3 min. duke lexuar

Teknologjia e zërit që ndryshon marketingun e e-tregtisë: Brezi Z është pionier i rrugës

Marketingu i e-commerce po zhvillohet shpejt, dhe teknologjia e zërit po bëhet një mjet që ndryshon lojën për konsumatorët dhe dyqanet të dyja. Një studim i kohëve të fundit zbulon se një pjesë e konsiderueshme e blerësve globalë po përqafojnë këtë metodë novatore për blerjet online.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Teknologjia e zërit që ndryshon marketingun e e-tregtisë: Brezi Z është pionier i rrugës
Burimi: Depositphotos

“How the World Does Digital,” the 2024 PYMNTS Intelligence study, offers interesting analysis on the accept of voice-activated purchaseing among several generations. Sipas studimit, i cili anketoi mbi 67,000 konsumatorë nga 11 vende që përbëjnë mbi gjysmën e PKB-së botërore, 17.9% e popullsisë së përgjithshme përdor teknologjinë e të folurit për të paktën një herë blerjet javore të paktën një herë.

Por ndarja brez pas brezi paraqet një tablo më komplekse, me konsumatorët më të rinj që drejtojnë këtë transformim të marketingut të e-commerce. Me 30.4% të anëtarëve të saj çdo javë që angazhohen në blerjet me zë, Generation Z kryeson. Popullariteti i blerjes së aktivizuar me zë nga ky grup i teknologjisë po ripërcakton qasjet e marketingut të e-commerce.

Source: PYMNTS Intelligence

Jo shumë prapa në 27.6% normën javore të përdorimit të blerjeve me zë janë mijëvjeçarët. Vendasit dixhitalë e kanë përfshirë me zell këtë teknologji në oraret e tyre të vrullshme, duke ofruar një shans të madh për marketerët e e-commerce për të shfrytëzuar këtë treg në zgjerim.

Brezat e vjetër adoptojnë norma shumë më të ulëta. Vetëm 6.8% e baby boomers përdorin teknologjinë e të folurit çdo javë për të bërë pazar; Gjenerata X ka një normë përdorimi javore prej 14.9%. Ky hendek brez pas brezi thekson kërkesën e strategjive të personalizuara të marketingut të e-commerce për t’iu përshtatur disa grup-moshave.

Rritja e tregtisë së zërit po ndryshon të gjithë përvojën e blerjes, jo vetëm për lehtësinë. Përparimet në ndërgjegjësimin kontekstual dhe përpunimin e gjuhës natyrore kanë rritur aftësinë e zërit nga një “task master” bazë në një përvojë më intuitive, të ngjashme me njeriun.

Është e qartë ndërsa teknologjia e zërit zhvillohet se planet e marketingut të e-commerce duhet të ndryshojnë për t’iu përshtatur preferencave të konsumatorëve, veçanërisht atyre të brezave të rinj që drejtojnë këtë prirje. Shitësit dhe marketerët që përdorin në mënyrë efektive blerjet e aktivizuara me zë në planet e tyre dixhitale, ndoshta do të kenë një avantazh konkurrues në mjedisin e shitjes online në zhvillim të shpejtë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU