3 min. duke lexuar

Rregullat e GPSR të BE detyrojnë firmat e MB të shkurtojnë tregtinë e Irlandës së Veriut

Rregullorja e Përgjithshme e Sigurisë së Produkteve (GPSR) e Bashkimit Evropian, e cila hyri në fuqi më 13 dhjetor 2024, ka paraqitur probleme të mëdha për kompanitë e Mbretërisë së Bashkuar që shesin në Irlandën e Veriut. Sipas Marrëveshjes Kornizë Windsor, këto rregulla prekin të gjitha produktet e reja që hyjnë në tregun e BE-së.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rregullat e GPSR të BE detyrojnë firmat e MB të shkurtojnë tregtinë e Irlandës së Veriut
Burimi: Depositphotos

Firmat e MB ndeshen me kostot në rritje dhe pengesat tregtare sipas rregullave të GPSR

Efekti më i dukshëm është në lidhjet tregtare midis Mbretërisë së Bashkuar dhe Irlandës së Veriut. Kompanitë britanike tani caktojnë një “person përgjegjës” me bazë në BE ose Irlandën e Veriut, gjë që komplikon dhe rrit kostot e operimit. Kjo nevojë befason shumë kompani të vogla, duke përfshirë ato që shesin vetëm në tregun e Mbretërisë së Bashkuar.

Të dhënat e industrisë tregojnë, pavarësisht nga vlerësimi optimist i qeverisë së MB, “shumica e bizneseve të MB që shesin mallra në NI ka gjasa të kenë rregullime të mjaftueshme në vend.”

Kostot rregullatore kanë bërë që edhe kompanitë e mesme fitimprurëse me shitje vjetore deri në 20 milion £ të largohen tashmë nga tregu i BE.

Kriteret e reja GPSR me shumë gjasa do të çojnë në kufizime të ngjashme tregtare për Irlandën e Veriut.

Komuniteti i biznesit ka shprehur shqetësime të mëdha nëpërmjet mediave kryesore dhe sociale. Shumë biznese kanë pohuar se nuk kanë marrë njoftim të mjaftueshëm për këto zhvillime. Situata është veçanërisht sfiduese për bizneset e vogla dhe mikro, kryesisht të përqëndruara në shitjet vendase të Mbretërisë së Bashkuar.

Sfida tregtare pas Brexit

Ndikimi i menjëhershëm i këtyre rregullave duket të jetë një rënie e mundshme e tregtisë me Irlandën e Veriut pasi shumë kompani më të vogla të Mbretërisë së Bashkuar mund të vendosin të ndalojnë së kandiduari në këtë rajon në vend që të ndjekin kriteret e reja.

Ky zhvillim mund të krijojë një ndarje në tregun e brendshëm të Mbretërisë së Bashkuar, duke kufizuar disponueshmërinë e mallrave për konsumatorët irlandezë të veriut.

Zgjidhjet kanë filluar të shfaqen për bizneset që përpiqen të vazhdojnë të operojnë në Irlandën e Veriut. Ndërsa dobia aktuale e zgjidhjeve të tilla është ende e panjohur, Webinterpret kohët e fundit zbuloi një mjet përputhjeje për të ndihmuar kompanitë të negociojnë detyrimet e reja GPSR.

Ky skenar nxjerr në pah sfidat e vazhdueshme të marrëveshjeve tregtare pas Brexit dhe pasojat e tyre mbi kohezionin e tregut të brendshëm të Mbretërisë së Bashkuar duke konsideruar situatën unike të Irlandës së Veriut në kuadrin e Marrëveshjes Kornizë windsor.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t’i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një […]

Lexoni artikullin
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette – Acuity Pricing Report të botuar së fundmi “Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025”, hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja
4 min. duke lexuar

Përqendrohuni në rezultatin e mundësive: AI do t’ju tregojë se çfarë të përmirësoni në reklamat tuaja

Meta po zgjeron Opportunity Score – një metrikë që zbulon menjëherë në Ads Manager se si mund të përmirësoni fushatat dhe të ulni kostot. Kjo metrikë e re e bazuar në AI po arrin më shumë reklamues pas testimit. Ai ofron një rezultat të qartë të fushatës dhe sugjerime specifike për përmirësim.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+