3 min. duke lexuar

E-tregtia në Spanjë: 77% blejnë online, por diferencat e moshës rriten

E-commerce në Spanjë tregon ndërrime interesante në vitin 2024, me 77% të përdoruesve të internetit që bëjnë pazar online por që bëjnë më pak blerje se vitin e kaluar. Ndërsa adoptimi i përgjithshëm mbetet i qëndrueshëm, kërkimet më të fundit zbulojnë modele të dallueshme në të gjitha grupmoshat - konsumatorët më të rinj çuditërisht favorizojnë dyqanet fizike, ndërsa blerësit e moshuar përqafojnë kanalet online në mënyrë më aktive. Pavarësisht nga rënia e frekuencës së blerjes, komoditeti dhe përzgjedhja e gjerë e produkteve vazhdojnë të nxisin rritjen e e-commerce.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
E-tregtia në Spanjë: 77% blejnë online, por diferencat e moshës rriten
Burimi: Depositphotos

Trendet spanjolle të tregtisë elektronike: Demografia e konsumatorit dhe frekuenca e blerjeve

Hulumtimi më i fundit zbulon modele magjepsëse në sjelljen spanjolle të blerjeve online, me norma të qëndrueshme adoptimi, por duke ndryshuar preferencat në të gjitha demografitë e ndryshme. Ndërsa më shumë se tre të katërtat e përdoruesve të internetit angazhohen në tregtinë elektronike, mosha dhe gjinia vazhdojnë të modelojnë zakone të dallueshme të blerjes dhe po shfaqet një zhvendosje interesante drejt përvojave hibride të blerjes.

Ky studim tregon se numri i njerëzve që blejnë online në Spanjë po qëndron i njëjtë:

  • 77% e përdoruesve të internetit midis moshave 16 dhe 74 bëjnë blerje online
  • Personat e moshës 16 deri në 34 vjeç bëjnë më shumë blerje online
  • 65% e njerëzve që blejnë online përdorin si kanalet online ashtu edhe ato offline
  • Blerësit më të rinj priren të preferojnë dyqanet fizike
  • Blerësit e moshuar priren të blejnë shumë më tepër online

Numri i blerjeve online zbriti, nga 3.4 herë në muaj në 2023 në 2.5 herë në muaj në 2024, që është numri mesatar më i ulët i blerjeve që nga viti 2019.

Blerësit më të shpeshtë janë njerëzit nën 44 vjeç, të cilët e bëjnë atë mesatarisht 3.0 herë në muaj.

Online vs. offline

Source: Depositphotos

Pse konsumatorët spanjollë blejnë online? Motivet kryesore dhe faktorët e besimit

Disa nga arsyet kryesore që njerëzit blejnë online nuk kanë ndryshuar:

  • Commodité (97%)
  • Zgjedhje/asortiment i gjerë (94%)
  • ofertat/promot/çmimi (89%)

Besimi është gjithashtu një aspekt i rëndësishëm për shumicën e blerësve online (75%) dhe bazohet kryesisht në përvojën e mëparshme, besimin në faqen e internetit, metodat e sigurta të pagesës dhe besimin në markë.

Nga ana tjetër, duke qenë në gjendje të merrni produktin me vete, provoni para se të blini dhe kontakti direkt me produktin janë avantazhet kryesore të kanalit fizik në krahasim me online.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+