3 min. duke lexuar

Vlerësimi i IPO SHEIN bie në 50B $

Sipas një raporti ekskluziv nga Reuters, Shein po kalon nëpër atë që ne në industri i referohemi si një "moment kontrolli të realitetit." Marrëveshja është kjo: Shein po mendon të debutojë në bursën e Londrës, por ka një kapje. E pabesueshme, vlerësimi i tyre aktual prej 50 miliardë dollarësh është afërsisht një tremujor më i ulët se vlera e tyre nga viti i mëparshëm.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Vlerësimi i IPO SHEIN bie në 50B $
Burimi: Depositphotos

SHEIN humbet 800 dollarë përfitim pa taksa

Ka më shumë për këtë histori, megjithatë. A ju kujtohen ato furnizime jashtëzakonisht të shpejta dhe çmime çuditërisht të përballueshme që konsumatorët janë rritur për t’i dashur? Ato u bënë pjesërisht të mundura nga rregulli “de minimis”, një rrugëdalje e vogël simpatike që i lejonte ata të transportonin mallra nën 800 dollarë në SHBA pa taksa.

Industria po tronditet nga vendimi i administratës Trump për t’i dhënë fund atij.

Mbi 30% e këtyre dërgesave pa taksa në SHBA ishin rezultat i Shein dhe rivalit të tyre Temu. Kjo nuk është vetëm një figurë; Ajo përfaqëson një pjesë të konsiderueshme të strategjisë së tyre të biznesit që mund të humbasë.

Nga Wall Street në Londër: Udhëtimi IPO i SHEIN

Kur shqyrton udhëtimin e kompanisë, komploti bëhet më kompleks. Kur Sky Xu themeloi Shein, Wall Street ishte qëllimi i saj kryesor. Megjithatë, ata u zhvendosën në Londër pas disa kritikave lidhur me kushtet e punës dhe disa mosmarrëveshje rivaliteti.

Ndonse procesi po merr më shumë kohë se zakonisht për miratimin rregullator, ata kanë bashkëpunuar në mënyrë diskrete me Autoritetin e Sjelljes Financiare që nga qershori.

Vlerësimi i SHEIN: Një spirale në rënie

🤔 Le ta shqyrtojmë këtë në kontekst: vlerësimi i Shein në vitin 2023 prej 66 miliardë dollarësh ishte tashmë një e treta më e ulët se kulmi i tyre. Po shohim se çfarë i referohen initierët e industrisë si “raunde të njëpasnjëshme poshtë” duke pasur parasysh këtë rënie të mëtejshme të mundshme; Kjo nuk është pikërisht prirja që dëshironi të shihni para se të dilni në publik.

Është interesante se qeveria britanike duket ende e interesuar të presë ofertën fillestare publike të Sheinit. E pra, ju nuk mund të fajësoni ata; Do të ishte një fitore e madhe për tregun e Mbretërisë së Bashkuar nëse një lojtar i madh si ky do të vendoste të vendosej në Londër dhe jo në një qendër tjetër financiare.

Mesazhi është pa mëdyshje: realitetet e tregut dhe ndryshimet e politikave mund të prekin edhe kompanitë më të mëdha të e-commerce. Ajo shërben si një përkujtues se fleksibiliteti nuk është vetëm i dëshirueshëm në këtë fushë, por edhe i nevojshëm për mbijetesë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU