2 min. duke lexuar

Trendet e blerjeve të festave në Mbretërinë e Bashkuar: Bumi online dhe i qëndrueshëm i shitjes me pakicë

Sipas raportit të fundit nga Experian and Reward, festat e fundvitit afrohen dhe dyqanet po bëhen gati të përfitojnë nga paratë shtesë që njerëzit do të shpenzojnë. Nga viti në vit, shpenzimet online janë rritur me 4%, duke marrë një pjesë më të madhe të portofoleve të njerëzve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Trendet e blerjeve të festave në Mbretërinë e Bashkuar: Bumi online dhe i qëndrueshëm i shitjes me pakicë
Burimi: Depositphotos

Për shkak të motit të pafavorshëm dhe lehtësisë së dorëzimit online, konsumatorët po zgjedhin të bëjnë pazar nga shtëpia këtë Krishtlindje, duke e bërë blerjen online normë. Ndërsa blerjet në dyqan janë në rënie prej 2% nga viti në vit, shpenzimet online janë në rritje me 4%, duke treguar një rritje të dukshme të shitjeve të e-commerce.

Parashikohet që kjo prirje të vazhdojë deri në fund të vitit, duke fituar një pjesë më të madhe të fuqisë së shpenzimeve të konsumit.

Blerjet e dorës së dytë po bëhen një prirje popullore dhe blerjet e qëndrueshme po rriten gjithashtu në popullaritet. Britanikët tani mund të blejnë artikujt e tyre të preferuar të modës për një pjesë të çmimit falë këtij ndryshimi, i cili gjithashtu pakëson ndikimin në mjedis dhe ofron vlerë të shkëlqyer.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Një rritje prej 21% e shitjeve të përgjithshme u zbulua pasi u analizuan transaksionet në tregjet online të dorës së dytë. Brezat e rinj dhe të mesëm po përdorin gjithashtu këto kanale për të gjetur marrëveshje.

Mesazhi për e-commerce është i qartë: ndërsa blerjet e pushimeve online bëhen normalja e re dhe qëndrueshmëria zë vendin e parë, shitësit që përziejnë komoditetin dixhital me ofertat eko-të ndërgjegjshme janë vendosur të fitojnë të mëdha këtë sezon të blerjeve të festave.

Me tregjet e dorës së dytë që po lulëzojnë me një rritje prej 21%, nuk ka pasur kurrë një kohë më të mirë për t’u përshtatur dhe për të përfituar nga këto preferenca të ndryshueshme të konsumatorëve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+