
TikTok Shop, i cili tashmë operon në disa vende aziatike, Mbretërinë e Bashkuar dhe SHBA, po planifikon zgjerim të mëtejshëm në Evropë dhe Meksikë. Megjithëse lajmi për zgjerimin nuk është zyrtar, informacioni fillestar u bart nga South China Morning Post dhe media online Ecommerce News citoi burime të tjera anonime. Përveç kësaj, TikTok ka filluar të ftojë tregtarë në Gjermani, Francë, Itali dhe Spanjë për testim beta.
Lançimi pritet këtë verë.
Në një përpjekje për të rritur fitimet e saj, është një hap logjik për kompanitë e mediave sociale të krijojnë një platformë të tregtisë elektronike. Duke vepruar kështu, ata forcojnë pozicionin e tyre në ekosistemin dixhital dhe kontribuojnë në rritjen e tregtisë online. Popullariteti dhe trafiku i lartë po luan në duart e TikTok, siç kemi raportuar tashmë në disa artikuj.
Pavarësisht vonesave fillestare të shkaktuara nga rezultatet zhgënjyese në MB, TikTok Shop po provon fatin e tij diku tjetër. Me shtesat e reja, platforma tani do të funksionojë në 13 vende. Ajo synon të arrijë 50 miliardë dollarë në vlerën bruto të mallrave (GMV) këtë vit.