së klientëve (CPA) dhe 12% kthim më të lartë të shpenzimeve të reklamave (ROAS).

Craig Brommer, CMO i American Eagle, deklaroi: “Reklamat janë një pjesë kritike e strategjisë sonë të marketingut për të arritur audiencën më të re dhe për të nxitur shitjet në internet dhe në 800 dyqanet tona. Me reklamat e gjithanshme ne ishim në gjendje të arrijmë një kthim 48% më të lartë të gjithanshëm të shpenzimeve të reklamave me audiencën tonë kryesore – blerësit 18-24-vjeçarë.”

Meta prezanton mjete të reja: Përmirësime për tregtinë elektronike

Meta po prezanton gjithashtu përditësime për mjetet për shitjet online:

  1. Përvoja e thjeshtuar e arkës për reklamat e dyqaneve – testimi do të fillojë këtë vit, duke i lejuar klientët të përfundojnë blerjen e tyre në faqen e internetit të reklamuesit pasi të ndërtojnë karrocën e tyre në një dyqan. Testimi do të fillojë në Australi dhe Tajvan.
  2. Kombinimi i reklamave të partneritetit dhe reklamave të katalogut Advantage+ – mundëson përdorimin e përmbajtjes së krijuesit në reklamat e katalogut.
  3. Optimizim i ri për shfaqjen e produkteve shtesë – sistemi i reklamave mund të tregojë produkte të tjera përkatëse nga katalogu.  Në teste, reklamuesit panë një rritje mesatare prej 14% në ROAS. Shitësi britanik me pakicë Boden arriti një rritje prej 23% në ROAS dhe Dexter në Amerikën Latine pa një rënie prej 25% në kostot e konvertimit.
Meta Introduces New Tools for retailers: omnichannel ads, AI features, and new ad placements to boost sales and improve ROI for ecommerce businesses.

Source: Socialmediatoday.com

Mundësi të reja me AI gjeneruese

Meta po zgjeron përdorimin e AI gjeneruese për shitje me pakicë:

  • Provë virtuale e veshjeve në modele dixhitale
  • Gjenerimi i sfondit për reklamat e katalogut
  • Gjenerimi më i personalizuar i tekstit për kopjen e reklamës

Formate dhe vendosje të reja

Këtë pranverë, Meta do të fillojë të testojë reklamat në njoftimet e Facebook, duke u ofruar reklamuesve një hapësirë të re për të arritur klientët dhe për të inkurajuar vizitat e përsëritura.

Përditësimet shtesë përfshijnë:

  • Aftësia për të kërkuar një email përpara se të ndani kodet promocionale në reklama
  • Disponueshmëria globale e lidhjeve të faqeve në reklama në Instagram

Nissan testoi lidhjet e faqeve për t’i drejtuar klientët në informacionin e automjeteve në Evropë dhe regjistroi një rritje prej 39% në shikimet e faqeve të uljes dhe një rritje prej 19% në vizitat e kualifikuara në faqet e internetit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Katër adoleshentë të arrestuar për sulme kibernetike që kushtuan 300 milionë funte
3 min. duke lexuar

Katër adoleshentë të arrestuar për sulme kibernetike që kushtuan 300 milionë funte

Policia ka arrestuar katër persona të moshës 17-20 vjeç në lidhje me sulmet shkatërruese kibernetike që gjunjëzuan shitësit e mëdhenj me pakicë në Mbretërinë e Bashkuar. Të dyshuarit përballen me akuza duke përfshirë shantazh, pastrim parash dhe pjesëmarrje në krimin e organizuar.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik
3 min. duke lexuar

Ligji i ri gjerman ju lejon të anuloni porositë online me një klik

Duke filluar nga qershori 2026, çdo shitës me pakicë në internet në Gjermani duhet të përfshijë një buton të spikatur “Anulo kontratën” që funksionon me vetëm një klikim. Ministria gjermane e Drejtësisë e quan mbrojtjen e konsumatorit – por bizneset e tregtisë elektronike po e quajnë burokraci të panevojshme.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shitjet e ushqimeve TikTok u rritën me 120% këtë vit
4 min. duke lexuar

Shitjet e ushqimeve TikTok u rritën me 120% këtë vit

Diçka e egër ka ndodhur në TikTok kohët e fundit. Lidl, supermarketi gjerman me zbritje, ka lëshuar produkte të kufizuara në TikTok Shop dhe ato po shiten më shpejt se kurrë. Shufrat e tyre të çokollatës në Dubai – ato të mbushura me fëstëkë për të cilat të gjithë janë të fiksuar – shitën 72 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU