2 min. duke lexuar

Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore

Google Ads po bën një ndryshim të madh në sistemin e saj të pagesave duke shtuar një opsion më të thjeshtë "Kaloni në faturimin mujor". Ky opsion me një klikim është për reklamuesit që duhet të ndryshojnë zgjedhjet e tyre të faturimit, sepse Google kohët e fundit u tha reklamuesve me buxhete të mëdha se duhet të ndalojnë përdorimin e kartave të kreditit ose debitit për të paguar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore
Burimi: Depositphotos

Veçoria e re është pjesë e një ndryshimi më të madh që Google po bën në mënyrën se si funksionojnë pagesat. Reklamuesve që janë prekur iu desh të kalonin në zgjedhje të bazuara në bankë deri më 31 korrik 2024, ose të rrezikonin që llogaritë e tyre të mbylleshin. Kartat e kreditit dhe debitit nuk do të pranohen më për disa llogari të Google, gjë që ka të ngjarë të jetë ajo që shkaktoi këtë ndryshim.

Google do të vazhdojë të dërgojë paralajmërime deri në vitin 2024, duke theksuar se sa e rëndësishme është të veprosh shpejt.

Disa gjëra të rëndësishme rreth veçorisë së re janë:

  • Një pamje e qartë e afateve në faqen e llogarisë
  • Një proces i thjeshtuar transferimi që fillon me email-et
  • Një zhvillim i synuar për tregtarët që do të preken

Google flet për përfitimet, si të kesh më shumë liri dhe kontroll. Por disa njerëz në biznes janë të shqetësuar se reklamuesit mund të kenë probleme me rrjedhjen e tyre të parave të gatshme.

Ky funksion me një klikim duket të jetë përpjekja e Google për ta bërë ndërrimin më të lehtë për llogaritë që do të preken. Reklamuesit duhet të mbajnë një sy për alarmet dhe të lëvizin shpejt për t’u siguruar që fushatat e tyre të mos ndërpriten.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
4 min. duke lexuar

WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram

WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese
3 min. duke lexuar

Reddit lançon rezultatin e cilësisë për fushatat reklamuese

Reddit sapo nxori diçka që çdo reklamues do të njohë – një sistem rezultatesh cilësore për reklamat, ashtu si ai i Google. Rezultati i ri i optimizimit vlerëson konfigurimin e llogarisë tuaj dhe ju tregon saktësisht se ku të përmirësoheni, duke e bërë reklamimin e Reddit më pak një lojë hamendësimesh.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge