
Raportim dhe buxhetim i zgjeruar ndërkufitar
Një nga karakteristikat më të shquara të përditësimit është futja e mjeteve gjithëpërfshirëse të raportimit dhe buxhetimit ndër-kanal. Këto mjete do t’u lejojnë bizneseve të fitojnë një pamje gjithëpërfshirëse të përpjekjeve të tyre reklamuese në të gjithë platformat.
Integrimi i të dhënave të reklamave të palëve të treta
Përdoruesit e GA4 tani mund të importojnë të dhënat e reklamave nga Pinterest, Reddit dhe Snap direkt në analitikën e tyre. Kjo do të thotë se të dhënat e fushatës jo-Google janë përfshirë në raportet e performancës ndër-kanale, duke ofruar një tablo më të plotë të efektivitetit të reklamave me metrike të tilla si kostoja e reklamave, klikimet e reklamave apo përshtypjet e reklamave.
Buxhetimi ndër-kanal
Aktualisht në beta, kjo veçori përfshin një raport parashikimi për të ndjekur ritmin e medias dhe performancën e parashikuar kundrejt një objektivi, të tilla si të ardhurat. Ky mjet do të jetë i paçmuar për bizneset që kërkojnë të optimizojnë shpenzimet e tyre të reklamave nëpër kanale të shumta.
Menaxheri i fushatës 360 Integrimi
Pikëpamjet e agreguara nga llogaritë e lidhura të Menaxherit të Fushatës 360 janë tani në dispozicion në hapësirën e punës GA4 Ad, duke dhënë një vështrim më të thellë mbi performancën e fushatës në të gjithë enterierin.

Source: ga4.com
Njohuritë e IA
Google do të shfrytëzojë aftësitë e saj të avancuara të IA për të ofruar më shumë njohuri të veprimueshme brenda GA4. Modeli është projektuar për të analizuar sasi masive të dhënash dhe për të dhënë shpjegime të qarta dhe të thjeshta të prirjeve dhe anomalive kryesore.
Për shembull, nëse ka një rritje të metrikës blerëse, AI do të lidhë pikat dhe do të japë një shpjegim të qartë të faktorëve që kontribuojnë në prirje. Qëllimi i kësaj veçorie është thjeshtimi i analizës së të dhënave, duke e bërë atë më të arritshme dhe më të veprimueshme për të gjithë përdoruesit.
Gjurmimi i vetëdijshëm për privatësinë
Ndërsa peisazhi dixhital shkon drejt privatësisë më të madhe, GA4 po përshtatet gjithashtu, duke parë se si bizneset mund të vazhdojnë të masin në mënyrë efektive performancën e tyre pa u mbështetur në cookies të palëve të treta.
Këtë vit, GA4 do të mbështesë API Chrome Privacy Sandbox për të ndihmuar bizneset të arrijnë audiencën e tyre dhe të masin efektivitetin në një mjedis pa cookie. Kjo është kritike ndërsa industria shkon drejt praktikave të fokusuara në privatësi.