3 min. duke lexuar

Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës

Sipas informacioneve të raportuara nga Businessoffashion.com, gjigandi i modës Shein, i njohur për veshjet e tij ultra të përballueshme, ka arritur një moment historik të rëndësishëm në rrugën e tij për të dalë në publik. Autoriteti i Sjelljes Financiare në Mbretërinë e Bashkuar (FCA) ka dhënë dritën jeshile për ofertën publike fillestare të planifikuar (IPO) në Londër. Ky lajm vjen pasi kompania paraqiti në mënyrë konfidenciale dokumentet e nevojshme tek rregullatori britanik qershorin e kaluar. Megjithatë, udhëtimi i Shein në bursë nuk do të jetë pa sfida. Kompania, e cila shet fustane për 10 dollarë dhe xhinse për 12 dollarë në më shumë se 150 vende në mbarë botën, përballet me disa pengesa.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës
Burimi: Depositphotos

Kompania me seli në Singapor, e cila u zhvendos nga Nanjing në vitin 2022, tani përballet me sfidën shtesë të sigurimit të miratimit nga mbikëqyrësit financiarë të Pekinit. Pavarësisht zhvendosjes së korporatës, Shein mbetet e ngatërruar në kuadrin rregullator të listimit në det të hapur të Kinës, sepse rrjeti i saj i gjerë i prodhimit operon kryesisht përmes kontraktorëve kinezë.

Presionet ekonomike transatlantike

Aspiratat e kompanisë në tregun publik kanë hasur pengesa të reja nga përtej Atlantikut. Zbatimi i fundit i tarifave të konsiderueshme për importet kineze në Shtetet e Bashkuara dhe anulimi i afërt i përjashtimeve nga taksat për parcelat e vogla kanë hedhur hije mbi perspektivën financiare të Shein.

Më 2 maj, përfundimi i dispozitës “de minimis” të Amerikës – e cila aktualisht lejon hyrjen pa taksa për paketat me vlerë nën 800 dollarë – kërcënon të prishë strukturën e kostos së Shein në tregun e saj më fitimprurës.

Rivlerësimi

Analistët financiarë që ndjekin situatën tregojnë se kushtet e tregut mund të detyrojnë një rishikim të rëndësishëm në rënie të vlerësimit të pritshëm të Shein. Parashikimet aktuale sugjerojnë se kompania mund të hyjë në tregjet publike me vlerë rreth 50 miliardë dollarë – afërsisht 25% më pak se shifra prej 66 miliardë dollarësh e vendosur gjatë raundit të saj privat të mbledhjes së fondeve vitin e kaluar.

Shifra përfundimtare e kapitalizimit të tregut do të varet kryesisht nga sa efektivisht kompania lundron në ndryshimin e rregulloreve të importit në Shtetet e Bashkuara. Shuma e synuar e mbledhjes së fondeve mbetet e paspecifikuar.

Presionet mbi modelet e biznesit

Ndërmarrja, e themeluar nga sipërmarrësi Sky Xu, ka ndërtuar perandorinë e saj pa zotëruar objekte prodhuese. Në vend të kësaj, ajo koordinohet me afërsisht 5,800 partnerë të kontraktuar të prodhimit, shumica dërrmuese e vendosur në Kinë.

Modeli i veçantë operativ i Shein – dërgimi i parcelave individuale direkt te konsumatorët në mbarë botën përmes transportit ajror – përballet me sfida të veçanta sipas rregulloreve të reja tregtare. Kompania më parë braktisi përpjekjet për t’u listuar në Shtetet e Bashkuara, pas shqetësimeve të Kongresit në lidhje me kushtet e punës brenda rrjetit të saj kinez të furnizimit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit
3 min. duke lexuar

YouTube, TikTok dhe Instagram tani përbëjnë 60% të zbulimit të produktit

Ndërsa bizneset investojnë 90% të buxheteve të SEO në Google, klientët e tyre në fakt po kërkojnë diku tjetër. Një analizë e 1.5 miliardë kërkimeve nga agjencia Rise at Seven tregon se Google tani ka vetëm 34.5% të aktivitetit total të kërkimit. Pjesa tjetër? YouTube, TikTok dhe Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë
2 min. duke lexuar

Italia i bën thirrje BE-së të taksojë parcelat me vlerë të ulët dy vjet më parë

Ministri italian i Ekonomisë Giancarlo Giorgetti po i kërkon Bashkimit Evropian të sjellë një taksë për parcelat me vlerë të ulët nga viti 2028 në vitin 2026, raportoi Reuters. Sipas Giorgetti, BE-ja ka nevojë për rregulla “të forta dhe të shpejta” kundër produkteve të lira dhe të parregulluara nga jashtë BE-së.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi
5 min. duke lexuar

E Premtja e Zezë 2024: Çfarë zbulojnë numrat për tregtinë elektronike në Greqi

Black Friday vazhdon të shërbejë si një nga standardet më të rëndësishme për sektorët e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Në Greqi, ajo ka evoluar nga një risi në një ngjarje blerjeje të mirënjohur, duke formuar pritshmëritë e konsumatorëve dhe duke testuar gatishmërinë operacionale të dyqaneve online çdo nëntor. Të dhënat e vitit 2024 […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz