4 min. duke lexuar

Amazon ndërtoi njësinë e saj të krimit – ja rezultatet

Ish-agjentët e FBI-së, prokurorët federalë dhe oficerët e inteligjencës tani punojnë në Amazon. Misioni i tyre? Gjuani kriminelët që shesin produkte të rreme. Dhe ata po fitojnë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Amazon ndërtoi njësinë e saj të krimit – ja rezultatet
Burimi: Canva Pro License

Dënime me burg për 65 kriminelë. 180 milionë dollarë gjoba të urdhëruara nga gjykata. Mbi 15 milionë produkte të rreme të shkatërruara. Këto nuk janë statistika të FBI-së – ato janë rezultatet e armës sekrete të Amazon kundër falsifikatorëve.

Krimi që nuk e dinit kurrë se ekzistonte

Ja çfarë shumica e njerëzve nuk e kuptojnë: falsifikimi është ndërmarrja e dytë më e madhe kriminale në botë, që financon drejtpërdrejt kartelet e drogës dhe operacionet e trafikimit të qenieve njerëzore. Kur blini një byzylyk Pandora të rremë, nuk po shqyheni thjesht – ju po financoni krimin e organizuar.

Përgjigja e Amazon ishte e paprecedentë: ata krijuan forcën e tyre policore.

Nga sallat e gjyqit te karrocat e blerjeve

Pesë vjet më parë, Amazon lançoi Njësinë e Krimeve të Falsifikuara (CCU) – një ekip ish-oficerësh të zbatimit të ligjit, detyra e të cilëve është gjuetia e kriminelëve që guxojnë të shesin produkte të rreme në platformë.

Shifrat janë marramendëse:

  • Mbi 200 padi civile të nisura
  • Operacionet u zgjeruan nga 2 në 12 vende
  • Partneritete me 50+ agjenci qeveritare, duke përfshirë FBI-në dhe EUROPOL-in

Heqja e Pandorës

Suksesi më i madh i CCU? Një hetim tre-vjeçar që filloi me lista të rreme bizhuterish dhe përfundoi me dënime me burg në Kinë.

Kur falsifikatorët vërshuan nëntë vende evropiane me produkte të rreme Pandora, Amazon nuk hoqi vetëm listat. Ata punuan me Pandorën dhe autoritetet kineze për të gjurmuar të gjithë rrjetin kriminal. Shkelësi kryesor mori mbi tre vjet burg.

“Kjo tregon se sa ndikuese mund të jenë përpjekjet e përbashkëta në ndalimin e operacioneve të falsifikimit,” tha shefi ligjor i Pandora, Peter Ring.

AI kundër rrjeteve kriminale

Por beteja e vërtetë ndodh para se të shihni ndonjëherë një produkt. AI e Amazon tani bllokon mbi 99% të listave të rreme përpara se të dalin drejtpërdrejt, duke skanuar për fjalë kyçe, logo dhe modele të dyshimta që sinjalizojnë falsifikime.

Një rast përfshinte gjurmimin e produkteve të rreme të ndarjes së udhëtimeve nga një kriminel amerikan deri te prodhuesit kinezë. Rezultati? Bastisje të koordinuara ndërkombëtare, 2,100 sende të rreme të sekuestruara dhe një vendim prej 1.1 milionë dollarësh.

Markat që luftojnë

CCU i mbron të gjithë nga gjigantët luksoz si BMW dhe Prada deri te bizneset e vogla familjare si lojërat me letra Dutch Blitz. Sepse kur kriminelët synojnë ndonjë markë, ata synojnë të gjithë ekosistemin e besimit që bën të mundur blerjet në internet.

Çfarë na tregon suksesi i Amazon

Operacioni kundër falsifikimit prej 180 milionë dollarësh i Amazon dëshmon një gjë: trajtimi i mashtrimit si një kosto të të bërit biznes nuk është më i zbatueshëm.

Mësimet kryesore për tregtinë elektronike:

  • Parandalimi mposht reagimin – Amazon bllokon 99% të falsifikimeve përpara se të dalin në lojë, në vend që të pastrohet pasi të bëhet dëmtimi
  • Bashkëpunimi ndërkufitar funksionon – Partneritetet e tyre me 50+ agjenci tregojnë se falsifikimi kërkon zgjidhje globale
  • Teknologjia shkallëzohet; proceset manuale nuk e bëjnë – zbulimi i AI është mënyra e vetme për të trajtuar vëllimin

Për lojtarët më të vegjël: Ju nuk mund të ndërtoni njësinë e krimit të Amazon, por mund të adoptoni mentalitetin e tyre: trajtoni mbrojtjen e markës si një avantazh konkurrues, jo vetëm një kërkesë pajtueshmërie.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU