Koha mesatare në faqe është si një orë ndalese për angazhimin e faqes së internetit. Ajo ju tregon se sa kohë, mesatarisht, vizitorët rrinë vërdallë dhe eksplorojnë faqet tuaja të internetit gjatë një vizite të vetme. Kjo metrike ju jep një vështrim se sa magjepsëse është përmbajtja juaj dhe sa mirë faqja juaj mban vëmendjen e vizitorëve. Një kohë mesatare më e lartë në site zakonisht do të thotë se vizitorët po gjejnë atë që u nevojitet dhe po shijojnë qëndrimin e tyre, ndërsa një kohë më e shkurtër mund të sinjalizojë vend për përmirësim të përvojës së përdoruesit ose rëndësisë së përmbajtjes. Është një matës vendimtar për webmasters dhe marketers për të përmirësuar strategjitë e tyre, për të përmirësuar angazhimin, dhe në fund të krijojë një përvojë online më të kënaqshme për vizitorët.
WhatsApp unifikon marketingun nëpër Facebook dhe Instagram
WhatsApp njoftoi përditësime të mëdha të biznesit në konferencën e tij në Miami që integrojnë menaxhimin e marketingut në WhatsApp, Facebook dhe Instagram. Kompanitë tani mund të trajtojnë fushata për të tre platformat përmes një paneli të vetëm të Menaxherit të Reklamave.