PDP: Rritja e besimit të klientëve me përmbajtje vizuale
Përfshirja e fotografive dhe videove të shkëlqyera është një nga qasjet më të mira për të ndërtuar besimin e blerësit. Ja disa këshilla për të përmirësuar strategjinë tuaj të marketingut të e-commerce:
- Vizualet e produktit rrisin shumë interesin e blerjes, besimin dhe normat e konvertimit.
- Duke përfshirë një imazh të dytë rriti normat e konvertimit edhe më shumë.
- Foto me cilësi më të lartë të lidhura me shitësit më të suksesshëm.
- Pikëpamjet e shumta rritën normat e konvertimit me 65%; Imazhet e mëdha i dyfishuan.
Përshkrime të sakta dhe produkte me emër të qartë
Emri dhe përshkrimi i produktit duhet të jenë në PDP një prerje të qartë. Shumë konsumatorë kanë hasur në marrjen e mallrave që nuk janë në lartësinë e shpresave të tyre. Shpesh rezultati i mospërputhjeve në emrat dhe përshkrimet e produkteve në disa platforma është kjo shkëputje. Strategjia juaj e marketingut të markës dhe e-commerce mban përgjegjësinë për t’u siguruar që të gjithë rishitësit të ndjekin politikat tuaja. Shitësit gjithashtu duhet të përputhen ngushtë me standardet e markës.
Duke përdorur kritikat e klientëve
Procedura e blerjes sillet në marketingun e e-commerce kryesisht në shqyrtimet e klientëve:
- 95% e konsumatorëve, sipas studimeve, studiojnë produktet para se të vendosin për një të tillë.
- Me 84% të klientëve që besojnë në shqyrtime të besueshme po aq sa rekomandimet personale
Jepni informacion të plotë mbi produktin
Çelësi është hapja dhe saktësia. Duke përfshirë shumë materiale, dimension, rast përdorimi, dhe më shumë detaje do të ndikojë shumë në shitjet. Në fakt, informacioni i papërshtatshëm ose i pasaktë i produktit bën që 98% e konsumatorëve të braktisin një blerje. Elementet teknike si procedurat e transportit detar dhe politikat e kthimit si dhe përshkrimet që tërheqin emocionet mund të bien të gjitha nën këtë spektër material.
Në mjedisin e ashpër të marketingut të e-commerce, duke u përqendruar në këto komponente ju mund të përmirësoni faqet tuaja të produktit, të sensibilizoni markën, dhe në fund të stimuloni shitjet dhe të ardhurat.