1 min. duke lexuar

Çfarë është CPA?

CPA qëndron për koston për veprim. Është një pagesë për konvertim që paguan një reklamues kur një vizitor ndërmerr një veprim në faqen e tij, si për shembull të bëjë një blerje në dyqanin e tyre.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

CPA qëndron për koston për veprim. Është një pagesë për konvertim që paguan një reklamues kur një vizitor ndërmerr një veprim në faqen e tij, si për shembull të bëjë një blerje në dyqanin e tyre. Kjo është një metodë e marketingut online ku reklamuesi paguan botuesin vetëm për sa klientë ndërmarrin një veprim të veçantë, si për shembull të bëjnë një blerje. Kjo lloj reklamimi mund të jetë shumë fitimprurëse për reklamuesin pasi ata paguajnë vetëm për pistat që u sjellin fitim dhe jo për ata që nuk paguajnë. Kjo i detyron filialet të dërgojnë vetëm trafikun përkatës në e-shops.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU