3 min. duke lexuar

Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës

Sipas informacioneve të raportuara nga Businessoffashion.com, gjigandi i modës Shein, i njohur për veshjet e tij ultra të përballueshme, ka arritur një moment historik të rëndësishëm në rrugën e tij për të dalë në publik. Autoriteti i Sjelljes Financiare në Mbretërinë e Bashkuar (FCA) ka dhënë dritën jeshile për ofertën publike fillestare të planifikuar (IPO) në Londër. Ky lajm vjen pasi kompania paraqiti në mënyrë konfidenciale dokumentet e nevojshme tek rregullatori britanik qershorin e kaluar. Megjithatë, udhëtimi i Shein në bursë nuk do të jetë pa sfida. Kompania, e cila shet fustane për 10 dollarë dhe xhinse për 12 dollarë në më shumë se 150 vende në mbarë botën, përballet me disa pengesa.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës
Burimi: Depositphotos

Kompania me seli në Singapor, e cila u zhvendos nga Nanjing në vitin 2022, tani përballet me sfidën shtesë të sigurimit të miratimit nga mbikëqyrësit financiarë të Pekinit. Pavarësisht zhvendosjes së korporatës, Shein mbetet e ngatërruar në kuadrin rregullator të listimit në det të hapur të Kinës, sepse rrjeti i saj i gjerë i prodhimit operon kryesisht përmes kontraktorëve kinezë.

Presionet ekonomike transatlantike

Aspiratat e kompanisë në tregun publik kanë hasur pengesa të reja nga përtej Atlantikut. Zbatimi i fundit i tarifave të konsiderueshme për importet kineze në Shtetet e Bashkuara dhe anulimi i afërt i përjashtimeve nga taksat për parcelat e vogla kanë hedhur hije mbi perspektivën financiare të Shein.

Më 2 maj, përfundimi i dispozitës “de minimis” të Amerikës – e cila aktualisht lejon hyrjen pa taksa për paketat me vlerë nën 800 dollarë – kërcënon të prishë strukturën e kostos së Shein në tregun e saj më fitimprurës.

Rivlerësimi

Analistët financiarë që ndjekin situatën tregojnë se kushtet e tregut mund të detyrojnë një rishikim të rëndësishëm në rënie të vlerësimit të pritshëm të Shein. Parashikimet aktuale sugjerojnë se kompania mund të hyjë në tregjet publike me vlerë rreth 50 miliardë dollarë – afërsisht 25% më pak se shifra prej 66 miliardë dollarësh e vendosur gjatë raundit të saj privat të mbledhjes së fondeve vitin e kaluar.

Shifra përfundimtare e kapitalizimit të tregut do të varet kryesisht nga sa efektivisht kompania lundron në ndryshimin e rregulloreve të importit në Shtetet e Bashkuara. Shuma e synuar e mbledhjes së fondeve mbetet e paspecifikuar.

Presionet mbi modelet e biznesit

Ndërmarrja, e themeluar nga sipërmarrësi Sky Xu, ka ndërtuar perandorinë e saj pa zotëruar objekte prodhuese. Në vend të kësaj, ajo koordinohet me afërsisht 5,800 partnerë të kontraktuar të prodhimit, shumica dërrmuese e vendosur në Kinë.

Modeli i veçantë operativ i Shein – dërgimi i parcelave individuale direkt te konsumatorët në mbarë botën përmes transportit ajror – përballet me sfida të veçanta sipas rregulloreve të reja tregtare. Kompania më parë braktisi përpjekjet për t’u listuar në Shtetet e Bashkuara, pas shqetësimeve të Kongresit në lidhje me kushtet e punës brenda rrjetit të saj kinez të furnizimit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+