Artikuj dhe lajme mbi temën eStrategjia e marketingut

Çfarë është marketingu gueril?
4 min. duke lexuar

Çfarë është marketingu gueril?

Guerrilla marketing është një strategji reklamuese novatore që shfrytëzon metoda surprizë dhe jokonvencionale për të promovuar produktet apo shërbimet. Kjo metodë është veçanërisht e efektshme në kapjen e vëmendjes së konsumatorëve në një treg të mbushur plot, shpesh duke u mbështetur në kreativitetin dhe taktikat me kosto të ulët dhe jo në kanalet tradicionale të […]

Lexoni artikullin
Strategjia afat-gjatë në marketing: Studimi tregon 60% rritje roi
3 min. duke lexuar

Strategjia afat-gjatë në marketing: Studimi tregon 60% rritje roi

Hulumtimet nga WARC dhe Google japin rekomandime për arritjen e rritjes së qëndrueshme në të gjithë enterierin e marketingut. Receta përfshin investime të balancuara në Marketing Mix Modelling (MMM), attribution, dhe inteligjencë artificiale. Këto mjete ndihmojnë në të kuptuarit e lidhjeve komplekse midis aktiviteteve të marketingut dhe rezultateve të biznesit, si në afat të shkurtër […]

Lexoni artikullin
Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa
4 min. duke lexuar

Si të krijoni një strategji marketingu B2B në 6 hapa

Për kompanitë e e-commerce që përpiqen të bashkëveprojnë siç duhet me kompanitë e tjera, zhvillimi i një plani të suksesshëm marketingu B2B është absolutisht jetik. Ndërsa marketingu B2C ndonjëherë thekson thirrjet emocionale, B2B marketing thekson marrëdhëniet dhe vlerën dhe kërkon një qasje më strategjike. Ky është një udhëzues bazë për t’ju mundësuar të krijoni një […]

Lexoni artikullin
Vështrim i përgjithshëm i IA të Google: Një dilemë për shtypin
4 min. duke lexuar

Vështrim i përgjithshëm i IA të Google: Një dilemë për shtypin

Në maj, Google lançoi “AI Overviews,” një veçori që jep rezultatet e kërkimit të gjuhës natyrore në krye të një faqeje. Ky mjet mund të bëjë që organet e medias të humbasin shikueshmërinë nëse përdoruesit nuk klikojnë më në lidhjet e shfaqura më poshtë. Edhe më keq, nëse botuesit refuzojnë të lejojnë që përmbajtja e […]

Lexoni artikullin
Ndikimi i PDP në normën e konvertimit të e-commerce
3 min. duke lexuar

Ndikimi i PDP në normën e konvertimit të e-commerce

PDP formon shtyllën e taktikave të shitjes online në tregun dixhital modern. Shpesh të referuara si faqet e detajeve të produktit (PDP), këto faqe janë ku konsumatorët vendosin se çfarë të blejnë më e rëndësishmja. Maksimizimi i të ardhurave në platformat desktop dhe mobile varet së pari nga optimizimi i këtyre faqeve për markat dhe […]

Lexoni artikullin
Si i vendosni pritjet realiste të marketingut?
5 min. duke lexuar

Si i vendosni pritjet realiste të marketingut?

Çfarë mund të presësh nga puna me një strateg apo agjenci? Në qarqet e marketingut, shpesh hasim ide jorealiste rreth efektivitetit të fushatës, performancës dhe buxheteve. Vetë dixhitali po ndryshon jashtëzakonisht shpejt. Ajo që ishte e nxehtë disa muaj më parë mund të jetë shumë ndryshe sot. Në mënyrë të ngjashme, çmimi i hapësirës mediatike […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+