2 min. duke lexuar

Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore

Google Ads po bën një ndryshim të madh në sistemin e saj të pagesave duke shtuar një opsion më të thjeshtë "Kaloni në faturimin mujor". Ky opsion me një klikim është për reklamuesit që duhet të ndryshojnë zgjedhjet e tyre të faturimit, sepse Google kohët e fundit u tha reklamuesve me buxhete të mëdha se duhet të ndalojnë përdorimin e kartave të kreditit ose debitit për të paguar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Me një tipar me një klikim, Google Ads e bën më të lehtë kalimin në faturën mujore
Burimi: Depositphotos

Veçoria e re është pjesë e një ndryshimi më të madh që Google po bën në mënyrën se si funksionojnë pagesat. Reklamuesve që janë prekur iu desh të kalonin në zgjedhje të bazuara në bankë deri më 31 korrik 2024, ose të rrezikonin që llogaritë e tyre të mbylleshin. Kartat e kreditit dhe debitit nuk do të pranohen më për disa llogari të Google, gjë që ka të ngjarë të jetë ajo që shkaktoi këtë ndryshim.

Google do të vazhdojë të dërgojë paralajmërime deri në vitin 2024, duke theksuar se sa e rëndësishme është të veprosh shpejt.

Disa gjëra të rëndësishme rreth veçorisë së re janë:

  • Një pamje e qartë e afateve në faqen e llogarisë
  • Një proces i thjeshtuar transferimi që fillon me email-et
  • Një zhvillim i synuar për tregtarët që do të preken

Google flet për përfitimet, si të kesh më shumë liri dhe kontroll. Por disa njerëz në biznes janë të shqetësuar se reklamuesit mund të kenë probleme me rrjedhjen e tyre të parave të gatshme.

Ky funksion me një klikim duket të jetë përpjekja e Google për ta bërë ndërrimin më të lehtë për llogaritë që do të preken. Reklamuesit duhet të mbajnë një sy për alarmet dhe të lëvizin shpejt për t’u siguruar që fushatat e tyre të mos ndërpriten.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Meta AI po shpërndahet në Evropë
4 min. duke lexuar

Meta AI po shpërndahet në Evropë

Gjigandi i teknologjisë Meta zbuloi këtë javë se mjeti i tij bisedor i AI do të vendoset në 41 vende evropiane, duke përfshirë ato në Bashkimin Evropian, si dhe 21 territore jashtë shtetit – duke shënuar zgjerimin e tyre më të madh global të Meta AI deri më sot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+