1 min. duke lexuar

Çfarë është norma e konvertimit?

Norma e konvertimit është një tregues vendimtar i performancës në marketingun dixhital, duke matur përqindjen e vizitorëve që përfundojnë një veprim të dëshiruar. Llogaritet duke ndarë numrin e konvertimeve nga numri i përgjithshëm i vizitorëve dhe duke u shumëfishuar me 100.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Norma e konvertimit është një tregues vendimtar i performancës në marketingun dixhital, duke matur përqindjen e vizitorëve që përfundojnë një veprim të dëshiruar. Llogaritet duke ndarë numrin e konvertimeve nga numri i përgjithshëm i vizitorëve dhe duke u shumëfishuar me 100.

Për shembull, nëse një faqe e-commerce ka 200 vizitorë dhe 50 shitje në një muaj, norma e saj e konvertimit do të ishte (50 / 200) x 100 = 25%.

Një “konvertim” mund të jetë çdo qëllim i paracaktuar, si:

  • Duke bërë një blerje
  • Regjistrohu për një newsletter
  • Shkarkimi i një burimi
  • Duke klikuar një buton thirrje-veprim

Shumica e faqeve të internetit dhe aplikacioneve ndjekin qëllime të shumta konvertimi, secila me normën e vet. Kjo metrike ndihmon marketerët të vlerësojnë efektivitetin e strategjive të tyre në drejtimin e veprimeve të dëshiruara të përdoruesve nëpër pika të ndryshme të prekjes.

Duke analizuar normat e konvertimit, bizneset mund të optimizojnë praninë e tyre dixhitale dhe përpjekjet e marketingut për t’u përshtatur më mirë me sjelljen dhe preferencat e përdoruesve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+