3 min. duke lexuar

Një ndryshim në sjelljen e konsumatorit është i dukshëm në Mbretërinë e Bashkuar kthen peisazhin

Ndërsa pushimet afrohen, të dhënat e reja tregojnë ndryshimin e prirjeve në kthimet e MB në shitjet me pakicë. Sipas një analize të përbashkët nga DHL e-commerce dhe ZigZag, volumet e kthimit u rritën me një 3% të lehtë midis shtatorit dhe tetorit 2024 dhe 2023, por kthimet e paguara u rritën me një 6% më të dukshëm.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Një ndryshim në sjelljen e konsumatorit është i dukshëm në Mbretërinë e Bashkuar kthen peisazhin
Burimi: Depositphotos

Ekuacioni i vlerës

Ana financiare tregon një prirje të rëndësishme: vlerat mesatare të kthimit këtë vjeshtë arritën në £106, një rritje prej 7% nga viti i mëparshëm. Kjo tregon një prirje për kthimin e blerjeve më të shtrenjta.

Ndryshimi i pritshmërive të klientëve

Duke pasur parasysh se më shumë se një e treta e konsumatorëve besojnë se kontrolli mbi metodat e dorëzimit dhe kthimit është thelbësor, fleksibiliteti në opsionet e kthimit është bërë kritik, sipas Raportit Global Online Shopper Trends të DHL.

Kjo nevojë për lehtësi vërtetohet nga rritja e mprehtë prej 79% e përdorimit të dollapëve të parcelave gjatë 12 muajve të mëparshëm.

Stuart Hill, CEO i DHL e-commerce UK, vëren se “kthimet janë bërë integrale në blerjet online.” “Ndërsa sfiduese për shitësit, veçanërisht gjatë sezonit të pikut, politikat e qarta dhe logjistika e rregulluar mund të përfitojnë të dyja palët.”

Ai thekson se si zgjedhjet si vendet fleksibël të zbritjes dhe dollapët e parcelave me çmim të arsyeshëm mund të përmirësojnë kënaqësinë e klientit.

Një rritje në kthimet e paguara

Pagesa e pjesshme e konsumatorit përbënte 46% të kthimeve në vjeshtën e vitit 2024, një rritje e lehtë. Megjithëse një e treta e konsumatorëve ankohen për kostot e kthimit, pothuajse 25% bien dakord të paguajnë për kthimin e mallrave të dëshiruara.

return policy

Source: Depositphotos

Kthimet seriale: Një problem i vazhdueshëm

Sipas të dhënave, kthyesit serialë përbëjnë 24% të volumeve të kthimit, por përfaqësojnë vetëm 11% të cohorteve të kthimit. Është interesante të theksohet se 83% e këtyre klientëve të rregullt janë të përgatitur të paguajnë për kthimet.

Matthew Jacques, drejtor i partneriteteve globale në ZigZag, e sheh këtë si një mundësi:

“Gatishmëria e konsumatorëve për të paguar po rritet pavarësisht nga volumet rekord të kthimit. Kthimet e paguara tashmë janë zbatuar me sukses nga shumë shitës të mëdhenj.”

Ai paralajmëron, megjithatë, se ngarkimi për kthime bën të nevojshme shërbimin ndaj klientit të klasit të parë, duke përfshirë veçoritë e ndjekjes, komunikimin proaktiv, opsionet e thjeshta dhe rimbursimet e shpejta.

Me afrimin e sezonit të pikut, Mbretëria e Bashkuar kthen sfidat e shitësve për të balancuar efikasitetin operacional me opsionet fleksibël, ndërsa plotëson kërkesat e klientëve për blerje të përsosura të pushimeve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit
4 min. duke lexuar

Hetimi i BE zbulon: 52% e shitësve të dorës së dytë shkelin të drejtat e konsumatorit

Komisioni Evropian ka publikuar kohët e fundit lidhur me rezultatet nga monitorimi i gjerë i shitësve online të mallrave të dorës së dytë . Sipas raportit zyrtar nga KE dhe autoritetet kombëtare të mbrojtjes së konsumatorit nga 27 vende (25 vende anëtare të BE plus Islanda dhe Norvegjia), deri në 52% e e-dyqaneve të mbikqyrura […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+