3 min. duke lexuar

Si startup-i lituanez arriti 12.5 miliardë dollarë pa dalë në publik

Të gjithë e njohin Vinted për blerjen dhe shitjen e rrobave, por pak e kuptojnë se si ky startup lituanez u bë një gjigant prej 12.5 miliardë dollarësh. Ndërsa qëndrojnë privatë, ata kanë ndërtuar një nga historitë më të mëdha të suksesit të tregtisë elektronike në Evropë dhe udhëtimi i tyre i rritjes mund t'ju befasojë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si startup-i lituanez arriti 12.5 miliardë dollarë pa dalë në publik
Burimi: Depositphotos: Photo by JarTee (edited in Canva Pro)

Duke filluar nga e vogla në Vilnius

Në vitin 2008, Milda Mitkute dhe Justas Janauskas kishin një ide të thjeshtë: të krijonin një vend ku njerëzit mund të shesin rroba që nuk i donin më. Ata e quajtën atë “Miju Project” dhe e lançuan atë nga Vilnius, Lituani.

Shpejt përpara deri më sot, dhe ai startup i vogël tani operon në mbi 20 vende evropiane, plus SHBA dhe Kanada. Numrat tregojnë një histori të jashtëzakonshme. Deri në vitin 2019, ata kishin arritur 1.6 miliardë dollarë në shitje totale.

Pastaj erdhi viti 2020. Pandemia ndryshoi gjithçka për blerjet online dhe Vinted ishte gati. Shitjet e tyre pothuajse u dyfishuan në 3 miliardë dollarë në vetëm një vit. Rreth kësaj kohe, ata gjithashtu blenë konkurrentë lokalë si “Kleiderkreisel” i Gjermanisë dhe unifikuan gjithçka nën markën Vinted.

Duke shkuar përtej rrobave

Deri në vitin 2024, Vinted arriti atë moment historik masiv prej 12.5 miliardë dollarësh. Por ja çfarë është interesante – ato nuk kanë të bëjnë më vetëm me rroba të përdorura.

Kompania gjithashtu lançoi:

  • Vinted Go, shërbimi i tyre i transportit me pika marrjeje dhe dollapë. Filloi në Francë dhe Belgjikë dhe më pas u zgjerua në Spanjë dhe Portugali. Lëvizja e zgjuar – kontrolli i transportit do të thotë shërbim më i mirë dhe kosto më të ulëta.
  • Vinted Pay në Lituani. Është sistemi i tyre i pagesave që i mban transaksionet të sigurta dhe, më e rëndësishmja, gjithçka brenda platformës së tyre.
  • Vinted Ventures tani po investon në kompani të tjera që po adresojnë sfida të ngjashme të tregut.

Vinted GMV growth chart showing 60% CAGR from $1.6B in 2019 to projected $16.7B in 2026, with new market expansions marked

Kthesa e blerjeve sociale

Çfarë e bën Vinted të ndryshëm? Nuk është thjesht një treg – në fakt është social. Përdoruesit ndjekin njëri-tjetrin bazuar në stil, bisedojnë për artikujt dhe ndërtojnë lidhje reale. Ky aspekt i komunitetit i bën njerëzit të kthehen, gjë që është ari për çdo platformë.

Çfarë do të ndodhë më pas

Kompania po synon 16.7 miliardë dollarë deri në vitin 2026. Kjo është një kërcim prej 39% nga vendi ku ishin në 2019. Jo keq për një platformë 15-vjeçare që kalëron në valën e lulëzuar të ritregtimit.

Vinted dëshmon se ndonjëherë idetë më të mira të biznesit janë ato të thjeshtat. Merrni diçka që njerëzit tashmë bëjnë – shisni rroba të padëshiruara – bëjeni atë më të lehtë dhe më sociale, pastaj zgjerohuni me zgjuarsi. Rezultati? Kompania, e vlerësuar në një miliard dollarë, vazhdon të rritet me shpejtësi brenda tregut në rritje të dorës së dytë.

Të dhënat me burim nga ECDB

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU