
Zara udhëheq markat spanjolle
Gjigandi i modës Inditex konfirmon pozicionin e tij dominues, me flamurin e saj Zara që kryeson renditjen me 33.947 miliardë dollarë, që përfaqëson një rritje mbresëlënëse prej 36% nga viti i kaluar.
Markat e tjera të grupit regjistruan rritje edhe më të konsiderueshme – Massimo Dutti (+50%), Pull&Bear (+45%), Bershka (+47%) dhe Stradivarius (+44%). Konkurrenti Mango gjithashtu u përmirësua me 26% për të arritur në 1.835 miliardë dollarë.
Movistar dhe gjigantët bankarë plotësojnë renditjen kryesore
Movistar qëndron si marka lider në telekomunikacionin me një vlerë marke prej 12.619 miliardë dollarësh, ndërsa BBVA udhëheq sektorin bankar me një vlerë marke prej 11.350 miliardë dollarësh, dhe Santander mbetet prapa me 9.203 miliardë dollarë.

Source: kantar.com
Shitje me pakicë dhe teknologji: Shtytja dixhitale e Mercadona kundrejt pranisë së kufizuar të startup-eve
Mercadona qëndron si e vetmja kompani e shitjes me pakicënë listë që mban vlerën e saj prej 3.011 miliardë dollarësh pas një rritjeje prej 33% dhe njoftoi planet për të shpenzuar 250 milionë euro nga tani deri në vitin 2028 për transformimin e saj dixhital.
Renditja tregon prani minimale të startup-eve të teknologjisë , përveç Glovo, e cila shfaqet si e vetmja firmë e gjeneratës së re në pozicionin 22 me një vlerë prej 587 milionë dollarësh.
Zbulimi zbulon se Spanja mbetet thelbësisht e varur nga sektorët e vendosur, duke përfshirë modën, së bashku me bankat dhe energjinë.

Source: kantar.com
Perspektiva globale: Vlera e markës së Spanjës prej 115 miliardë dollarësh në renditjen botërore
Vlera e markës së Spanjës prej 115.589 miliardë dollarësh tregon forcë të gjerë në të gjithë tregun vendas. Franca zë vendin e parë me një vlerë masive prej 398.845 miliardë dollarësh në vlerë të lartë të markës, e ndjekur nga Gjermania me 377.390 miliardë dollarë dhe India me 345.780 miliardë dollarë.
Japonia (200.485 miliardë dollarë) dhe Kanadaja (183.842 miliardë dollarë) janë shumë më të larta se Spanja, por kjo e fundit mban terren më të fortë se disa tregje kryesore, duke përfshirë Brazilin (72.520 miliardë dollarë), Meksikën (68.308 miliardë dollarë) dhe Afrikën e Jugut (29.744 miliardë dollarë).
Ky pozicionim tregon se megjithëse markat spanjolle të modës janë të vendosura mirë, ka shumë hapësirë për rritje për të sfiduar fuqitë kryesore të markave në botë.