3 min. duke lexuar

Teknologjia e zërit që ndryshon marketingun e e-tregtisë: Brezi Z është pionier i rrugës

Marketingu i e-commerce po zhvillohet shpejt, dhe teknologjia e zërit po bëhet një mjet që ndryshon lojën për konsumatorët dhe dyqanet të dyja. Një studim i kohëve të fundit zbulon se një pjesë e konsiderueshme e blerësve globalë po përqafojnë këtë metodë novatore për blerjet online.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Teknologjia e zërit që ndryshon marketingun e e-tregtisë: Brezi Z është pionier i rrugës
Burimi: Depositphotos

“How the World Does Digital,” the 2024 PYMNTS Intelligence study, offers interesting analysis on the accept of voice-activated purchaseing among several generations. Sipas studimit, i cili anketoi mbi 67,000 konsumatorë nga 11 vende që përbëjnë mbi gjysmën e PKB-së botërore, 17.9% e popullsisë së përgjithshme përdor teknologjinë e të folurit për të paktën një herë blerjet javore të paktën një herë.

Por ndarja brez pas brezi paraqet një tablo më komplekse, me konsumatorët më të rinj që drejtojnë këtë transformim të marketingut të e-commerce. Me 30.4% të anëtarëve të saj çdo javë që angazhohen në blerjet me zë, Generation Z kryeson. Popullariteti i blerjes së aktivizuar me zë nga ky grup i teknologjisë po ripërcakton qasjet e marketingut të e-commerce.

Source: PYMNTS Intelligence

Jo shumë prapa në 27.6% normën javore të përdorimit të blerjeve me zë janë mijëvjeçarët. Vendasit dixhitalë e kanë përfshirë me zell këtë teknologji në oraret e tyre të vrullshme, duke ofruar një shans të madh për marketerët e e-commerce për të shfrytëzuar këtë treg në zgjerim.

Brezat e vjetër adoptojnë norma shumë më të ulëta. Vetëm 6.8% e baby boomers përdorin teknologjinë e të folurit çdo javë për të bërë pazar; Gjenerata X ka një normë përdorimi javore prej 14.9%. Ky hendek brez pas brezi thekson kërkesën e strategjive të personalizuara të marketingut të e-commerce për t’iu përshtatur disa grup-moshave.

Rritja e tregtisë së zërit po ndryshon të gjithë përvojën e blerjes, jo vetëm për lehtësinë. Përparimet në ndërgjegjësimin kontekstual dhe përpunimin e gjuhës natyrore kanë rritur aftësinë e zërit nga një “task master” bazë në një përvojë më intuitive, të ngjashme me njeriun.

Është e qartë ndërsa teknologjia e zërit zhvillohet se planet e marketingut të e-commerce duhet të ndryshojnë për t’iu përshtatur preferencave të konsumatorëve, veçanërisht atyre të brezave të rinj që drejtojnë këtë prirje. Shitësit dhe marketerët që përdorin në mënyrë efektive blerjet e aktivizuara me zë në planet e tyre dixhitale, ndoshta do të kenë një avantazh konkurrues në mjedisin e shitjes online në zhvillim të shpejtë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU