3 min. duke lexuar

Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës

Sipas informacioneve të raportuara nga Businessoffashion.com, gjigandi i modës Shein, i njohur për veshjet e tij ultra të përballueshme, ka arritur një moment historik të rëndësishëm në rrugën e tij për të dalë në publik. Autoriteti i Sjelljes Financiare në Mbretërinë e Bashkuar (FCA) ka dhënë dritën jeshile për ofertën publike fillestare të planifikuar (IPO) në Londër. Ky lajm vjen pasi kompania paraqiti në mënyrë konfidenciale dokumentet e nevojshme tek rregullatori britanik qershorin e kaluar. Megjithatë, udhëtimi i Shein në bursë nuk do të jetë pa sfida. Kompania, e cila shet fustane për 10 dollarë dhe xhinse për 12 dollarë në më shumë se 150 vende në mbarë botën, përballet me disa pengesa.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Shein siguron miratimin në Mbretërinë e Bashkuar për IPO-në e Londrës
Burimi: Depositphotos

Kompania me seli në Singapor, e cila u zhvendos nga Nanjing në vitin 2022, tani përballet me sfidën shtesë të sigurimit të miratimit nga mbikëqyrësit financiarë të Pekinit. Pavarësisht zhvendosjes së korporatës, Shein mbetet e ngatërruar në kuadrin rregullator të listimit në det të hapur të Kinës, sepse rrjeti i saj i gjerë i prodhimit operon kryesisht përmes kontraktorëve kinezë.

Presionet ekonomike transatlantike

Aspiratat e kompanisë në tregun publik kanë hasur pengesa të reja nga përtej Atlantikut. Zbatimi i fundit i tarifave të konsiderueshme për importet kineze në Shtetet e Bashkuara dhe anulimi i afërt i përjashtimeve nga taksat për parcelat e vogla kanë hedhur hije mbi perspektivën financiare të Shein.

Më 2 maj, përfundimi i dispozitës “de minimis” të Amerikës – e cila aktualisht lejon hyrjen pa taksa për paketat me vlerë nën 800 dollarë – kërcënon të prishë strukturën e kostos së Shein në tregun e saj më fitimprurës.

Rivlerësimi

Analistët financiarë që ndjekin situatën tregojnë se kushtet e tregut mund të detyrojnë një rishikim të rëndësishëm në rënie të vlerësimit të pritshëm të Shein. Parashikimet aktuale sugjerojnë se kompania mund të hyjë në tregjet publike me vlerë rreth 50 miliardë dollarë – afërsisht 25% më pak se shifra prej 66 miliardë dollarësh e vendosur gjatë raundit të saj privat të mbledhjes së fondeve vitin e kaluar.

Shifra përfundimtare e kapitalizimit të tregut do të varet kryesisht nga sa efektivisht kompania lundron në ndryshimin e rregulloreve të importit në Shtetet e Bashkuara. Shuma e synuar e mbledhjes së fondeve mbetet e paspecifikuar.

Presionet mbi modelet e biznesit

Ndërmarrja, e themeluar nga sipërmarrësi Sky Xu, ka ndërtuar perandorinë e saj pa zotëruar objekte prodhuese. Në vend të kësaj, ajo koordinohet me afërsisht 5,800 partnerë të kontraktuar të prodhimit, shumica dërrmuese e vendosur në Kinë.

Modeli i veçantë operativ i Shein – dërgimi i parcelave individuale direkt te konsumatorët në mbarë botën përmes transportit ajror – përballet me sfida të veçanta sipas rregulloreve të reja tregtare. Kompania më parë braktisi përpjekjet për t’u listuar në Shtetet e Bashkuara, pas shqetësimeve të Kongresit në lidhje me kushtet e punës brenda rrjetit të saj kinez të furnizimit.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU