3 min. duke lexuar

Si startup-i lituanez arriti 12.5 miliardë dollarë pa dalë në publik

Të gjithë e njohin Vinted për blerjen dhe shitjen e rrobave, por pak e kuptojnë se si ky startup lituanez u bë një gjigant prej 12.5 miliardë dollarësh. Ndërsa qëndrojnë privatë, ata kanë ndërtuar një nga historitë më të mëdha të suksesit të tregtisë elektronike në Evropë dhe udhëtimi i tyre i rritjes mund t'ju befasojë.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Si startup-i lituanez arriti 12.5 miliardë dollarë pa dalë në publik
Burimi: Depositphotos: Photo by JarTee (edited in Canva Pro)

Duke filluar nga e vogla në Vilnius

Në vitin 2008, Milda Mitkute dhe Justas Janauskas kishin një ide të thjeshtë: të krijonin një vend ku njerëzit mund të shesin rroba që nuk i donin më. Ata e quajtën atë “Miju Project” dhe e lançuan atë nga Vilnius, Lituani.

Shpejt përpara deri më sot, dhe ai startup i vogël tani operon në mbi 20 vende evropiane, plus SHBA dhe Kanada. Numrat tregojnë një histori të jashtëzakonshme. Deri në vitin 2019, ata kishin arritur 1.6 miliardë dollarë në shitje totale.

Pastaj erdhi viti 2020. Pandemia ndryshoi gjithçka për blerjet online dhe Vinted ishte gati. Shitjet e tyre pothuajse u dyfishuan në 3 miliardë dollarë në vetëm një vit. Rreth kësaj kohe, ata gjithashtu blenë konkurrentë lokalë si “Kleiderkreisel” i Gjermanisë dhe unifikuan gjithçka nën markën Vinted.

Duke shkuar përtej rrobave

Deri në vitin 2024, Vinted arriti atë moment historik masiv prej 12.5 miliardë dollarësh. Por ja çfarë është interesante – ato nuk kanë të bëjnë më vetëm me rroba të përdorura.

Kompania gjithashtu lançoi:

  • Vinted Go, shërbimi i tyre i transportit me pika marrjeje dhe dollapë. Filloi në Francë dhe Belgjikë dhe më pas u zgjerua në Spanjë dhe Portugali. Lëvizja e zgjuar – kontrolli i transportit do të thotë shërbim më i mirë dhe kosto më të ulëta.
  • Vinted Pay në Lituani. Është sistemi i tyre i pagesave që i mban transaksionet të sigurta dhe, më e rëndësishmja, gjithçka brenda platformës së tyre.
  • Vinted Ventures tani po investon në kompani të tjera që po adresojnë sfida të ngjashme të tregut.

Vinted GMV growth chart showing 60% CAGR from $1.6B in 2019 to projected $16.7B in 2026, with new market expansions marked

Kthesa e blerjeve sociale

Çfarë e bën Vinted të ndryshëm? Nuk është thjesht një treg – në fakt është social. Përdoruesit ndjekin njëri-tjetrin bazuar në stil, bisedojnë për artikujt dhe ndërtojnë lidhje reale. Ky aspekt i komunitetit i bën njerëzit të kthehen, gjë që është ari për çdo platformë.

Çfarë do të ndodhë më pas

Kompania po synon 16.7 miliardë dollarë deri në vitin 2026. Kjo është një kërcim prej 39% nga vendi ku ishin në 2019. Jo keq për një platformë 15-vjeçare që kalëron në valën e lulëzuar të ritregtimit.

Vinted dëshmon se ndonjëherë idetë më të mira të biznesit janë ato të thjeshtat. Merrni diçka që njerëzit tashmë bëjnë – shisni rroba të padëshiruara – bëjeni atë më të lehtë dhe më sociale, pastaj zgjerohuni me zgjuarsi. Rezultati? Kompania, e vlerësuar në një miliard dollarë, vazhdon të rritet me shpejtësi brenda tregut në rritje të dorës së dytë.

Të dhënat me burim nga ECDB

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU