5 min. duke lexuar

Përditësimi bazë i qershorit 2025 i Google: Çfarë duhet të dinë pronarët e faqeve të internetit

Ju zgjoheni, kontrolloni renditjen tuaj të kërkimit dhe papritmas jeni në faqen 3 në vend të faqes 1. Para se të panikoheni dhe të filloni të ndryshoni gjithçka në faqen tuaj, duhet të kuptoni përditësimet kryesore të Google - dhe pse ato nuk janë domosdoshmërisht lajme të këqija.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Përditësimi bazë i qershorit 2025 i Google: Çfarë duhet të dinë pronarët e faqeve të internetit
Burimi: Depositphotos: Photo by AndrewLozovyi (edited in Canva pro)

Google nxjerr ndryshime të mëdha të algoritmit disa herë në vit. Këto nuk janë ndryshime të vogla – ato janë ndryshime gjithëpërfshirëse që mund të trondisnin rezultatet e kërkimit në të gjithë ueb-in. Puna është se faqja juaj nuk duhet të bëjë asgjë të keqe për të parë renditjen e saj të ndryshojë.

Mendoni kështu

Google shpjegon përditësimet kryesore duke përdorur një analogji restoranti që në fakt ka kuptim. Thuaj se keni shkruar 20 restorantet tuaja të preferuara në vitin 2019. Shpejt përpara deri më sot – disa vende të reja të mahnitshme janë hapur, të tjerët janë përmirësuar në mënyrë dramatike dhe preferencat tuaja kanë evoluar. Kur e përditësoni atë listë, restorantet që bien poshtë nuk janë papritmas të tmerrshme. Ka thjesht opsione më të mira tani.

Kjo është pikërisht ajo që ndodh me përditësimet bazë.

Çfarë duhet të bëni në të vërtetë

Shumica e faqeve të tregtisë elektronike as nuk do të vërejnë se ka ndodhur një përditësim bazë. Por nëse trafiku juaj mori një goditje pikërisht kur Google njoftoi një të tillë, këtu është plani juaj i lojës.

Së pari, merrni kohën e duhur. Mos nxitoni menjëherë në modalitetin e analizës. Prisni një javë të plotë pasi përditësimi të përfundojë shpërndarja. Pastaj krahasoni performancën tuaj aktuale me javën para fillimit të përditësimit. Kjo ju jep një pamje më të pastër të asaj që ndryshoi në të vërtetë.

Më pas, kuptoni se sa keq është. Keni rënë nga pozicioni 2 në 4? Kjo është e bezdisshme, por jo katastrofike. Google në fakt rekomandon të lini vetëm përmbajtjen me performancë të mirë në këto raste. Por nëse keni rënë nga pozicioni 4 në 29? Kjo është kur ju duhet të gërmoni më thellë.

Mos harroni të kontrolloni lloje të ndryshme kërkimi veçmas. Ndoshta renditja juaj në internet është rënë, por imazhet tuaja po ecin mirë, ose anasjelltas.

Ballafaqimi me rënien e mëdha të renditjes

Këtu bëhet e vërtetë. Nëse po shihni rënie të qëndrueshme dhe të konsiderueshme në faqen tuaj, duhet të vlerësoni sinqerisht nëse përmbajtja juaj po i ndihmon njerëzit në të vërtetë. Dhe dua të them vërtet t’i ndihmosh ata, jo vetëm të kontrollosh kutitë e SEO.

Shikoni faqet që u goditën më rëndë. A ka faqe të tjera atje që bëjnë një punë më të mirë për t’iu përgjigjur të njëjtave pyetje që kanë klientët tuaj? Ndonjëherë e vërteta dhemb, por është më mirë sesa të qëndrosh në mohim.

Merrni edhe një perspektivë të jashtme . Pyesni njerëzve që nuk janë të lidhur me biznesin tuaj të vlerësojnë përmbajtjen tuaj me ndershmëri. Sytë e freskët shpesh dallojnë çështjet për të cilat jeni bërë të verbër.

Loja e rikuperimit

Ja çfarë nuk funksionon: ndryshimet e panikut. Heqja e elementeve të faqes sepse dikush në Twitter tha se janë të këqij për SEO, rishkrimi i plotë i përmbajtjes brenda natës ose fshirja e gjysmës së faqes suaj. Këto “rregullime të shpejta” zakonisht i përkeqësojnë gjërat.

Çfarë funksionon: përmirësime domethënëse që kanë kuptim për klientët tuaj aktualë. Ndoshta përshkrimet e produkteve tuaja janë shumë teknike, ose faqet tuaja të kategorive janë konfuze për t’u naviguar. Përqendrohuni në ndryshimet që mund t’i mbani afatgjatë.

Konsideroni fshirjen e përmbajtjes vetëm nëse është vërtet e padobishme dhe nuk mund të ruhet. Nëse po mendoni të hiqni seksione të tëra të faqes suaj, kjo është ndoshta një shenjë se ato janë ndërtuar për motorët e kërkimit në vend të njerëzve gjithsesi.

Loja e pritjes

Rikuperimi nuk është i menjëhershëm. Disa përmirësime mund të tregojnë rezultate në ditë, por sistemet e Google shpesh kanë nevojë për muaj për të kuptuar plotësisht se faqja juaj është përmirësuar vërtet. Nëse asgjë nuk ndryshon pas disa muajsh, mund të prisni deri në përditësimin tjetër bazë për të parë lëvizjen.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU