Trendet spanjolle të tregtisë elektronike: Demografia e konsumatorit dhe frekuenca e blerjeve
Hulumtimi më i fundit zbulon modele magjepsëse në sjelljen spanjolle të blerjeve online, me norma të qëndrueshme adoptimi, por duke ndryshuar preferencat në të gjitha demografitë e ndryshme. Ndërsa më shumë se tre të katërtat e përdoruesve të internetit angazhohen në tregtinë elektronike, mosha dhe gjinia vazhdojnë të modelojnë zakone të dallueshme të blerjes dhe po shfaqet një zhvendosje interesante drejt përvojave hibride të blerjes.
Ky studim tregon se numri i njerëzve që blejnë online në Spanjë po qëndron i njëjtë:
- 77% e përdoruesve të internetit midis moshave 16 dhe 74 bëjnë blerje online
- Personat e moshës 16 deri në 34 vjeç bëjnë më shumë blerje online
- 65% e njerëzve që blejnë online përdorin si kanalet online ashtu edhe ato offline
- Blerësit më të rinj priren të preferojnë dyqanet fizike
- Blerësit e moshuar priren të blejnë shumë më tepër online
Numri i blerjeve online zbriti, nga 3.4 herë në muaj në 2023 në 2.5 herë në muaj në 2024, që është numri mesatar më i ulët i blerjeve që nga viti 2019.
Blerësit më të shpeshtë janë njerëzit nën 44 vjeç, të cilët e bëjnë atë mesatarisht 3.0 herë në muaj.
Pse konsumatorët spanjollë blejnë online? Motivet kryesore dhe faktorët e besimit
Disa nga arsyet kryesore që njerëzit blejnë online nuk kanë ndryshuar:
- Commodité (97%)
- Zgjedhje/asortiment i gjerë (94%)
- ofertat/promot/çmimi (89%)
Besimi është gjithashtu një aspekt i rëndësishëm për shumicën e blerësve online (75%) dhe bazohet kryesisht në përvojën e mëparshme, besimin në faqen e internetit, metodat e sigurta të pagesës dhe besimin në markë.
Nga ana tjetër, duke qenë në gjendje të merrni produktin me vete, provoni para se të blini dhe kontakti direkt me produktin janë avantazhet kryesore të kanalit fizik në krahasim me online.