
Pse është e rëndësishme për tregtinë elektronike
Ky zgjerim paraqet një sfidë dhe një mundësi për shitësit me pakicë në internet. Sjellja dhe pritshmëritë e konsumatorëve mund të ndikohen shumë nga integrimi i Meta AI me Facebook, Instagram, WhatsApp dhe Messenger – platforma që shumë biznese përdorin aktualisht për angazhimin e klientëve.
700 milionë njerëz në mbarë botën tashmë po përdorin një mjet që mund të kërkojë produkte, t’u përgjigjet pyetjeve dhe të mbledhë informacion pa u larguar nga aplikacionet e tyre të mesazheve, shitësit me pakicë duhet t’i kushtojnë vëmendje.
Karakteristikat që janë të rëndësishme për shitësit në internet
Funksionaliteti i bisedës në gjashtë gjuhë është hapi i parë në shpërndarjen evropiane. Përmes një ikone rrethi blu në aplikacionet e tyre të mesazheve, përdoruesit do të jenë në gjendje të hyjnë në Meta AI, i cili do t’u mundësojë atyre të:
- Kërkoni rekomandime për produkte direkt në aplikacion
- Hulumtoni vendimet e blerjes pa lënë biseda
- Thirrni Meta AI në biseda në grup duke përdorur “@MetaAI” për vendime bashkëpunuese për blerjet
- Zbuloni përmbajtje, duke përfshirë postimet dhe bobinat e lidhura me produktin
Për shkak se Meta AI mund të marrë postime përkatëse bazuar në pyetjet e përdoruesve, funksioni i zbulimit të përmbajtjes mund të jetë veçanërisht i rëndësishëm për shitësit me pakicë që investojnë në marketingun organik të mediave sociale.
Përgatitja e biznesit tuaj
Megjithëse efekti i plotë është ende i panjohur, disa nga tregtarët online duhet të fillojnë të mendojnë për disa taktika:
- Bëjini përmbajtjen e mediave sociale më të zbulueshme nga AI – përshkrimet e qarta të produkteve dhe hashtags kategorikë mund të ndihmojnë Meta AI të shfaqë ofertat tuaja kur është e rëndësishme
- Monitoroni pyetjet e shërbimit ndaj klientit – klientët mund të fillojnë zgjidhjen e problemeve me Meta AI përpara se të kontaktojnë me stafin tuaj mbështetës, gjë që mund të ndryshojë llojet e pyetjeve që përgjigjen nga agjentët njerëzorë.
- Merrni parasysh përvojat e blerjeve në grup – me funksionalitetin e bisedës në grup të Meta AI, blerja bashkëpunuese mund të bëhet më e zakonshme – diçka që shitësit me pakicë mund të përfitojnë me zbritje në grup ose programe referimi
Sipas Meta, ky lançim është “hapi i parë” në prezantimin e veçorive shtesë të AI në Evropë. Karakteristikat që ofrohen aktualisht në SHBA, si personalizimi dhe mjetet më kreative, mund të vijnë më pas.
Kompanitë e tregtisë elektronike kanë një kohë të kufizuar për të kuptuar dhe përshtatur me ndryshimin e zakoneve të konsumatorëve përpara se të rrënjosen ndërsa konsumatorët evropianë fillojnë të eksperimentojnë me këtë mjet. Klientët mund të zbulojnë se normat e tyre të angazhimit dhe konvertimit përmirësohen ndjeshëm nëse këto modele të reja ndërveprimi përfshihen me sukses në strategjinë e tyre dixhitale.