2 min. duke lexuar

Çfarë është shitja multikanale?

Multichannel Selling i referohet praktikës së shitjes së produkteve në të gjithë kanalet e shumta të shitjes njëkohësisht. Kjo strategji u lejon shitësve të arrijnë tek klientët kudo që preferojnë të bëjnë pazar, qoftë nëpërmjet faqeve të internetit të markës, tregjeve online, platformave të mediave sociale, aplikacioneve mobile, apo dyqaneve të tullave dhe mortajave.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Multichannel Selling i referohet praktikës së shitjes së produkteve në të gjithë kanalet e shumta të shitjes njëkohësisht. Kjo strategji u lejon shitësve të arrijnë tek klientët kudo që preferojnë të bëjnë pazar, qoftë nëpërmjet faqeve të internetit të markës, tregjeve online, platformave të mediave sociale, aplikacioneve mobile, apo dyqaneve të tullave dhe mortajave.

Karakteristikat kryesore:

  • Pika të ndryshme shitjesh: Prania në platforma të shumta ku klientët blejnë
  • Qasjet specifike të kanalit: Strategjitë e shitjes të përshtatura për audiencën unike të çdo platforme
  • Shtrirje e zgjeruar e tregut: Qasje në segmente të ndryshme të klientëve nëpërmjet kanaleve të ndryshme
  • Shpërndarja e rrezikut: Varësia e reduktuar nga çdo kanal i vetëm shitjeje

Përfitimet:

  • Rritje e dukshmërisë së markave dhe mundësive të blerjes së klientëve
  • Volum më i lartë i shitjeve të përgjithshme nëpërmjet rrjedhës së shumëfishtë të të ardhurave
  • Qasja në bazat e vendosura të klientëve në tregjet popullore
  • Njohuri të vlefshme të klientëve ndër-kanale dhe të dhënat e modelit të blerjes

Sfidat:

  • Menaxhimi i inventarit në platforma të shumta
  • Mbajtja e çmimeve të qëndrueshme dhe mesazheve të markës
  • Kërkesat dhe tarifat operative specifike të kanalit
  • Integrimi i teknologjive të ndryshme të platformës

Kombinimet e zakonshme multicanale përfshijnë faqet e internetit të markës të shoqëruara me Amazon, eBay, Walmart Marketplace, shitjen sociale në Instagram dhe Facebook, dhe vendet fizike të shitjes me pakicë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU