3 min. duke lexuar

E-tregtia në Spanjë: 77% blejnë online, por diferencat e moshës rriten

E-commerce në Spanjë tregon ndërrime interesante në vitin 2024, me 77% të përdoruesve të internetit që bëjnë pazar online por që bëjnë më pak blerje se vitin e kaluar. Ndërsa adoptimi i përgjithshëm mbetet i qëndrueshëm, kërkimet më të fundit zbulojnë modele të dallueshme në të gjitha grupmoshat - konsumatorët më të rinj çuditërisht favorizojnë dyqanet fizike, ndërsa blerësit e moshuar përqafojnë kanalet online në mënyrë më aktive. Pavarësisht nga rënia e frekuencës së blerjes, komoditeti dhe përzgjedhja e gjerë e produkteve vazhdojnë të nxisin rritjen e e-commerce.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
E-tregtia në Spanjë: 77% blejnë online, por diferencat e moshës rriten
Burimi: Depositphotos

Trendet spanjolle të tregtisë elektronike: Demografia e konsumatorit dhe frekuenca e blerjeve

Hulumtimi më i fundit zbulon modele magjepsëse në sjelljen spanjolle të blerjeve online, me norma të qëndrueshme adoptimi, por duke ndryshuar preferencat në të gjitha demografitë e ndryshme. Ndërsa më shumë se tre të katërtat e përdoruesve të internetit angazhohen në tregtinë elektronike, mosha dhe gjinia vazhdojnë të modelojnë zakone të dallueshme të blerjes dhe po shfaqet një zhvendosje interesante drejt përvojave hibride të blerjes.

Ky studim tregon se numri i njerëzve që blejnë online në Spanjë po qëndron i njëjtë:

  • 77% e përdoruesve të internetit midis moshave 16 dhe 74 bëjnë blerje online
  • Personat e moshës 16 deri në 34 vjeç bëjnë më shumë blerje online
  • 65% e njerëzve që blejnë online përdorin si kanalet online ashtu edhe ato offline
  • Blerësit më të rinj priren të preferojnë dyqanet fizike
  • Blerësit e moshuar priren të blejnë shumë më tepër online

Numri i blerjeve online zbriti, nga 3.4 herë në muaj në 2023 në 2.5 herë në muaj në 2024, që është numri mesatar më i ulët i blerjeve që nga viti 2019.

Blerësit më të shpeshtë janë njerëzit nën 44 vjeç, të cilët e bëjnë atë mesatarisht 3.0 herë në muaj.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Pse konsumatorët spanjollë blejnë online? Motivet kryesore dhe faktorët e besimit

Disa nga arsyet kryesore që njerëzit blejnë online nuk kanë ndryshuar:

  • Commodité (97%)
  • Zgjedhje/asortiment i gjerë (94%)
  • ofertat/promot/çmimi (89%)

Besimi është gjithashtu një aspekt i rëndësishëm për shumicën e blerësve online (75%) dhe bazohet kryesisht në përvojën e mëparshme, besimin në faqen e internetit, metodat e sigurta të pagesës dhe besimin në markë.

Nga ana tjetër, duke qenë në gjendje të merrni produktin me vete, provoni para se të blini dhe kontakti direkt me produktin janë avantazhet kryesore të kanalit fizik në krahasim me online.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale
3 min. duke lexuar

58% ndajnë email për zbritje, por mbrojnë të dhënat sociale

Shitësit po zbulojnë se ndërsa klientët adhurojnë zbritjet, ata janë gjithashtu të shqetësuar për privatësinë e tyre kur ndajnë informacione personale. Sipas një studimi të fundit nga konsulenca e transformimit dixhital Daemon, ofertat promocionale dhe emaili për zbritje mbeten një tërheqje e fortë ndër breza; Mijëvjeçarët kryesojnë në 67%, pasuar nga Baby Boomers me 65% […]

Lexoni artikullin
Raporti i Bashkimit Evropian për tregtinë elektronike 2024: Analiza rajonale e tregut
4 min. duke lexuar

Raporti i Bashkimit Evropian për tregtinë elektronike 2024: Analiza rajonale e tregut

Analiza Rajonale e Tregut zbulon gjendjen në zhvillim të tregut dixhital të Bashkimit Evropian. Libri vjetor rajonal Eurostat 2024 nxjerr në pah prirjet e ndryshme në tregtinë online në të gjithë rajonet. Kjo analizë shqyrton zhvillimet e fundit në tregtinë dixhitale, duke u përqëndruar në sjelljen e konsumatorit dhe modelet individuale të shitjes në të […]

Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+