3 min. duke lexuar

Top 30 markat spanjolle më të vlefshme 2025: Inditex dominon me 50% rritje

Sipas raportit të fundit të Kantar Brandz, markat spanjolle treguan rritje të jashtëzakonshme gjatë vitit 2025. Tridhjetë markat më të rëndësishme në Spanjë tani tregojnë një vlerë totale prej 115.589 miliardë dollarësh që përfaqëson 15% rritje vjetore dhe qëndron si rritja më e fortë që nga tetë vjet më parë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Top 30 markat spanjolle më të vlefshme 2025: Inditex dominon me 50% rritje
Burimi: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Zara udhëheq markat spanjolle

Gjigandi i modës Inditex konfirmon pozicionin e tij dominues, me flamurin e saj Zara që kryeson renditjen me 33.947 miliardë dollarë, që përfaqëson një rritje mbresëlënëse prej 36% nga viti i kaluar.

Markat e tjera të grupit regjistruan rritje edhe më të konsiderueshme – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) dhe Stradivarius (+44%). Konkurrenti Mango gjithashtu u përmirësua me 26% për të arritur në 1.835 miliardë dollarë.

Movistar dhe gjigantët bankarë plotësojnë renditjen kryesore

Movistar qëndron si marka lider në telekomunikacionin me një vlerë marke prej 12.619 miliardë dollarësh, ndërsa BBVA udhëheq sektorin bankar me një vlerë marke prej 11.350 miliardë dollarësh, dhe Santander mbetet prapa me 9.203 miliardë dollarë.

Spanish brands : brands by categories in Spain

Source: kantar.com

Shitje me pakicë dhe teknologji: Shtytja dixhitale e Mercadona kundrejt pranisë së kufizuar të startup-eve

Mercadona qëndron si e vetmja kompani e shitjes me pakicënë listë që mban vlerën e saj prej 3.011 miliardë dollarësh pas një rritjeje prej 33% dhe njoftoi planet për të shpenzuar 250 milionë euro nga tani deri në vitin 2028 për transformimin e saj dixhital.

Renditja tregon prani minimale të startup-eve të teknologjisë , përveç Glovo, e cila shfaqet si e vetmja firmë e gjeneratës së re në pozicionin 22 me një vlerë prej 587 milionë dollarësh.

Zbulimi zbulon se Spanja mbetet thelbësisht e varur nga sektorët e vendosur, duke përfshirë modën, së bashku me bankat dhe energjinë.

TOP 30 countries

Source: kantar.com

Perspektiva globale: Vlera e markës së Spanjës prej 115 miliardë dollarësh në renditjen botërore

Vlera e markës së Spanjës prej 115.589 miliardë dollarësh tregon forcë të gjerë në të gjithë tregun vendas. Franca zë vendin e parë me një vlerë masive prej 398.845 miliardë dollarësh në vlerë të lartë të markës, e ndjekur nga Gjermania me 377.390 miliardë dollarë dhe India me 345.780 miliardë dollarë.

Japonia (200.485 miliardë dollarë) dhe Kanadaja (183.842 miliardë dollarë) janë shumë më të larta se Spanja, por kjo e fundit mban terren më të fortë se disa tregje kryesore, duke përfshirë Brazilin (72.520 miliardë dollarë), Meksikën (68.308 miliardë dollarë) dhe Afrikën e Jugut (29.744 miliardë dollarë).

Ky pozicionim tregon se megjithëse markat spanjolle të modës janë të vendosura mirë, ka shumë hapësirë për rritje për të sfiduar fuqitë kryesore të markave në botë.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU