2 min. duke lexuar

Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore

Google Ads po bën një ndryshim të madh në sistemin e saj të pagesave duke shtuar një opsion më të thjeshtë "Kaloni në faturimin mujor". Ky opsion me një klikim është për reklamuesit që duhet të ndryshojnë zgjedhjet e tyre të faturimit, sepse Google kohët e fundit u tha reklamuesve me buxhete të mëdha se duhet të ndalojnë përdorimin e kartave të kreditit ose debitit për të paguar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore
Burimi: Depositphotos

Veçoria e re është pjesë e një ndryshimi më të madh që Google po bën në mënyrën se si funksionojnë pagesat. Reklamuesve që janë prekur iu desh të kalonin në zgjedhje të bazuara në bankë deri më 31 korrik 2024, ose të rrezikonin që llogaritë e tyre të mbylleshin. Kartat e kreditit dhe debitit nuk do të pranohen më për disa llogari të Google, gjë që ka të ngjarë të jetë ajo që shkaktoi këtë ndryshim.

Google do të vazhdojë të dërgojë paralajmërime deri në vitin 2024, duke theksuar se sa e rëndësishme është të veprosh shpejt.

Disa gjëra të rëndësishme rreth veçorisë së re janë:

  • Një pamje e qartë e afateve në faqen e llogarisë
  • Një proces i thjeshtuar transferimi që fillon me email-et
  • Një zhvillim i synuar për tregtarët që do të preken

Google flet për përfitimet, si të kesh më shumë liri dhe kontroll. Por disa njerëz në biznes janë të shqetësuar se reklamuesit mund të kenë probleme me rrjedhjen e tyre të parave të gatshme.

Ky funksion me një klikim duket të jetë përpjekja e Google për ta bërë ndërrimin më të lehtë për llogaritë që do të preken. Reklamuesit duhet të mbajnë një sy për alarmet dhe të lëvizin shpejt për t’u siguruar që fushatat e tyre të mos ndërpriten.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU