3 min. duke lexuar

Rishikimi i Direktivave Evropiane: Ndryshimet e paketimit në duart e Parlamentit Evropian

Javën e kaluar, Parlamenti Evropian votoi në favor të rishikimit të Direktivës së Mbetjeve të Paketimit dhe Paketimit. E-commerce po përgatitet për t'u përgjigjur dhe për të kërkuar mënyra për të trajtuar ekonominë e paketimit. Sipas rishikimit, të gjitha paketimet do të duhet të ripërdoren ose të riciklohen deri në vitin 2030.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Rishikimi i Direktivave Evropiane: Ndryshimet e paketimit në duart e Parlamentit Evropian
Burimi: Depositphotos

Paketimi është një burim në rritje mbeturinash. Shumica e mallrave kërkojnë paketim në disa faza të ciklit të jetës së produktit. Në vitin 2009, BE gjeneroi 66 milion ton paketim. 12 vjet më vonë, në vitin 2021, shifra do të jetë rritur në 84 milionë ton. Çdo evropian do të gjenerojë 188.7 kg mbetje paketimi në vitin 2021. Pa veprime të mëtejshme, kjo shifër pritet të rritet në 209 kg deri në vitin 2030.

Deputetët e PE duan të ndalojnë shitjen e qeseve plastike shumë të lehta (më pak se 15 mikrona). Një përjashtim do të bëhej për produktet që i kërkojnë ato për arsye higjienike ose kur përdoren si paketim kryesor për ushqimin me shumicë.

Paketimi i kthyer ka kritikët e vet

Deri në vitin 2030, 10% e të gjitha dërgesave duhet të dërgohen në një sistem të mbyllur. Kjo do të thotë se paketimi do të duhet të ripërdoret. Konsumatorëve do t’u duhet gjithashtu të kthejnë paketimin në qoftë se i mbajnë të gjitha prodhimet në porosi.

Rishikimi është kritikuar nga disa parti, pasi BE nuk ka vendosur ende standarde uniforme logjistike në të gjithë Evropën.

Midis kritikëve është shoqata gjermane e tregtisë elektronike Bundesverband E-commerce und Versandhandel (Bevh), e cila tha në një deklaratë: “Në mungesë të zgjidhjeve uniforme për paketimin e ripërdorshëm në Bashkimin Evropian, ne e konsiderojmë kthimin e paketimit të ripërdorshëm si problematik, veçanërisht në tregtinë elektronike ndërkufitare.

Nëse paketimi i ripërdorshëm nuk garantohet të pranohet nga të gjithë ofruesit e shërbimeve brenda BE-së, ne besojmë se është e papranueshme që paketimi bosh të dërgohet në të gjithë Evropën në baza të përhershme në tregtinë ndërkufitare. Kthimet do të ndodhin gjithashtu nëse klienti mban mallin,” thotë Christoph Wenk-Fischer, CEO i Bevh.

Source: Depositphotos

Zgjidhja e këtij problemi mund të jetë përfshirja e ofruesve të shërbimeve logjistike ose kompanive postare. Në këtë rast, konsumatorët mund t’ia kthenin paketimin e ripërdorshëm personit të dërgesës në derë. Megjithatë, sipas Bevh, aktualisht nuk ka procese logjistike të standardizuara që do ta bënin këtë proces kthimi sa më të lehtë të jetë e mundur.

Ndryshimet në horizont

Nuk është ende e qartë se si dhe kur do të bëhet shqyrtimi. Parlamenti Evropian ka votuar në favor të ndryshimeve, por ende nuk ka negociuar me Këshillin Evropian. Këshilli Evropian nuk ka miratuar ende qëndrimin e Parlamentit mbi rishikimin.

Si shitësit online, ashtu edhe kompanitë logjistike kanë mbajtur shënim ndryshimet e njoftuara më parë këtë vit dhe kanë zbatuar disa nga ndryshimet. Për shembull, Amazon ka filluar të përdorë paketime të riciklueshme në Evropë dhe ka eliminuar paketimin e dyfishtë, dhe Packeta ka zhvilluar paketimin e vet të ripërdorshëm.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge