2 min. duke lexuar

Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore

Google Ads po bën një ndryshim të madh në sistemin e saj të pagesave duke shtuar një opsion më të thjeshtë "Kaloni në faturimin mujor". Ky opsion me një klikim është për reklamuesit që duhet të ndryshojnë zgjedhjet e tyre të faturimit, sepse Google kohët e fundit u tha reklamuesve me buxhete të mëdha se duhet të ndalojnë përdorimin e kartave të kreditit ose debitit për të paguar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore
Burimi: Depositphotos

Veçoria e re është pjesë e një ndryshimi më të madh që Google po bën në mënyrën se si funksionojnë pagesat. Reklamuesve që janë prekur iu desh të kalonin në zgjedhje të bazuara në bankë deri më 31 korrik 2024, ose të rrezikonin që llogaritë e tyre të mbylleshin. Kartat e kreditit dhe debitit nuk do të pranohen më për disa llogari të Google, gjë që ka të ngjarë të jetë ajo që shkaktoi këtë ndryshim.

Google do të vazhdojë të dërgojë paralajmërime deri në vitin 2024, duke theksuar se sa e rëndësishme është të veprosh shpejt.

Disa gjëra të rëndësishme rreth veçorisë së re janë:

  • Një pamje e qartë e afateve në faqen e llogarisë
  • Një proces i thjeshtuar transferimi që fillon me email-et
  • Një zhvillim i synuar për tregtarët që do të preken

Google flet për përfitimet, si të kesh më shumë liri dhe kontroll. Por disa njerëz në biznes janë të shqetësuar se reklamuesit mund të kenë probleme me rrjedhjen e tyre të parave të gatshme.

Ky funksion me një klikim duket të jetë përpjekja e Google për ta bërë ndërrimin më të lehtë për llogaritë që do të preken. Reklamuesit duhet të mbajnë një sy për alarmet dhe të lëvizin shpejt për t’u siguruar që fushatat e tyre të mos ndërpriten.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU