Drejtori menaxhues i Kompanisë së Menaxhimit të Kategorive, Patrick Finlay, tregon dy studime që theksojnë fokusin e qëndrueshmërisë së Gen Z. Një studim i Barclaycard sugjeron se 82% e Gen Z janë të shqetësuar për qëndrueshmërinë, ndërsa First Insight zbuloi se 75% i japin përparësi qëndrueshmërisë mbi emrat e markave (49%) kur marrin vendime blerjeje.
” Shembujt e fundit të nismave të gjelbra përfshijnë novacionin e shisheve të letrës së Frugalpac, zgjedhjen e verës së Aldit dhe Ginin e Greenall,” vuri në dukje Finlay. “Edhe gjyqi i ndërprerë i Asdës për rimbushjen dhe ripërdorimin tregon një gatishmëri për të eksperimentuar dhe mësuar.”
Finlay argumenton se zbatimi i strategjive kuptimplota të qëndrueshmërisë do të kërkojë kohë, me shitësit e mëdhenj që synojnë operacionet e brendshme neto-zero deri në vitin 2035. Çështja është nëse zgjatjet tradicionale të gamës së produkteve do të mjaftojnë duke pasur parasysh shpresat mjedisore të Gen Z. Ai beson se krijimi i një vlere të qëndrueshme kërkon investime të guximshme dhe afatgjata, veçanërisht në kohë të pasigurta. Ai paralajmëron se brezat e rinj të ndërgjegjshëm për mjedisin do të marrin vendime blerjeje bazuar në vlerat e tyre pa pritur të paguajnë një çmim.
“Industria jonë ka nevojë për shitësit dhe furnizuesit për të udhëhequr dhe innover,” pohon Finlay. “Ne ende po eksperimentojmë, si gjyqi i rimbushjes së Asdës – planifikimi, ekzekutimi, mësimi dhe rafinimi. Të qëndrosh i rëndësishëm do të thotë t’u përshtatesh prirjeve dhe të veprosh sipas tyre, duke mësuar si nga sukseset, ashtu edhe nga dështimet.”